Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    Kamptråd Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.

    Vi trenger tidlige kamptråder!

    Mitt inntrykk av årets Glimt-lag er at de er OK offensivt, men at de har store problemer defensivt. En nøkkelfaktor i denne kampen kan være nidagerspausen fra 16. mai-runden som gir oss tid til å miste momentumet og Glimt tid til å jobbe med forsvarsarbeidet.

    Mitt lag:
    Origi
    Riise - Arnesen - @KipDaddy78 - Ringstad
    Finnur-lig - Bonke
    Kolstad - Andersson - Fofana
    Erlinginho

    Alternativt Andersson på høyrekanten, og Friday inn på hengende, med de samme hyppige plassbyttene med Erling som tidligere når de har spilt sammen.

    Jeg håper Origi står. På tirsdag får vi nok vite om Høiland klarer å sette ny bunnrekord i NFF-presedens. Hvilket i seg selv er en forbanna prestasjon verdt stående applaus!
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2937

    #2
    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Vi trenger tidlige kamptråder!

    Mitt inntrykk av årets Glimt-lag er at de er OK offensivt, men at de har store problemer defensivt. En nøkkelfaktor i denne kampen kan være nidagerspausen fra 16. mai-runden som gir oss tid til å miste momentumet og Glimt tid til å jobbe med forsvarsarbeidet.

    Mitt lag:
    Origi
    Riise - Arnesen - @KipDaddy78 - Ringstad
    Finnur-lig - Bonke
    Kolstad - Andersson - Fofana
    Erlinginho

    Alternativt Andersson på høyrekanten, og Friday inn på hengende, med de samme hyppige plassbyttene med Erling som tidligere når de har spilt sammen.

    Jeg håper Origi står. På tirsdag får vi nok vite om Høiland klarer å sette ny bunnrekord i NFF-presedens. Hvilket i seg selv er en forbanna prestasjon verdt stående applaus!
    Medmindre skader eller spesielle ting på trening skulle tilsi noe annet, bør vi starte med samme 11-er som mot Molde og S08. Altså; Fortsatt SKM i stedet for Ringo på VB. De gutta som har vært ute, får pent stille seg i køa og spille seg inn igjen.

    SKM spilte f.ø. to av sine aller beste kamper i LSK-drakt mot nettopp Molde og S08. Ringo har fremdeles til gode denne sesongen å vise fram de gode taktene fra 2013 og begynnelsen av 2014. Om han kommer seg opp på det nivået igjen, kan en mulig løsning være å flytte SKM inn i midten sammen med Amundsen? Frode ser i enkelte situasjoner veldig ut som en snart 40-åring.

    Kommentar

    • Johnny Sack
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2007
      • 127

      #3
      Laget er i vinden, og B/G er dumpekandidat. Her bør klubben handle og mønstre folk til kamp. Burde være mulig å få 7-8000 inn på stadion denne søndagen.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2558

        #4
        Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
        Laget er i vinden, og B/G er dumpekandidat. Her bør klubben handle og mønstre folk til kamp. Burde være mulig å få 7-8000 inn på stadion denne søndagen.
        Håper det kommer 7-8000 inn på stadion på mandag. Søndag er det ikke spesielt mye å se på
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • rugbar
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2007
          • 152

          #5
          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Jeg håper Origi står. På tirsdag får vi nok vite om Høiland klarer å sette ny bunnrekord i NFF-presedens. Hvilket i seg selv er en forbanna prestasjon verdt stående applaus!
          Har hørt fra pålitelige kilder at det det er 95% sikkert at Origi får 2 kamper for Høylands teatralske oppførsel... Men vi får krysse fingra for at Forbundet tar til fornuften...

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1472

            #6
            Et annet kampbilde enn Molde og SO8?
            Har ikke sett Bodøglimt i år, men kan vel kanskje forvente et lag som vil prøve og tette igjen bak, og kontre?

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #7
              Blir overraska om ikke Bodø kommer for å legge seg bakpå og så langt i bakrom på en eller flere hurtige spillere. Tror ikke de kommer med ambisjoner om å kontrollere kampen. Om vi fortsetter i samme spor som vi har gjort defensivt de par siste kampene, kan det passe oss utmerket og gi et kampbilde der vi får trille mye ball på deres halvdel.

              Samtidig føles det som ting går litt for bra for tida. Frykter en kamp der vi ikke helt får uttelling og Bodø snubler seg til et mål.

              Det skal bli interessant å se hvordan vi takler en match der vi forventes å ta initiativet, mot en motstander med en mer kynisk spillestil. Forhåpentligvis hatt de to siste kampene vært bevis på at vi er i ferd med å sette spillet nå. Om så er tilfelle mener jeg at Glimt er en veldig passende motstander, som vil gi oss mulighet til å fortsette utviklingen.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2151

                #8
                Opprinnelig skrevet av Børge
                Håper det kommer 7-8000 inn på stadion på mandag. Søndag er det ikke spesielt mye å se på
                Runder vi 6000 skal vi være kjempehappy. Selv tror jeg på mer realistiske 5284 stk.

