Så jævla unødvendig med alt dette slurvet. Hadde vi hatt fokus hadde dem ikke fått en eneste mulighet.
Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.
Collapse
X
-
-
Våre nigerianske bros har tatt en Diallo light og lagt inn gul/oransj stripe i håret. Legendestatusen stigerKommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
-
Bytter herved ut kraftuttrykket "fy faen" med det nye og lang bedre klingende "Fo fana". Fo fana for et mål ass...."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Å vinne 3-0 hjemme når man kjører på reservegir i hele annen omgang, så er det noe stort i gjære. Dette laget kan komme så langt det bare vil. Pr nå så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal kunne kjempe om medalje i år. Hvem hadde trodd det etter trønder-affæren.Kommentar
-
Synes akkurat den situasjonen var grei av dommeren, BHR slår tunnel på olsen og løper rundt ham, olsen svarer med å obstruere riise, han detter mest pga at han lener seg så kraftig inn mot riise. Generelt sett detter olsen lett, så forstår at dommere nøler med å gi ham frispark.Kommentar
-
Synes akkurat den situasjonen var grei av dommeren, BHR slår tunnel på olsen og løper rundt ham, olsen svarer med å obstruere riise, han detter mest pga at han lener seg så kraftig inn mot riise. Generelt sett detter olsen lett, så forstår at dommere nøler med å gi ham frispark.
Så trur jeg dommer'n tok feil. Men samma faenKommentar
-
Bjørkan: "Mye store sjansa"
7-2 i avslutninger på mål. Vi kjører jo dette hele veien bort sett fra 15 minutter etter pause, der BG er med. Faktum er at BG egentlig ikke klarer å skape noe foruten vårt slurv. Men greit nok."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Idioten på C-more klarte å snyte ut av seg spørsmålet: -Hva ville resultatet ha blitt dersom B/G hadde skåret på de to store sjansene sine ? Hadde jeg vært sjefen hans ville jeg ha sendt ham ei tekstmelding der det sto 3-2 og lykke til videre.Kommentar
Kommentar