herlig ! Vi spilte ball imellom og rundt B-G i minst ett minutt før Goalen.Grattis TIL Kolstad også
Lillestrøm SK - Bodø/Glimt, mandag 25. mai 2015 klokken 15.30.
Collapse
X
-
skal reise inn å lære Knøttsen en særdeles enkel finte. Johan-finta. Du går mot venstre, bråskifter mot høyre med ball. Fårn jo da rettvendt med høyra. To ganger på rad nå Erling, gjør det sjøl!Kommentar
-
-
Ser den jeg. Men var ikke ufin på noen måte. Ønsker at folk argumenterer for det som er bra, som Runar ser, men dessverre andre av oss ikke har sett så langt.
Akkurat det med motor.. får man håpe at han har, blir løpende etter ofte, ikke særlig rask, og virker bra sliten etter løpa sine. Kjøper ikke Riise-motor i det hele tatt, men Kveen kan sikkert stadfeste det på alle disse testene.
Grunn til jeg tar dette opp, er at Margeirsson etter all sannsynlighet har klippekort. Og da har vi et problem når Lundemo er tilbake. For da må Johan A ut av laget, eller på kant. Eller Fred kommer ikke inn igjen i laget. Pga denne islendingen.
Bare vent å se! Har sett det før for å si det sånn. Vi har et kjempelag på gang, da må alle prestere topp.
Margeirsson har absolutt sine svakheter, men jeg synes han blir bedre for hver kamp. Virker også å være en god match med Bonke. Vi får se når han får sitt neste gule kort. Da er han suspendert og Runar er nødt til å prøve noe annet. Skulle gjerne hatt Lundemo tilbake til den kampen, slik at han får prøve seg da.
Dersom noen likevel skal ut av elleveren når Lundemo er tilbake, er jeg enig i at det må bli Margeirsson. Vi er et helt annet lag med Bonke på banen, og Andersson har vært en åpenbaring som hengende. Frisparkfoten til Lundemo kan også sanke noen poeng.
Så egentlig er vi ikke så langt fra hverandre tror jegKommentar
-
Kommentar
-
Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men det er ingen automatikk i at Lundemo skal rett inn igjen her. Han underpresterte de kampene han spilte, og det laget vi har på gang nå er noe av det mest solide jeg har sett på år og dag. Er faktisk tilbøyelig til å mene at han blir nødt til å spille seg inn igjen.Kommentar
-
Bonke, Lundis og Yohan, det kan ikke være langt unna beste midtbanesammensetningen i serien. Moille teller ikke, dessuten er jeg ikke sikker på at de er noe særlig bedre uansett.
Er så jævla gøy å se de lokale unggutta ta steg for hver eneste kamp. Jørgen, Simen og Marius... Disse gutta kan være her om ti år også.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
-
Kommentar