                Kommentar

                • Avon
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2011
                  • 267

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av rugbar
                  Har hørt fra pålitelige kilder at det det er 95% sikkert at Origi får 2 kamper for Høylands teatralske oppførsel... Men vi får krysse fingra for at Forbundet tar til fornuften...
                  Helt håpløst hvis Origi får karantene for noe som maks er gult kort, mens Barrantes ikke fikk karantene for å slå Vilhjalmsson...

                  Kommentar

                  • Fugl1970
                    Medlem
                    Møteplager
                    • May 2008
                    • 99

                    #10
                    Arnold slipper straff.
                    http://www.rb.no/__Det_var_en_kameratslig_greie-5-43-70764.html

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Fugl1970
                      Supert! Da kan han legge dette bak seg og trene på frispark og utspill :-)

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Synes det er rart Arnold får kritikk for hva han gjør med ballen i beina. Mange år siden jeg ikke har vært redd ved tilbakespill til keeper og han er faen så rask med å rushe ut å ta farlige baller når vi står høyere.

                        I mine øyne er han absolutt bra i TL-sammenheng i dette også.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9453

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Synes det er rart Arnold får kritikk for hva han gjør med ballen i beina. Mange år siden jeg ikke har vært redd ved tilbakespill til keeper og han er faen så rask med å rushe ut å ta farlige baller når vi står høyere.

                          I mine øyne er han absolutt bra i TL-sammenheng i dette også.
                          Drøyinga hasses er værre enn fotarbeidet.

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #14
                            Et lag i sort/gul er nok for denne ligaen.

                            Vi får hjelpe de andre to med å komme seg tilbake der de hører til.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Oldtimer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2011
                              • 316

                              #15
                              Stille i denne tråden, mens saken om BHR flommer over av innlegg, (kommenterer ikke kvaliteten)

                              Er intr for kampen liten?

                              Noen som utfra trening/skader tør gjette laget?

                              Kommentar

                              • Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

                                #16
                                Synes Lundemo undervurderte Glimt litt. Han sa at vi skal ta tre poeng mot dem. Hvor ofte har ikke vi gått skuffa hjem etter at gutta har vært litt eplekjekke? Nå har vi muligheten til endelig å melde oss på på øvre halvdel, og så kan smellen komme fordi vi undervurderer. Jeg skal på kampen, men er redd for at vi kan gå på en smell. Det er masse kompetanse og erfaring i Glimt. Glimt ligger på 15. plass (T.o.m 2014) på Maratontabellen. De kan fotball der oppe.

                                Kommentar

                                • klippen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2009
                                  • 251

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                  Synes Lundemo undervurderte Glimt litt. Han sa at vi skal ta tre poeng mot dem. Hvor ofte har ikke vi gått skuffa hjem etter at gutta har vært litt eplekjekke? Nå har vi muligheten til endelig å melde oss på på øvre halvdel, og så kan smellen komme fordi vi undervurderer. Jeg skal på kampen, men er redd for at vi kan gå på en smell. Det er masse kompetanse og erfaring i Glimt. Glimt ligger på 15. plass (T.o.m 2014) på Maratontabellen. De kan fotball der oppe.
                                  Det er greit at man ikke skal undervurdere, men det er helt på sin plass å si at vi skal slå glimt. Om glimt ikke er at lag vi skal slå på hjemmebane kan vi like gjerne legge oss i grava å dø.

                                  Kommentar

                                  • Frode D. Homb
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 982

                                    #18
                                    Det er vel greit å si at kampen blir tøff og jevn også, selv om det er høflighetsfraser. Vi har tapt hjemme mot dårligere lag før og overlevd, så jeg er ikke helt enig i det du skriver.
                                    Jeg vil snu litt på det du så freidig skriver; den dagen vi tror at det er å spasere oss til seier i Tippeligaen, ja da kan vi legge ned bruket og bli byfolk, alle mann!
                                    Last edited by Frode D. Homb; 22.05.2015, 20:47.

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                      Det er vel greit å si at kampen blir tøff og jevn også, selv om det er høflighetsfraser. Vi har tapt hjemme mot dårligere lag før og overlevd, så jeg er ikke helt enig i det du skriver.
                                      Vi har 12 p. og B/G har 5 p. Vi spiller hjemme.
                                      Håper gutta på banen innser at her er en mulighet både for til å skinne, men også jobbe hardt.
                                      Gjør de denne jobben, kan både kampen og tabell-lesningen etterpå bli en fornøyelse både for spiller, klubb og fansen. Gi alt-garantien gjelder vel også her?
                                      Vil gjerne se alle gutta gi like mye som snart landslagsaktuelle Knudtzon.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • Frode D. Homb
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 982

                                        #20
                                        Vi må konsentrere oss om å være like gode i duellspillet langs bakken, slik vi hittil har vært. Salto, piruetter og hælspark tar vi dersom det er anledning for det på slutten av kampen.

                                        Kommentar

                                        Working...