Runar må gå!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2565

Jeg har uansett fått nok av Runar Kristinsson. I starten av sesongen, klagde han på for få lange baller opp på angrepet. Det neste ble for lange baller. Så var spillerne for korte og han ønsket seg høyere spillere. Så mangler han kanter. I dag fikk Fred Friday gjennomgå fordi han tok straffa selv, men det var langt verre at man ble regelrett rævkjørt og rundspilt ute på banen - det nevnes ikke like høyt som Fred sin egoistiske handling.

Hvor er selvkritikken? Den har jeg knapt sett noe til. Faktum er at laget, med unntak av en omgang i ny og ne + tre gode kamper på rad, ikke har levert noe som helst å snakke høyt om. Det som leveres er langt unna hva man skal kunne forvente av en trener i LSK. Dette er 2015 utgaven av Norling - verken mer eller mindre. Ordlegger seg like tåkete.

Jeg skjønner dog at jeg er en av få som er av denne oppfattelsen. De fleste ønsker tydeligvis at han skal fortsette. Man skal sette seg på sete sitt eller stå på plassen sin på Åråsen og være glad, positiv, lojal til hva LSK gjør uansett og støttende. Da blir alt så flott og plassen i tippeligaen redder seg selv.

Sorry - jeg er ikke helt der, men nå skal dere få være i fred med å snakke opp prestasjonene fra årets sesong.
    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

Takk. Gjelder det Twitter også?
      TS05 - Felt C

Kommentar

• Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2565

Opprinnelig skrevet av andee
        Takk. Gjelder det Twitter også?
        Nei, men du står helt fritt å lese mine meninger.
        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3313

Opprinnelig skrevet av Børge
          Jeg har uansett fått nok av Runar Kristinsson. I starten av sesongen, klagde han på for få lange baller opp på angrepet. Det neste ble for lange baller. Så var spillerne for korte og han ønsket seg høyere spillere. Så mangler han kanter. I dag fikk Fred Friday gjennomgå fordi han tok straffa selv, men det var langt verre at man ble regelrett rævkjørt og rundspilt ute på banen - det nevnes ikke like høyt som Fred sin egoistiske handling.

Hvor er selvkritikken? Den har jeg knapt sett noe til. Faktum er at laget, med unntak av en omgang i ny og ne + tre gode kamper på rad, ikke har levert noe som helst å snakke høyt om. Det som leveres er langt unna hva man skal kunne forvente av en trener i LSK. Dette er 2015 utgaven av Norling - verken mer eller mindre. Ordlegger seg like tåkete.

Jeg skjønner dog at jeg er en av få som er av denne oppfattelsen. De fleste ønsker tydeligvis at han skal fortsette. Man skal sette seg på sete sitt eller stå på plassen sin på Åråsen og være glad, positiv, lojal til hva LSK gjør uansett og støttende. Da blir alt så flott og plassen i tippeligaen redder seg selv.

Sorry - jeg er ikke helt der, men nå skal dere få være i fred med å snakke opp prestasjonene fra årets sesong.
          Det er mulig å ikke være fornøyd med prestasjonene i årets sesong, uten å tro at det å sparke Runar vil løse alle problemer.

Det er mulig å ikke være fornøyd med prestasjonene i årets sesong, men samtidig anerkjenne at vi har sett sentrale spillere forsvinne, samtidig som vi har vært særdeles uheldige med skader på andre nøkkelspillere.

Jeg er heller ikke fornøyd med Runars første sesong, og kritikken mot han er nøyaktig den samme som jeg rettet mot Haglund i hans første sesong.

Men med mindre Klopp kan ta seg en tur (gjerne med en tysk storbank i ryggen), så ser jeg ikke hvem som umiddelbart skal kunne sende oss til himmels. Til det er det for mange faktorer Runar ikke styrer.

Kommentar

• Gjest

Klubben er i fritt fall på alle områder. Hvis det ikke kommer signaler om at det gjøres noen grep, vil sesongkortet for 2015 bli mitt siste.

Skulle jeg få et akutt behov for å bli pissa på i 2016, kan jeg jo bare legge meg tilrette i pissoaret på Martins..

Kommentar

• Tittil
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2009
              • 341

Ikke lett å oppnå resultater med et lag som hele tiden tappes for de beste spillerne.

Kommentar

• Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3501

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                Jeg synes også folk skal ta med i betraktningen at Runar har mistet Riise, Fofana og Andersson på kort tid. Det ville ha preget de fleste lag på nedre halvdel.
                Bodø/Glimt mistet den kanskje beste midtbanespilleren i hele Tippeligaen i Ndiaye før denne serierunden og svarer med 5-1 mot Start og deres sjette seier på rad. Min påstand er at det er ingen andre enn Sanè i deres lag som er god nok for fugla selv uten Fofana, Riise og Andersson.

LSK sitt mannskap er godt nok. Ikke til å matche Rosenborg over en sesong, men mer enn godt nok til å kjempe om en plass rundt 4-6 på tabellen og ikke minst leverer langt bedre spillemessig enn man har gjort på lang tid. Inkludert tiden Fofana var her og skapte mye på egenhånd.

