Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.
Bonke er faen ikke borti Abu. Der ryker en spiller med karantene pga filming. Fy faen for et rasshøl. Jeg hater Abu akkurat nå.
Kortet isolert sett kan vel forsvares, han viser knotter og det er farefullt spill.. men at Abu får så veldig vondt tviler jeg på..
Derimot så er det vel en direkte dommertabbe å gi fordel der da det ved utvisning skal være umiddelbar stopp i spillet.
Skal folk fortsette å syte over Johan og manglende fremdrift, eller ser de nå endelig hvor viktig han er? Også Erling er en skygge av seg selv, mye pga. hans skade.
Skal folk fortsette å syte over Johan og manglende fremdrift, eller ser de nå endelig hvor viktig han er? Også Erling er en skygge av seg selv, mye pga. hans skade.
Tja, Erling hadde vel neppe satt en av de 3 store sjansene han hadde hatt om Johan hadde vært på banen..
Fofana bruker energi på å diskutere med Runar mens ballen er i spill fem meter unna ham. Hjelpes.
Hadde vi ikke fått to skader i første omgang mener jeg Fofana burde vært bytta ut etter første omgang. Spiller muligens til en 2er på børsen i dag. Da irriterer det meg at Kolstad blir bytta ut i 2. omgang. Han er i det minste en lagspiller.
Dette taper vi pga skader og egen udugelighet. At Moen velger å være tidenes hjemmedømmer har ikke så stort utfall i dag, men der har du banens dårligste.
Kommentar