grunnen til at vi toger inn er at vi vil ha litt tid i Drammen, mens bussene går rett til match tok toget dit for litt siden, da var det å buss for tog men tok ikke mye lenger tid. beklager om jeg gikk bort fra temaet da dette er kamptråden
Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.
Collapse
X
-
-
Etter å ha sett FKH mot Start, som vel representerer et slags nedre midtsjikt over en allerede nærmest hjelpeløs bunntrio, så kan jeg ikke skjønne annet enn at LSK bør se oppover på tabellen. Ny trener aldri så mye, vi møter ett lag i morra som har sluppet inn 21 mål og med en midtstopperduo som ikke ligner grisen. Det er mer enn mangel på selvtillit Godset sliter med. Skal nesten være umulig for Erling å gjøre en dårlig kamp her med formen han er i.
Igjen, kortpasningsspillet blir nøkkelen. Står man opp og stoler på det, som mot Sarp, er mye gjort. Grip muligheten!Kommentar
-
Etter å ha sett FKH mot Start, som vel representerer et slags nedre midtsjikt over en allerede nærmest hjelpeløs bunntrio, så kan jeg ikke skjønne annet enn at LSK bør se oppover på tabellen. Ny trener aldri så mye, vi møter ett lag i morra som har sluppet inn 21 mål og med en midtstopperduo som ikke ligner grisen. Det er mer enn mangel på selvtillit Godset sliter med. Skal nesten være umulig for Erling å gjøre en dårlig kamp her med formen han er i.
Igjen, kortpasningsspillet blir nøkkelen. Står man opp og stoler på det, som mot Sarp, er mye gjort. Grip muligheten!
Godset banker vi lett...LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Ja, ingen tvil om at det var en tabbe av Ajer å flytte til sørlandet. Samtidig er han et såpass stort talent at jeg har stor tro på at han vil greie å komme seg til en bedre klubb på sikt.Kommentar
-
Igjen, kortpasningsspillet blir nøkkelen. Står man opp og stoler på det, som mot Sarp, er mye gjort. Grip muligheten!
Jeg ser Bilbao- Barcelona nå, der er det også noe å lære mht kortpasninger ( og driblinger av Messi), så jeg håper LSK spillerne ser på og lærer!!Last edited by Oldtimer; 30.05.2015, 21:32.Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
Leser på fb:
Solen skinner på Marienlyst stadion, og det nærmer seg avspark mellom Strømsgodset og Lillestrøm. Runar Kristinsson stiller med det samme laget som slo Bodø/Glimt forrige serierunde.
LSK starter med følgende lag (4-2-3-1):
Arnold Origi...
Simen Kind Mikalsen
Frode Kippe
Marius Amundsen
Bjørn Helge Riise
Bonke Innocent
Finnur Orri Margeirsson
Moryké Fofana
Johan Andersson
Jørgen Kolstad
Erling Knudtzon
Benken:
Jacob Faye Lund
Stian Ringstad
Fredrik Krogstad
Simen Nordermoen
Michael Timisela
Fred Friday
Amahl Pellegrino
Det blir ingen LIVE-oppdatering på LSK.no i dag, men vi vil oppdatere fortløpende på Twitter.Kommentar
-
-
Da nærmer det seg, årets kamp for meg så langt. For nå har ligaen satt seg, ingen unnskyldninger lenger. Man skal posisjonere seg foran sommer'n/høsten. Blire topp 6, topp 4, eller rundt midten nedre.. S'godset borte er en perfekt målestokk for oss nå.
Vi må nullstille helt, "fire på rad" er uinteressant. Sif hadde godt angrepsspill b mot H'sund, men driter seg ut med å prøve å finspille seg ut, blir knust tidlig på midten (brudd i mot). Vi gjorde noe av det samme i 2.omg mot B/G men ble ikke straffet på samme måte.
Wikheim er god, se opp for ham. Er det Kind'a som får han? Spennende. Fossum går for å være sexy-god, rettvendt mot Kippe er vi solgt. Kjeppe totalt fraløpt mot Sørloth sist. Må ikke stå så høyt i banen! Ellers funker jo hvertfall vårt stopperpar relativt bra, i motsetning til Sif sitt. Kjenningen Høibråten og Valsvik må presses, og det tar jo EK seg av.
Samme lag som sist, ok, men skulle gjerne sett Fredde Fri.
Tvi tvi, good løkk. Viktig kamp!Kommentar
-
-
Kommentar