Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3410

Spiller vi slik som vi har gjort i de to siste kampene, så skal vi ta tre poeng her. Poengtap mot Glimt er uaktuelt på hjemmebane. Få Erling klar, så kan han terrorisere forsvaret.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

Opprinnelig skrevet av LS89
      Spiller vi slik som vi har gjort i de to siste kampene, så skal vi ta tre poeng her. Poengtap mot Glimt er uaktuelt på hjemmebane. Få Erling klar, så kan han terrorisere forsvaret.
      Vil gjerne se samtlige offensivspillere være med å utøve terror mot B/G. Ispedd et og annet forsøk også fra forsvarerne. Kippe, du så vel Forren 'ta en Kippe' i kveld vs. Mjøndalen? På tide å lade den store børsa di. Vise alle hvem som har den største kølla nå
      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
        Det er vel greit å si at kampen blir tøff og jevn også, selv om det er høflighetsfraser. Vi har tapt hjemme mot dårligere lag før og overlevd, så jeg er ikke helt enig i det du skriver.
        Jeg vil snu litt på det du så freidig skriver; den dagen vi tror at det er å spasere oss til seier i Tippeligaen, ja da kan vi legge ned bruket og bli byfolk, alle mann!
        Jeg er dritt lei høflighetsfraser om at alle kamper i Tippeligaen er tøffe. Det er absolutt på tide, etter to seire og solid spill mot gode lag, at vi tør å si at vi skal ta Glimt hjemme. Kudos til gutta for å gå ut offensivt, vi må tørre såpass!
        Lauken er vår venn!

Kommentar

• Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

Runar har vært ærlig og sympatisk i hele år. Han er rett og slett en kjernekar i media, la også klubben fremstå som spiselig. Internt kan vi være tøffe i ordbruken, men klubben er avhengig av et spiselig image om den skal være profileringskanal for næringslivet. Jeg husker med skrekk og gru hårreisende uttalelser før om åra. Selv Kjetil Rekdal er balansert i sine uttalelser om motstanderne.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Skal vi virkelig problematisere at Lundemo viser selvtillit i media? Skjønner overhode ikke hvordan man kan ta det, og så dra det ut til å handle om å være spiselig for media. Snakk om å lage ti høns av fjæra. Eller er det noen innlegg som har blitt fjerna? Man må aktivt være ute for å missforstå hvis man tolker Lundemo dit at han er i overkant cocky og undervurderer Glimt, tvert imot er det vel heller en sunn fremtoning næringslivet gjerne vil assosiere seg med.

Klages det ikke på negativitet her inne så klages det jammen på positivitet og selvtillit også. Det blir for dumt. At gutta har tro på det de driver med og viser det, er det ikker akkurat det vi vil se som supportere? En klubb som egentlig helt har mista medieinteressen bør ikke ha folk som kapper hodet av de få som tør stikke det frem, enten de heter Lundemo eller Pellegrino.

Glimt skal slås hjemme, kommer man opp på nivået man har vist de to siste kampene er saken biff. Fordi vi overall er bedre besatt. Og vinner vi mandag står vi ovenfor en kamp mot Godset som virkelig kan fange interesse og få frem klubben nasjonalt igjen, mest av alt fordi vi da fortsatt vil være foran et forventa topplag på tabellen. Og forhåpentligvis sørge for en stappfull og gyngende borteseksjon. Da blir det umulig for TV2 å hoppe over oss enda en gang, selv om det ikke er en hovedkamp på rikskanalen.

Derfor er det lov, nei en fordømt plikt, å ha forventninger om seier! Og går det til helvete er det ikke noe vi ikke har opplevd før.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Skal vi virkelig problematisere at Lundemo viser selvtillit i media? Skjønner overhode ikke hvordan man kan ta det, og så dra det ut til å handle om å være spiselig for media. Snakk om å lage ti høns av fjæra. Eller er det noen innlegg som har blitt fjerna? Man må aktivt være ute for å missforstå hvis man tolker Lundemo dit at han er i overkant cocky og undervurderer Glimt, tvert imot er det vel heller en sunn fremtoning næringslivet gjerne vil assosiere seg med.

Klages det ikke på negativitet her inne så klages det jammen på positivitet og selvtillit også. Det blir for dumt. At gutta har tro på det de driver med og viser det, er det ikker akkurat det vi vil se som supportere? En klubb som egentlig helt har mista medieinteressen bør ikke ha folk som kapper hodet av de få som tør stikke det frem, enten de heter Lundemo eller Pellegrino.

Glimt skal slås hjemme, kommer man opp på nivået man har vist de to siste kampene er saken biff. Fordi vi overall er bedre besatt. Og vinner vi mandag står vi ovenfor en kamp mot Godset som virkelig kan fange interesse og få frem klubben nasjonalt igjen, mest av alt fordi vi da fortsatt vil være foran et forventa topplag på tabellen. Og forhåpentligvis sørge for en stappfull og gyngende borteseksjon. Da blir det umulig for TV2 å hoppe over oss enda en gang, selv om det ikke er en hovedkamp på rikskanalen.

