Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

Opprinnelig skrevet av Folke
    Såpass takhøyde bør og skal det være. Spiller man ræva må det være lov å si ifra.. Nå spiller dem ikke ræva og får fortjent ros for det. Erling har vel aldri spilt så bra som nå, så fortsetter han sånn blir det morro.
    Forskjell på å si i fra og ønske noen dit pepper´n gror... Kritikk er lov så fremt en holder seg på et visst nivå. Vi kan i hvert fall være enige om at dette er uventet og meget morro! Har syntes Erling har vært god lenge jeg da, kriger, løper men har for mange puttet for lite. Vært liganes beste førsteforsvarer og strekker etthvert forsvar uten like.

Kommentar

• nebbjævel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2009
      • 511

Og du veit at gutta har gjort en ordentlig jobb når rikskringkasterne ikke nevner det. Detta må vi bare leva med. Men massemedia vil få seg en overraskelse i ¨år, når status gjøres opp. Og hva foteller dette oss om pressen ? Dem har ikke skjønt en dritt.

Kommentar

• LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3410

Jesper mener målet/treffet til Erling ikke er noe kjempemål. *Applaus*

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1287

Bonke. Litt rusk her og der men du verden for et potensiale

Kommentar

• Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

Opprinnelig skrevet av nebbjævel
            Og du veit at gutta har gjort en ordentlig jobb når rikskringkasterne ikke nevner det. Detta må vi bare leva med. Men massemedia vil få seg en overraskelse i ¨år, når status gjøres opp. Og hva foteller dette oss om pressen ? Dem har ikke skjønt en dritt.
            Ser ut som vi kan få en bra sesong likevel. Ikke overraskende, det finnes mye talent på Åråsen.

Ikke godt å si hva som er mest ræva, norsk presse eller norsk dommerstand. Begredelig dårlig og partisk begge dele.
            LSK Norges beste lag

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Forresten: Tommel opp til Runar for byttet han gjør tidlig i andre omgang. Bodø kjempa bra en god stund, og det var veldig mye dueller. Friday inn for Kolstad hjalp oss å vinne tilbake initiativet. Vant en del dueller og holdt på ballen slik at vi kunne styre spillet igjen. Bra jobba. Rent generelt bør jeg vel også gå kanossagang for både Runar og Torgeir etter de siste tre kampene. Virkelig imponert over hvordan vi har framstått den siste tiden. Har vært urolig for at det skulle være et blaff/tilfeldigheter, men om vi fortsetter trenden mot Godset så føler jeg meg ganske trygg på at vi kommer til å levere en særdeles solid sesong.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3501

Opprinnelig skrevet av andersmm
                Forresten: Tommel opp til Runar for byttet han gjør tidlig i andre omgang. Bodø kjempa bra en god stund, og det var veldig mye dueller. Friday inn for Kolstad hjalp oss å vinne tilbake initiativet. Vant dueller og hjalp oss roe ned og holde på ballen. Bra jobba.
                Ikke minst at han flyttet Bonke ut på høyresiden som demmet opp der Trond Olsen fikk kose seg i starten av omgangen.

Kommentar

• Oldtimer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2011
                  • 316

Koselig ettermiddag på Åråsen, men er det bare min sjåvinisme som gjør at dommeren virker helt blåst?

Forøvrig bra m nye flagg ned Alexen. Takk til DNB?

Kommentar

• LasseN
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 1610

Fra mitt ikke fullt-så-objektive synspunkt så var dømmingen i _beste fall_ 70/30 i favør av B/G.
                    LasseN

Kommentar

• general
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1150

mange nettaviser melder at vi har kommet oss etter minuspoeng og flere tap. Vi har 2 tap på 10 kamper. Mot nr 1 og 2 på tabellen
                      Seriegull 2016!!!

Kommentar

• Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2962

Vil bare minne om at kapteinen vår blei veldig oldboys i spurtduellen med Sørloth jr. da han fikk sin gigasjanse i starten av annen omgang. Mye kunne sett annerledes ut om han hadde satt den. Det minner oss på at vi har en utfordring i midtforsvaret.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

Opprinnelig skrevet av LS89
                          Gleder meg til Fotballextra på tv2 nå der vi sikkert knapt blir nevnt!
                          Vi ble nevnt. Knøddsen spesielt. Men vi ligger på åttende plass. Så slapp av alle mann og mus. Møt opp på kampene, skap god stemning, og så må laget prestere OVER TID.

Dessverre er det vel sånn at bråk og øk.kaos gir mer pr/media.

Kommentar

• El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

Endelig crosspasninger!! Herregud som jeg har savna disse. Nå ser vi at Bonke har disse inne, og Fofana har et par forsøk som er veldig nære. Dette er noe som må terpes mer på. Åpner jo et hvert TL lag. Spesielt med Riise/Fofana som alltid er ledig motsatt.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Superstefan
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 2180

Sist gang vi scoret to mål i første omgang var mot Bodø Glimt i November i fjor. tilfeldigvis var også det sist gang vi holdt nullen i serien.
                              Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Kay
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 763

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Vil bare minne om at kapteinen vår blei veldig oldboys i spurtduellen med Sørloth jr. da han fikk sin gigasjanse i starten av annen omgang. Mye kunne sett annerledes ut om han hadde satt den. Det minner oss på at vi har en utfordring i midtforsvaret.
                                Ble skuffet over å se at Kippe ikke gadd å ta det returløpet, det var ikke gitt at den duellen var tapt selv om han var på etterskudd, slike situasjoner kan fort resultere i at han som fører ballen bruker for lang tid.

Kommentar

• nebbjævel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2009
                                  • 511

Gikk vel ganske bra tross alt, detta væ.

Kommentar

• nebbjævel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 511

Hvis detta gikk direkte til helvete, da veit a fan lenger.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

Keep in mind, vi spiller vel ikke en kjempe-kamp her. Vinner vi 6 - 3 i sjanser eller noe.. Vi burde nok hatt over ti sjanser her. Vi bør ta dette ned litt, sånn at vi får en topp skjerpa gjeng klare mot S'godset på søndag.

Kommentar

• ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

Linjemannen som hadde mange håpløse vurderinger fortsetter på samme måte i Odd-Ålesundmatchen.

Kommentar

Working...