Folkens, vi har ikke vunnet kampen helt enda. Ikke ta all feiringen på forhånd
Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.
Collapse
X
-
Noen som har laget? Det er vel ingen endring kanskje..
Er på lsk.no ser jeg.
Synes vi får setta litt krav til Finnur. Ofte svak i starten av kampa. Får skryt av sjefen for jobben foran stoppera. Javel. Hvor var han hen på Lerk f.eks.
Jeg klarer ikke se styrkene hans, bare middels over hele linja. Hjelp meg gjerne folkens.Last edited by Yellow-not-jella; 25.05.2015, 13:22.Kommentar
-
Det er helt fint om folk slutter å jinxe denne kampen. Tar alle seieren på forskudd så blir vi fort det andre laget i årets serie som taper for Glimt. LSK har en stygg tendens til å legge seg på nivået til motstanderen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Vi kommer til å spille en praktkamp. Her i Sverige er det ikke helligdag, så jeg får sitte på kontoret og arbeide under kampen. Med andre ord blir det fugla-fest og målkalas, uten at jeg får det med meg."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Noen som har laget? Det er vel ingen endring kanskje..
Er på lsk.no ser jeg.
Synes vi får setta litt krav til Finnur. Ofte svak i starten av kampa. Får skryt av sjefen for jobben foran stoppera. Javel. Hvor var han hen på Lerk f.eks.
Jeg klarer ikke se styrkene hans, bare middels over hele linja. Hjelp meg gjerne folkens.
Sukk... Alltid en hakkekylling blant fansen. Hvor var hele laget på Lerk? Blir urettferdig å sette den kampen på Finnurs konto.
Fyren løper og jobber. Mye. Seriøst. Nesten Riise-motor på fyren.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Akkurat det med motor.. får man håpe at han har, blir løpende etter ofte, ikke særlig rask, og virker bra sliten etter løpa sine. Kjøper ikke Riise-motor i det hele tatt, men Kveen kan sikkert stadfeste det på alle disse testene.
Grunn til jeg tar dette opp, er at Margeirsson etter all sannsynlighet har klippekort. Og da har vi et problem når Lundemo er tilbake. For da må Johan A ut av laget, eller på kant. Eller Fred kommer ikke inn igjen i laget. Pga denne islendingen.
Bare vent å se! Har sett det før for å si det sånn. Vi har et kjempelag på gang, da må alle prestere topp.Kommentar
-
helt horribelt av Bonke der.. sånn som gjør 1 - 1 rimelig fort.
det er SÅ bra erling, så kløner du det til. Spiiilllleeee ballenKommentar
-
-
Vi har stort sett full kontroll her, men småslurv kan fort ende i må i mot her. B/G er jo virkelig elendige. Om vi setter opp tempoet et hakk, slik som vi startet, så vil det bli full overkjøring her.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar