Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.
Vil ha Simen fra start da han har tempoet i beina nå. Håper vi har kjørt spilløkter på små flater med skyhøyt tempo. Klarer vi å flytte beina fort nok og varierer spillet slik vi har gjort, så har vi gode sjanser til å ta vår fjerde seier på rad.
Jeg anser muligheten betraktelig bedre enn det Unibet gjør og anbefaler folk til å spille på borteseier hos dem i denne kampen.
SIF vil nok gå hardt ut her med ny trener (hvis det er lov å kalle assistenten ny) - noe som bør åpne opp mye rom for oss. Derfor ønsker jeg Friday inn for Kolstad, Erling flyttes ned på kant og Friday tar spissplassen. Regner nok uansett med at RK starter med det samme som har tatt tre strake, og jeg skal ikke kverulere på det.
Vi er i god form, men tar vi virkelig fire strake? Ikke umulig, skulle dog ønske Nilsen fortsatt var trener. Lag som bytter trener pleier som regel å gi effekt i kampen etter. Men tror vi er godt forberedt, og tror derfor på uavgjort.
Laget er vel stort sett udiskutabelt. Eneste spørsmålet er vel Simen vs Ringstad. Jeg mener vi bør kjøre samme lag igjen. Hadde vært så sykt digg med en seier her! Over 6 år siden sist.
Friday er en mye farligere og råere speller enn Kolstad. Men kommer an på kampbildet osv..
Simen tar jo for seg mer i duellene enn Ringo gjør. Nei, syns egentlig Homb sier det bra ang spilløktene før matchen. Og selv om dere og vg mener EK kun er spiss, og en meget effektiv sådan, så er han nok ikke det helt ennå. Nærmer seg dog. Er konstant uromoment, rart han ikke får strekker overalt. Helt utrulig innsats/intensitet i spillet sitt i perioder mot Glømt.
Drømmer om oppspill mot Fredde, og Erling på løp.. Høibråten og Valsvik stopperparet dems? MorFof dribler seg inn motsatt.
Men det bør jo ikke være noen tvil om at en skadefri Friday bør komme foran han i køen , selv også evt som høyre kant.
Uenig. Kolstad har på ingen måte spilt seg ut. Han har de tre siste kampene vært en velfungerende del av et lag som har fungert godt, og som har vunnet. Fred får stille seg i køa. Han rykker raskt nok fram, uansett. Til og med Lundemo (vs. Finnur) og Ringo (vs. Simen KM) bør overbevise via innhopp (og treninger) at de fortjener startplassen bedre enn de som er inne i dag.
Uenig. Kolstad har på ingen måte spilt seg ut. Han har de tre siste kampene vært en velfungerende del av et lag som har fungert godt, og som har vunnet. Fred får stille seg i køa. Han rykker raskt nok fram, uansett. Til og med Lundemo (vs. Finnur) og Ringo (vs. Simen KM) bør overbevise via innhopp (og treninger) at de fortjener startplassen bedre enn de som er inne i dag.
Helt enig. En Lundemo som vi så i de tre første kampene holder ikke. Men mest sannsynlig så var han småskadet og var ikke i nærheten av sitt beste. Uansett fint at vi har mange spillere i form sånn at det ikke haster så jævlig å få han fortest mulig tilbake. Får ta den tiden han trenger.
Kolstad synes jeg helt klart fortjener ny tillit. Bra ferdigheter og ikke minst innsats. I pausen mot Glimt var det såvidt han fikk snakka til Cmore for svetten rant så jævlig.
Når det gjelder Friday så synes jeg ikke han er god nok ennå. Han har ekstreme kvaliteter og er en veldig fin joker, men har MYE å gå på taktisk. Valgene hans med ball er til tider håpløse. Får han retta på det så er han klasse, men så langt er Erling soleklart valg på topp!
Tror dette er første gang jeg har trua mot Godset borte. Dette kan vi ta! Men nå må vi tørre, også på bortebane mot et (antatt) topplag! Null respekt og spill vårt eget spill.
Kolstad er junior, og det betyr ikke vraking hvis han ikke starter HVER kamp. Men skal visstnok være noe bedre på plast enn på gress er det noen som påstår. Bra!
Friday var god i første mot vif hjemme også, men mulig valg han tar generelt er litt rare. Får jo ikke sett det, siden han nesten ikke har spilt siden rbk da...
Jeg er ikke nødvendigvis av "never change a winning team". Men sett ut fra siste tre kamper der vi har scoret greit med mål, og nesten ikke hatt sjanser i mot, så ville jeg tengt meg godt om før jeg bytta. Balansen i laget virker bedre en på lenge i kampene.
Og ingen bør bli vraket fordi at man er ung heller.
Når det er sagt så har jeg ikke sett noen trenger eller 2. lagskamper, så det kan godt være at noen har gjort seg fortjent til å starte i Drammen via det. Da er så klart saken helt annerledes.
Mange som skal ta toget før kamp? Eller er alle på buss? Lurer da på hvor folk i så fall drar, så det går ann å samle en liten gulsvart bande. Vi er 15 stykk som toger inn i 12 tia
Mange som skal ta toget før kamp? Eller er alle på buss? Lurer da på hvor folk i så fall drar, så det går ann å samle en liten gulsvart bande. Vi er 15 stykk som toger inn i 12 tia
Sjekka togtidene? Buss for tog mellom Asker og Drammen. Tenkte samme tanken, men vi går for bil om vi reiser.
mener jeg har sett en tråd som omhandler reisemuligheter osv for kanaris, hvor folk som ikke kommer seg på kamp kan sjekke om de kan sitte på, eller folk som har plass til andre fugler sier ifra. finer den ikke igjen, så poster her.
vi er 4 som kjører bil fra Holt/Vestvollen, og har plass til en til - om du ikke har penger til bussen, eller på en eller annen måte ikke kommer deg til drammen, så tilbyr jeg et gratis sete til og fra. kampbilletten står du selv for .
Kolstad synes jeg helt klart fortjener ny tillit. Bra ferdigheter og ikke minst innsats. I pausen mot Glimt var det såvidt han fikk snakka til Cmore for svetten rant så jævlig.
Av de offensive spillerne våre, så synes jeg Kolstad er den beste kombinasjonsspilleren sammen med JA og en viktig del av laget ift balansen man har funnet nå. Jobber ærlig begge veier, flink med ballen på få touch og har et bra blikk og god forståelse for spillet. Gjør ting langt mer enkelt enn f.eks Friday og Lundemo vil gjøre i samme posisjon.
Ferdighetene til Friday og Lundemo er utvilsomt på et høyere nivå pr.dd, men om de vil styrke kollektivet kontra Kolstad slik laget fungerer nå er jeg jaggu ikke sikker på, og er noe jeg vil se igjennom noen innhopp før man endrer på et lag som har sett veldig godt balansert ut de siste 3 kampene.
Kommentar