Derfor er det lov, nei en fordømt plikt, å ha forventninger om seier! Og går det til helvete er det ikke noe vi ikke har opplevd før.
              norske medier er uansett en bøling venstrevridde nikkere. Glimt skal denges, det er ikke bare lov men plikt å si. Spillerne får følge opp vår cockyness med å spille skjorta av de.
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2962

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                norske medier er uansett en bøling venstrevridde nikkere.
                Det der var en like intelligent kommentar som å si at norske forumdebattanter er en gjeng høyreekstreme brønnpissere. Du plasserer i alle fall deg selv politisk.

Klart Glimt skal slås!

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9539

Nå veit jeg ikke hvordan Lundemo har uttalt seg, men var vel i fjor eller forfjor at hver gang Kippe uttalte seg om motstandere skulle slås, så vant vi ei. Det var da jinxing ble et utbredt begrep her inne.

Jinxing er overtro. Undervurdering er reelt.

Glimt skal slås fordi de på alle måter er dårligere enn oss, bortsett fra Badou.

Kommentar

• kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2431

Sendes ikke denne på sumo? Ev andre steder bortsett fra disse europeiske jalla malware infiserte streaming sitene?

Kommentar

• plantemiddel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2012
                      • 821

csports.no

Kommentar

• andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

Streaming sidene er helt OK, så lenge du bruker adblocker.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Marit
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2010
                          • 885

Generelt er jo fugla bra mot gode lag (Rosenborg i år var et svært uhederlig unntak) og dårlig mot ræva lag. Så personlig er jeg nervøs også før denne kampen, selv om jeg selvfølgelig mener BG egentlig skal slås.
                          Andas in och andas ut
                          Orkar jag så orkar du

Kommentar

• knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9539

Opprinnelig skrevet av Marit
                            Generelt er jo fugla bra mot gode lag (Rosenborg i år var et svært uhederlig unntak) og dårlig mot ræva lag. Så personlig er jeg nervøs også før denne kampen, selv om jeg selvfølgelig mener BG egentlig skal slås.
                            Føler det er sånn jeg og. Men er det reelt? Veit engasupps og rbksupps mener det samme om sitt lag lzzm

Kommentar

• Marit
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2010
                              • 885

Opprinnelig skrevet av knut
                              Føler det er sånn jeg og. Men er det reelt? Veit engasupps og rbksupps mener det samme om sitt lag lzzm
                              Aner ikke. Men med vif vil jeg si de har et poeng, ihvertfall hvis vi ser på cupen de siste årene. Når det gjelder rbk er det vel mer sånn at noe må de finne å syte over etter 20 år med nesten sammenhengende medgang.
                              Andas in och andas ut
                              Orkar jag så orkar du

Kommentar

• gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3218

Opprinnelig skrevet av knut
                                Mitt bestemte inntrykk er at de aller fleste supportere opplever det som om akkurat deres lag er spesielt utsatt for eller dårlige på en rekke ting. Blant de vanligste er "sleppe inn mål på overtid", "tape mot de dårlige laga" etc, med kommentaren "det er typisk oss". Dette har jeg hørt fra så mange andre lags supportere, i inn- og utland, at jeg tror ikke et øyeblikk at det faktisk er "typisk" for verken LSK eller bestemte andre lag, men uttrykk for en helt normal og ganske utbredt resignert frustrasjon hos alle supportere med store forventinger, særlig etter gode prestasjoner. Tendensen til å svinge i prestasjonene, kombinert med den usikkerheten og de tilfeldighetene som statistisk sett avgjør nesten annenhver fotballkamp, varierer naturligvis mellom ulike lag og klubber - og over tid, men den er ett av fotballens iboende, fascinerende men j***** irriterende grunntrekk.

gilbert

Kommentar

• Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

Opprinnelig skrevet av GIFKanari

Du faller i stråmann-argumentasjonsfella. Jeg sier ikke at vi ikke skal si at vi skal vinne, men balansere uttalelsene som Erling gjør. Vi skal ha tro på oss selv, men respekt for motstanderen. Resten av innlegget ditt lar jeg ligge.

Kommentar

• Frode D. Homb
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 982

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    norske medier er uansett en bøling venstrevridde nikkere. Glimt skal denges, det er ikke bare lov men plikt å si. Spillerne får følge opp vår cockyness med å spille skjorta av de.
                                    Verdier er ikke bare politikk, men fotball er opprinnelig en gentlemanssport og har siden gitt oss begreper som fair play og respekt for motstanderen. Det har ingenting med hvilket politisk parti du sympatiserer med. - Vi skal vinne, men det blir en tøff kamp, er ikke et særlig politisk utsagn.

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9539

Dagbladet - sjukt venstre
                                      Vg - venstre
                                      Nrk - venstre
                                      Aftenposten - tilnærmet nøytralt.
                                      Tv2 - høyre, iaff før høyre og frp fikk makta
                                      Nettavisen - sjukt høyre
                                      Lokalaviser - hipp som happ, men mest venstre

Feil? Og noen jeg har glemt?

Uansett; fuck Bodø og avisa nordland!

Kommentar

• Frode D. Homb
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 982

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9539

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                          2 år gammal og finns fortsatt ikke en reddaktør(?) som er frp (finns fler som er sv).

Personlig skal jeg bare leie ut kjeller'n og odels-gården min til somaliere som egentlig er fra djibouti; og sutte ut 20 000,- pr mnd av statskassa - med kommune slash stat som sikker betaler.

Men nok Backstage- og politisk korrekt prat.

Fuck BDG

Kommentar

Working...