Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.
Collapse
X
-
-
Du mener altså at mine 5400 innlegg er skikkelig kjempedumme? Om du har noen slags formening om at det skorter på IQ her i gården er det bare å sjekke historikken min. Selv om jeg nok kan lire av meg litt av hvert i kampens hete, er det vel ikke spesielt mange som har bidratt med mer kvalitet opp gjennom årene på dette forumet.
Knut: VISST faen gjør jeg det, og det med stolthet.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Stats fra kampen:
Ballbesittelse: 44/56%. Vellykkede pasninger: 252/353. Skudd på mål: 4-3. Frispark for: 20-8. Gule kort: 0-5. Enough said
Vi har altså 101 flere vellykkede pasninger enn godset - på bortebane og kun ett mindre skudd på mål.
Hjemmelaget får over dobbelt så mange frispark som oss. Vi får 5 gule kort og hjemmelaget får ingen.
Prestasjon.LSK Norges beste lagKommentar
-
– Kampen ble sånn som vi trodde. Godset kom til å styre og trille ball. Jeg føler vi har god kontroll, med unntak av på frisparket til Storflor.
------------
Dette sa Riise i pausen. Når styrte Godset kampen i første utenom i den lille perioden der Johan haltet rundt etter skaden sin? Ballinnehavet var helt jevnt også, og det var faktisk LSK som gikk ut fra start og styrte med høyt press og kombinasjoner. Hjemmelaget mye mer direkte og mindre trillende enn noengang under dansken. Nesten så man tror gutta er mest bevisst på å snakke ned seg selv for å tone ned forventningene.Kommentar
-
Kommentar
-
Slik jeg ser det bildet, har Wikheim minst hele skallen innafor skoa til Riise. Klar offside.
Når det er sagt; Vi tapte som fortjent. Slurvete i pasningsspillet, veike i duellene og LSK-verste av primadonnaen vår. I dag holdt jeg på å spy av ham.Kommentar
-
Kommentar
-
Enig i at det ser ut som offside, alle kroppsdeler man kan score med skal telle, så alt unntatt hender og armer. Men det er nok for mye å forvente at dommere skal klare å dømme riktig på så hårfine offsider hver gang. På tide å innføre videodømming...Kommentar
-
Den der skal faktisk linjemannen se...Kommentar
-
7 - 3 i sjanser ca. Det vakke helt jevnspilt, de spilte sånn som vi hadde ønska. Vi sku vært enda mer kyniske, sånn at de måtte fram. 1 - 0 ødelegger alt såklart, vi fåkke til angrepsspillet, går i stå.Kommentar
-
Kan vel være andre årsaker her, han bestemte seg kanskje ikke med en gang. Fikk noe "på øret" fra meddommer evt. Kan også være at Moen ikke var sikker på om BI hadde gult fra før der han løp rundt. Hadde tur med at Lsk ikke skåret før han fikk blåst, hadde virkli blitt en sak da. MEN, da hadde han ikke gitt gult, bare luntet ut av situasjonen som ikkno var i gjære.Kommentar
-
Det er jo mye hans egen feil dette tapet, og det finns grenser for dårlig taper-adferd for kapteinen hvertfall.
Frida Freda fikk for øvrig 6 i vg... MorFof bare 3.Kommentar
-
Denne er jo litt artig. BHR innrømmer kort lunte, men er det noen kapteiner som har gjort dette før han i vår liga? finn ut!
Det er jo mye hans egen feil dette tapet, og det finns grenser for dårlig taper-adferd for kapteinen hvertfall.
Frida Freda fikk for øvrig 6 i vg... MorFof bare 3.Kommentar
-
Det som irriterer meg noe inne gran skauen er hvor arrogant han er. Det er noe med Moen uansett hvor han er. Enten i Europa eller her hjemme. Skulle gjerne satt med sammen med han og sett denne kampen igjen og pekt på alle feilene han gjorde og hvor partisk han var, men uansett så hadde han brydd seg mindre. Er så sikker på at den mannen har ståpikk hver gang han får publikum mot seg. Han elsker denne oppmerksomheten.Kommentar
Kommentar