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

Hva er poengsnittet våres med og uten Johan?

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Hva er poengsnittet våres med og uten Johan?
                    Hvorfor fokusere på en som ikke skal spille neste kamp.
                    Mest sannsynlig heller ikke neste år?

Kommentar

• cetor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2011
                      • 268

Opprinnelig skrevet av daf
                      Hvorfor fokusere på en som ikke skal spille neste kamp.
                      Mest sannsynlig heller ikke neste år?
                      Hva er problemet? Kan vel være interessant å se?

Kommentar

• Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

Helt enig med Børge her. Jeg har ikke trua på at Kristensson er rett man til LSK.

På tide at LSK viser litt handlekraft. Selv ikke i disse agurknyhetstider så gidder media å skrive om LSK. Vi er blitt en klubb ingen bryr seg om. Vi spiller rævva kamper, har 3000 stykker på kampene og ligger i gjørma år etter år.

På tide at de høye herrer får ut fingeren. Virker som de kun drar på jobb for å heve lønna si. Ring Ivar Hoff og Tom Lund.

Kommentar

• Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

De kom nå endelig med en nyhet til i vg da, selv om den kanskje ikke var det folk ønsker å se !

Kommentar

• Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

LSK minner meg faktisk litt om Molde nå. De var på vei langt ned i kjelleren når det gjaldt entusiasme for klubben. De fikk hentet Solskjær og alt snudde. Ser at Solbakken gjør det ekstremt dårlig nå. Kanskje det er mannen vi bør satse på? Kan kanskje skape litt entusiasme i og rundt klubben..

Kommentar

• Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

De fikk henta Solskjær ja, og en del millioner.
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                De fikk henta Solskjær ja, og en del millioner.
                                Hadde Ståle kommet til LSK hadde Per Berg med flere garantert spyttet i noen kroner. Pluss at sponsoerene hadde stått i "kø". Hadde blitt like mye mediastyr som i Molde.

Kommentar

• MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3568

Opprinnelig skrevet av Børge
                                  Legg merke til - "frem til ny er på plass".
                                  Sist vi prøvde å sparke treneren var vel Tom Nordlie. Assistentene som overtok holdt på å sende oss ned i Adecco. Den gang hadde vi heldigvis Henning Berg som kom inn før tiden og reddet oss. Hvem skal evt. gjøre det i år?

Hva kan man forvente at Arild gjør som snur denne trenden?

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                  Hadde Ståle kommet til LSK hadde Per Berg med flere garantert spyttet i noen kroner. Pluss at sponsoerene hadde stått i "kø". Hadde blitt like mye mediastyr som i Molde.
                                  Tja, nå er ikke media like glade i Ståle som de er i Solkjær, så det hadde ikke nødvendigvis blitt så mye ståk. At sponsorene kommer løpende har jeg heller ikke tro på. At Per Berg automatisk spytter inn penger har jeg heller ikke tro på. Hver gang Per Berg har spyttet inn penger har det kommet med div. klausuler som ikke nødvendigvis har vært heldige for klubben.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3228

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    LSK minner meg faktisk litt om Molde nå. De var på vei langt ned i kjelleren når det gjaldt entusiasme for klubben. De fikk hentet Solskjær og alt snudde.
                                    Så vidt jeg husker var det første de gjorde å hente Uwe Rösler, som vant åtte av de resterende ti kampene. Så henta de Solskjær. Og noen millioner.

gilbert

Kommentar

• Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

Ståle GUD Solbakken sitter trygt, de har brukt 150 mill og bygger opp ett nytt storlag. Sist gang han dro gikk det rett til helvete, så han tåler ett par feil. Om han evt bytter jobb så tror jeg det er 2 stk landslag som står først i køen. Per nå hadde nok helt sikkert pengebingen til Molde fristet mer også! Men ja takk, kjære GUD, kom hjem!

Kommentar

• scages
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1292

Er det helt umulig/urealistisk å få til noe med Uwe igjen? (pr i dag er det vel det). Jeg drømmer fortsatt om en Uwe-retur, - på et eller annet tidspunkt. Herregud som jeg savner den tida.

Kommentar

• Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3501

Opprinnelig skrevet av scages
                                          Er det helt umulig/urealistisk å få til noe med Uwe igjen? (pr i dag er det vel det). Jeg drømmer fortsatt om en Uwe-retur, - på et eller annet tidspunkt. Herregud som jeg savner den tida.
                                          Ser man på antall trenere i Leeds de siste årene, så er sjansen ganske stor for at Uwe blir arbeidsledig igjen om ikke alt for lang tid. Da spørs det nok om ikke han må ta et steg tilbake før han får en ny sjanse i england også.

Krysser forøvrig fingrene for at Uwe lykkes i Leeds og at han ikke er aktuell for oss igjen med det første. Unner han utvilsomt det.

Kommentar

Working...