glimrende posisjon for Finnur Orri, men prøver ikke skyte engang. Ble for tøft for han også i dag, i likhet med mange. Nå gjelder det Viking hjemme, der skal vi slå tilbake!
Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.
Collapse
X
-
-
Vil kalle dette et knepent tap. Kunne fort ha satt 1-1 her. Synes vi gjør en grei 1 omgang. Synd med 2 skader og en karantene. Får håpe Andersson er kjapt tilbake.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Alt gikk mot oss her. Men vi taper mot et dårligere lag. Bare å fortsette å kværne på resten av sesongen, så blir dette bra! Veldig synd med karantene på Bonke. Håper ikke Johan blir ute lenge. Det blir tynt på midten uten Bonke, Lundemo og Johan. Savner også Ofkir på høyre. Er ikke like mye punch i Kolstad eller Pellegrino.Kommentar
-
Bra at søppelspillet, skadene og søppeldommeren kom i en kamp ihvertfall. Da er vi forhåpentligvis ferdig med det for en stund.Kommentar
-
Stats fra kampen:
Ballbesittelse: 44/56%. Vellykkede pasninger: 252/353. Skudd på mål: 4-3. Frispark for: 20-8. Gule kort: 0-5. Enough said
Vi har altså 101 flere vellykkede pasninger enn godset - på bortebane og kun ett mindre skudd på mål.
Hjemmelaget får over dobbelt så mange frispark som oss. Vi får 5 gule kort og hjemmelaget får ingen.
Prestasjon.Kommentar
-
I dag orker jeg ikke å bruke så mye energi på dette, for makan til hjemmedømming har jeg aldri sett. LSK spilte ikke bra, men var heller ikke noe dårligere enn hjemmelaget.
NB! Fofana, han er det bare å sette på benken. For makan til egotripp har jeg aldri sett. Han hindrer minst 3-4 store sjanser til eget lag i dag, minst!Kommentar
-
Stats fra kampen:
Ballbesittelse: 44/56%. Vellykkede pasninger: 252/353. Skudd på mål: 4-3. Frispark for: 20-8. Gule kort: 0-5. Enough said
Vi har altså 101 flere vellykkede pasninger enn godset - på bortebane og kun ett mindre skudd på mål.
Hjemmelaget får over dobbelt så mange frispark som oss. Vi får 5 gule kort og hjemmelaget får ingen.
Prestasjon.
Det derre ballpossession-greiene til Haglund, det syns jeg var no rare greier. Presisjon i overgangene er det som gjelder. Gjennombruddshissighet. Er det noen analyser/statistikk på dette?Kommentar
-
Ærlig talt folkens. Vi er klart svakere enn S'gødset i dag, det innrømte Kristinsson glatt. Skaper veeeldig lite, offensiven var .. hullete. MorFof ødela litt, men er ingen fyldestgjørende forklaring.
Never change a winning team viste seg nok en gang og ikke holde vann. Men samma det.
Er det ikke cup te onsda'n? Har vi lag, spesielt sentral midt? Kan bli en skikkelig helvettesuke dette.Kommentar
-
Vi tar jo tak i kampen i dag fra start, så kommer skaden på Johan og umiddelbart i perioden der han fortsatt er på banen kommer balltapene frem og vi er på hæla til han byttes ut. Da får vi justert oss, men sliter fortsatt med en del individuelle feil. Origis hjernedøde utrusning som stjerneeksempel. Når Fofana i tillegg fortsetter med start/stopp-spillet sitt blir det ekstra vanskelig, så lenge vi jager en ledelse bør han ha klare instrukser om å utfordre mye mer direkte, ihvertfall på soleklare overgangsmuligheter. Dette må tas tak i!
Mange tendenser i spillet jeg personlig liker å se, men det står på utføringa. Det er det det handler om, ikke for mye possession, som jo også er et resultat av stillinga i kampen. Og vi møter en motstander som tar store hensyn til oss, til og med når det gjelder hvor hardt de vanner (eventuelt ikke vanner) plastikken sin. Tegn bare det på fremgangen man har hatt. I dag har nesten ingen en god dag, man får skadeproblematikk tidlig som ødelegger rytmen, men allikevel kollapser vi ikke som vi ofte kunne gjøre før. Nå er det bare en ting jeg tenker på, blir Johan klar til Viking neste helg? Den kampen blir ultraviktig å vinne nå.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi bør vel ha en god sak hva angår Bonkes kort utifra hva som står i fordelsparagrafen også:
Der spilleren som begår forseelsen skal ha rødt kort eller gult kort nummer to, skal fordel ikke benyttes. Frispark dømmes umiddelbart.Kommentar
Kommentar