Spiller vi slik som vi har gjort i de to siste kampene, så skal vi ta tre poeng her. Poengtap mot Glimt er uaktuelt på hjemmebane. Få Erling klar, så kan han terrorisere forsvaret.
Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.
Collapse
X
-
Vil gjerne se samtlige offensivspillere være med å utøve terror mot B/G. Ispedd et og annet forsøk også fra forsvarerne. Kippe, du så vel Forren 'ta en Kippe' i kveld vs. Mjøndalen? På tide å lade den store børsa di. Vise alle hvem som har den største kølla nåLSK Norges beste lagKommentar
-
Det er vel greit å si at kampen blir tøff og jevn også, selv om det er høflighetsfraser. Vi har tapt hjemme mot dårligere lag før og overlevd, så jeg er ikke helt enig i det du skriver.
Jeg vil snu litt på det du så freidig skriver; den dagen vi tror at det er å spasere oss til seier i Tippeligaen, ja da kan vi legge ned bruket og bli byfolk, alle mann!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Runar har vært ærlig og sympatisk i hele år. Han er rett og slett en kjernekar i media, la også klubben fremstå som spiselig. Internt kan vi være tøffe i ordbruken, men klubben er avhengig av et spiselig image om den skal være profileringskanal for næringslivet. Jeg husker med skrekk og gru hårreisende uttalelser før om åra. Selv Kjetil Rekdal er balansert i sine uttalelser om motstanderne.Kommentar
-
Skal vi virkelig problematisere at Lundemo viser selvtillit i media? Skjønner overhode ikke hvordan man kan ta det, og så dra det ut til å handle om å være spiselig for media. Snakk om å lage ti høns av fjæra. Eller er det noen innlegg som har blitt fjerna? Man må aktivt være ute for å missforstå hvis man tolker Lundemo dit at han er i overkant cocky og undervurderer Glimt, tvert imot er det vel heller en sunn fremtoning næringslivet gjerne vil assosiere seg med.
Klages det ikke på negativitet her inne så klages det jammen på positivitet og selvtillit også. Det blir for dumt. At gutta har tro på det de driver med og viser det, er det ikker akkurat det vi vil se som supportere? En klubb som egentlig helt har mista medieinteressen bør ikke ha folk som kapper hodet av de få som tør stikke det frem, enten de heter Lundemo eller Pellegrino.
Glimt skal slås hjemme, kommer man opp på nivået man har vist de to siste kampene er saken biff. Fordi vi overall er bedre besatt. Og vinner vi mandag står vi ovenfor en kamp mot Godset som virkelig kan fange interesse og få frem klubben nasjonalt igjen, mest av alt fordi vi da fortsatt vil være foran et forventa topplag på tabellen. Og forhåpentligvis sørge for en stappfull og gyngende borteseksjon. Da blir det umulig for TV2 å hoppe over oss enda en gang, selv om det ikke er en hovedkamp på rikskanalen.
Derfor er det lov, nei en fordømt plikt, å ha forventninger om seier! Og går det til helvete er det ikke noe vi ikke har opplevd før.Kommentar
-
Skal vi virkelig problematisere at Lundemo viser selvtillit i media? Skjønner overhode ikke hvordan man kan ta det, og så dra det ut til å handle om å være spiselig for media. Snakk om å lage ti høns av fjæra. Eller er det noen innlegg som har blitt fjerna? Man må aktivt være ute for å missforstå hvis man tolker Lundemo dit at han er i overkant cocky og undervurderer Glimt, tvert imot er det vel heller en sunn fremtoning næringslivet gjerne vil assosiere seg med.
Klages det ikke på negativitet her inne så klages det jammen på positivitet og selvtillit også. Det blir for dumt. At gutta har tro på det de driver med og viser det, er det ikker akkurat det vi vil se som supportere? En klubb som egentlig helt har mista medieinteressen bør ikke ha folk som kapper hodet av de få som tør stikke det frem, enten de heter Lundemo eller Pellegrino.
Glimt skal slås hjemme, kommer man opp på nivået man har vist de to siste kampene er saken biff. Fordi vi overall er bedre besatt. Og vinner vi mandag står vi ovenfor en kamp mot Godset som virkelig kan fange interesse og få frem klubben nasjonalt igjen, mest av alt fordi vi da fortsatt vil være foran et forventa topplag på tabellen. Og forhåpentligvis sørge for en stappfull og gyngende borteseksjon. Da blir det umulig for TV2 å hoppe over oss enda en gang, selv om det ikke er en hovedkamp på rikskanalen.
Derfor er det lov, nei en fordømt plikt, å ha forventninger om seier! Og går det til helvete er det ikke noe vi ikke har opplevd før.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Nå veit jeg ikke hvordan Lundemo har uttalt seg, men var vel i fjor eller forfjor at hver gang Kippe uttalte seg om motstandere skulle slås, så vant vi ei. Det var da jinxing ble et utbredt begrep her inne.
Jinxing er overtro. Undervurdering er reelt.
Glimt skal slås fordi de på alle måter er dårligere enn oss, bortsett fra Badou.Kommentar
-
-
Generelt er jo fugla bra mot gode lag (Rosenborg i år var et svært uhederlig unntak) og dårlig mot ræva lag. Så personlig er jeg nervøs også før denne kampen, selv om jeg selvfølgelig mener BG egentlig skal slås.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Føler det er sånn jeg og. Men er det reelt? Veit engasupps og rbksupps mener det samme om sitt lag lzzmKommentar
-
Aner ikke. Men med vif vil jeg si de har et poeng, ihvertfall hvis vi ser på cupen de siste årene. Når det gjelder rbk er det vel mer sånn at noe må de finne å syte over etter 20 år med nesten sammenhengende medgang.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Derfor er det lov, nei en fordømt plikt, å ha forventninger om seier! Og går det til helvete er det ikke noe vi ikke har opplevd før.Kommentar
-
Verdier er ikke bare politikk, men fotball er opprinnelig en gentlemanssport og har siden gitt oss begreper som fair play og respekt for motstanderen. Det har ingenting med hvilket politisk parti du sympatiserer med. - Vi skal vinne, men det blir en tøff kamp, er ikke et særlig politisk utsagn.Kommentar
-
Dagbladet - sjukt venstre
Vg - venstre
Nrk - venstre
Aftenposten - tilnærmet nøytralt.
Tv2 - høyre, iaff før høyre og frp fikk makta
Nettavisen - sjukt høyre
Lokalaviser - hipp som happ, men mest venstre
Feil? Og noen jeg har glemt?
Uansett; fuck Bodø og avisa nordland!Kommentar
-
-
Personlig skal jeg bare leie ut kjeller'n og odels-gården min til somaliere som egentlig er fra djibouti; og sutte ut 20 000,- pr mnd av statskassa - med kommune slash stat som sikker betaler.
Men nok Backstage- og politisk korrekt prat.
Fuck BDGKommentar
Kommentar