Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Opprinnelig skrevet av daf
    Isolert sett er dommerfeilen en bagatell, men ser man kampen som helhet og den åpenbare partiske hjemmedømmingen, da stinker Svein Oddvar som en kampfikser fra balkan..
    Der er jeg helt enig! Latterlig dårlig nivå på Moen i dag.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Selvfølgelig skal klubben klage på en feilaktig dommeravgjørelse som fører til karantene. Vi trenger hver eneste spiller.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        Opprinnelig skrevet av Dole
        Tja, kanskje du bør ta en kikk på dine egne innlegg. Slett ikke så smarte de heller
        *Med forbehold om at jeg er sur og lett blir butthurt etter tap*

        Du mener altså at mine 5400 innlegg er skikkelig kjempedumme? Om du har noen slags formening om at det skorter på IQ her i gården er det bare å sjekke historikken min. Selv om jeg nok kan lire av meg litt av hvert i kampens hete, er det vel ikke spesielt mange som har bidratt med mer kvalitet opp gjennom årene på dette forumet.

        Knut: VISST faen gjør jeg det, og det med stolthet.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Percy Nilegård
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 5146

          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Der er jeg helt enig! Latterlig dårlig nivå på Moen i dag.
          Helt enig, og jeg har ikke sett kampen en gang.
          "Alltid blodsprengt"!
          Fong/Macho

          Even Nordlien

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av Seb.R
            Stats fra kampen:

            Ballbesittelse: 44/56%. Vellykkede pasninger: 252/353. Skudd på mål: 4-3. Frispark for: 20-8. Gule kort: 0-5. Enough said

            Vi har altså 101 flere vellykkede pasninger enn godset - på bortebane og kun ett mindre skudd på mål.
            Hjemmelaget får over dobbelt så mange frispark som oss. Vi får 5 gule kort og hjemmelaget får ingen.

            Prestasjon.
            Det sier i grunnen alt man trenger å vite om denne pissedommeren. Dårligst i Norge. Dårligst i konkurranse meg mange andre svake dommere, presterer han like fullt å skille seg ut som ekstra elendig.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              – Kampen ble sånn som vi trodde. Godset kom til å styre og trille ball. Jeg føler vi har god kontroll, med unntak av på frisparket til Storflor.
              ------------
              Dette sa Riise i pausen. Når styrte Godset kampen i første utenom i den lille perioden der Johan haltet rundt etter skaden sin? Ballinnehavet var helt jevnt også, og det var faktisk LSK som gikk ut fra start og styrte med høyt press og kombinasjoner. Hjemmelaget mye mer direkte og mindre trillende enn noengang under dansken. Nesten så man tror gutta er mest bevisst på å snakke ned seg selv for å tone ned forventningene.

              Kommentar

              • HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Selvfølgelig skal klubben klage på en feilaktig dommeravgjørelse som fører til karantene. Vi trenger hver eneste spiller.
                Avgjørelsen er nok ikke feil. Det at Moen gir SIF fordel er feil
                ***Større baller enn vett***

                Kommentar

                • Oldtimer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2011
                  • 316

                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  Ser ut til at Messi hadde studert Fofana på youtube i forkant av finalen i går.
                  Jeg vet ikke hvor du bor, men tilgangen på sterke stoffer må være veldig god!!

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2937

                    Opprinnelig skrevet av McGuffy
                    [ATTACH=CONFIG]2437[/ATTACH] Ikke offside, dessverre godt dømt.
                    Slik jeg ser det bildet, har Wikheim minst hele skallen innafor skoa til Riise. Klar offside.

                    Når det er sagt; Vi tapte som fortjent. Slurvete i pasningsspillet, veike i duellene og LSK-verste av primadonnaen vår. I dag holdt jeg på å spy av ham.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2937

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Tja, Erling hadde vel neppe satt en av de 3 store sjansene han hadde hatt om Johan hadde vært på banen..
                      Gratulerer. En kamp uten skåring eller assist, der hele laget generelt er ræva, og Knudtzon er igjen hakkekyllingen. Amøbe!

                      Kommentar

                      • Avon
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2011
                        • 267

                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                        Slik jeg ser det bildet, har Wikheim minst hele skallen innafor skoa til Riise. Klar offside.
                        Enig i at det ser ut som offside, alle kroppsdeler man kan score med skal telle, så alt unntatt hender og armer. Men det er nok for mye å forvente at dommere skal klare å dømme riktig på så hårfine offsider hver gang. På tide å innføre videodømming...

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2937

                          Opprinnelig skrevet av Avon
                          Enig i at det ser ut som offside, alle kroppsdeler man kan score med skal telle, så alt unntatt hender og armer. Men det er nok for mye å forvente at dommere skal klare å dømme riktig på så hårfine offsider hver gang. På tide å innføre videodømming...
                          Den der skal faktisk linjemannen se...

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Og 5-4 I sjanser, tipper jeg? Dette burde Vært minimum uavgjort. Trist, vi gjorde nok.
                            7 - 3 i sjanser ca. Det vakke helt jevnspilt, de spilte sånn som vi hadde ønska. Vi sku vært enda mer kyniske, sånn at de måtte fram. 1 - 0 ødelegger alt såklart, vi fåkke til angrepsspillet, går i stå.

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Vi bør vel ha en god sak hva angår Bonkes kort utifra hva som står i fordelsparagrafen også:

                              Der spilleren som begår forseelsen skal ha rødt kort eller gult kort nummer to, skal fordel ikke benyttes. Frispark dømmes umiddelbart.
                              Kan vel være andre årsaker her, han bestemte seg kanskje ikke med en gang. Fikk noe "på øret" fra meddommer evt. Kan også være at Moen ikke var sikker på om BI hadde gult fra før der han løp rundt. Hadde tur med at Lsk ikke skåret før han fikk blåst, hadde virkli blitt en sak da. MEN, da hadde han ikke gitt gult, bare luntet ut av situasjonen som ikkno var i gjære.

                              Kommentar

                              • Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

                                Opprinnelig skrevet av Oddis
                                Digger at Riise ikke møter opp til den Handshaken. Blir ikke fred av urettferdighet.
                                Denne er jo litt artig. BHR innrømmer kort lunte, men er det noen kapteiner som har gjort dette før han i vår liga? finn ut!

                                Det er jo mye hans egen feil dette tapet, og det finns grenser for dårlig taper-adferd for kapteinen hvertfall.

                                Frida Freda fikk for øvrig 6 i vg... MorFof bare 3.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9453

                                  Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                  Denne er jo litt artig. BHR innrømmer kort lunte, men er det noen kapteiner som har gjort dette før han i vår liga? finn ut!

                                  Det er jo mye hans egen feil dette tapet, og det finns grenser for dårlig taper-adferd for kapteinen hvertfall.

                                  Frida Freda fikk for øvrig 6 i vg... MorFof bare 3.
                                  3!? Vg veit jo ikke hva de snakker om. Bare sommervikarer og folk som ikke kan fotball. 2 får holde.

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    At vg gir dommeren kun 3p og skriver inkonsekvent dømming er beviset på hvor dårlig han var. Sjelden de er på vår side. At det finnes godsetspillere som fikk 8p.for det som ble prestert i går er en annen sak.

                                    Kommentar

                                    • 307
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2007
                                      • 358

                                      Det som irriterer meg noe inne gran skauen er hvor arrogant han er. Det er noe med Moen uansett hvor han er. Enten i Europa eller her hjemme. Skulle gjerne satt med sammen med han og sett denne kampen igjen og pekt på alle feilene han gjorde og hvor partisk han var, men uansett så hadde han brydd seg mindre. Er så sikker på at den mannen har ståpikk hver gang han får publikum mot seg. Han elsker denne oppmerksomheten.

                                      Kommentar

                                      • joacim
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2009
                                        • 559

                                        Dømte ikke Moen et tvilsomt straffespark for Rævbk forrige runde? fittedommer!
                                        Styremedlem 2016

                                        Kommentar

                                        • Ugla
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Oct 2014
                                          • 47

                                          Det som irriterer meg mest er at jeg ikke klarer å se at det er kontakt i det heletatt i hendelsen BI får det 2. gule for.

                                          Kommentar

                                          Working...