Sandefjord - Lillestrøm, lørdag 20/6/15 kl.1530

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #61
    Klassisk bananskall à la LSK.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #62
      Patetisk. Jeg sier det igjen, hver og en av disse såkalte proffene bør gå i seg selv og bestemme seg for hva man vil. Er det fotball man ønsker, så bør de vise noe helt annet. Runar har faen meg en stor jobb foran seg. Flere som snart kan bli gitt bort til Flisbyen.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #63
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Sikkert noen som er fornøyd.. Holdt jo nullen!
        Sandefjord er jo ikke en lett bortekamp.........

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #64
          Opprinnelig skrevet av Xavi
          Sandefjord kjempa bra, vi hadde sjangsene, men ikke effektiviteten som trengtes for å score idag.
          Gidder hvertfall ikke å komme med masse oppgulp om hvordan spillerne er æreløse, verdens dårligste kamp osv osv.

          Odd hjemme neste!
          Nei, du som er så mye bedre enn meg får heller hylle patetisk innsats.

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1573

            #65
            Med dette nivået taper trolig både Sandefjord og Lillestrøm de neste 9 kampene.

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              #66
              Begynner å bli smålei de defensive og forsiktige uttalelsene fra Kristinsson. Håper han er en annen personlighet på treningsfeltet. Bør være klinkende klart at dette ikke var godt nok.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #67
                Droppet litt hagearbeide for å streame andre omgang. Burde holdt meg i hagen.
                Konstaterer at tippeligaen holder medelsvensson nivå og at Svein Oddvar Moen fortsatt er en pisse svak dommer. Egentlig er ikke dette et LSK problem. Dette er et NFF problem.
                Et forbubbet forbund. Et forbund uten visjoner. Her trengs nye koster.
                Er slettes ikke fornøyd med bare ett poeng borte mot et bånnlag. Men er fornøyd med 5-5-3 og neste hjemme mot Odd. Det bør bli en mer underholdende affære. Kan umulig bli kjedeligere!
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  #68
                  Men hvorfor er det så jævla energiløst da? Og hvor mange ganger skal Runar stå å si at man slår for mange kortpasninger og likevel gi Finnur, som ikke gjør annet enn å slå halvpresise korpasninger og fint lite mer, rent klippekort?

                  Kommentar

                  • Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Nei, du som er så mye bedre enn meg får heller hylle patetisk innsats.
                    Jeg hyller ikke innsatsen, men er ikke så forferdelig som du skal ha det til. Du poster 3 innlegg innfor 10 minutter hvor du rakker ned og generelt kommer med dritt som er bare håpløst å lese.

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Dette er så typisk LSK. Møter et lag som har tapt 9(!) på rad, da fremstår man alltid som en gjeng med hodeløse høns.
                    Jeg fatter ikke at jeg gidder å følge med på dette.

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    En æreløs gjeng. Nesten ikke en kjeft som har ofret noe som helst. Tafatt fra ende til annen. Fremstår som en gjeng som tilfeldigvis har møtt hverandre på løkka for å grille og drikke øl. Faen meg utrolig at vi har spilt tre kamper med god kvalitet.

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Patetisk. Jeg sier det igjen, hver og en av disse såkalte proffene bør gå i seg selv og bestemme seg for hva man vil. Er det fotball man ønsker, så bør de vise noe helt annet. Runar har faen meg en stor jobb foran seg. Flere som snart kan bli gitt bort til Flisbyen.
                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9453

                      #70
                      Så hvordan detta gikk, så prøvde å jinxe det i pausen med å sette penger på 0-0.

                      400,- blei til 1450,-

                      Så da ser jeg med fornøyd med kampen, da ihvertfall jeg presterer

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        #71
                        De orker jo pokker meg ikke å jobbe ordentlig 90 min i uka. Dette er så grusomt dårlig. Nå starter sommerferien. Jeg har lagt ferien rundt lskkampene som jeg alltid har gjort. Men normale mennesker finner jo andre ting å gjøre i sommer enn å følge en gjeng som ikke er intr.Skal en trener fredes etter en sånn forestilling?

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Xavi
                          Jeg hyller ikke innsatsen, men er ikke så forferdelig som du skal ha det til. Du poster 3 innlegg innfor 10 minutter hvor du rakker ned og generelt kommer med dritt som er bare håpløst å lese.
                          Beklager meg for engasjement. Uten det dør klubben. Og med denne innstillingen dør snart mitt engasjement.

                          Jeg setter mine følelser og ord på hva jeg opplever. Je lever ikke i en tåkeverden der jeg begrenser meg selv i lukkede fora. Alt jeg skrev står jeg for og je vil påstå at jeg var forsiktig i karakteristikken av denne kampen.

                          Kommentar

                          • Frode D. Homb
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 982

                            #73
                            Vi savner Johan og vi trenger en spillende stopper. Det er mitt bidrag i denne tråden.

                            Kommentar

                            • BroganTrundler
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2014
                              • 665

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                              Vi savner Johan og vi trenger en spillende stopper. Det er mitt bidrag i denne tråden.
                              Ruben!

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #75
                                Se også hvor halvveis vi blir i presset uten Yohan på banen, også en viktig av samspillet med Erling og poengfangsten. De hadde en nærmest ideell fordeling her, som også hjalp Erling i eget posisjoneringsspill og timing. Det Erling gjør i dag lignet veldig på det han gjorde mot Godset uten svensken på banen. Og det bør bekymre Runar veldig.

                                Kommentar

                                • ynnor
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 857

                                  #76
                                  Grasrotkampen en fest ser det ut til. Vi måtte se en av de tristeste kampene noensinne

                                  Kommentar

                                  • Gjest

                                    #77
                                    Spillere som Riise og Kippe med sin rutine burde ha vært dominerende i denne kampen.
                                    Det er berettiget å påstå at "det var de ikke".

                                    At Johan Andersson var ute er også en tynn unnskyldning for at innkast går til motspiller, at frispark suser 5 meter over alle til nytt innkast osv.
                                    Det er en uke siden byfesten i Lillestrøm og det virker som fyllesjuken ikke har sluppet taket ennå for de fleste på LSK.
                                    (det så forøvrig ut ti at SF også deltok på denne festen)
                                    Sluttproduktet ble ihvertfall en ræva kamp foran 3600 tilskuere, hvor enkelte heller velger brunsneglejakt eller liknende neste kampdag.

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      #78
                                      Det er jævlig skuffende at vi ikke stiller opp til Tippeligakamp i dag, dette var treningskamp over hele fjøla. Vi leverer en svak kamp hvor pasningsspillet er horribelt fra begge lag, men det er først og fremst innstilling, intensitet og innsats som skuffer voldsomt. At vi bruker tid på å trille kula bak i forsvarsrekka med under 10 minutter igjen å spille vitner om null ønske om å vinne matchen. Etter kampen uttaler både Kippe og Kristinsson at 1 poeng er greit borte, til tross for at vi møtte et lag som har tapt 9 kamper på rad(!) før de møtte oss.

                                      Riise sier at man kan se at det er første kamp etter en liten pause. Jeg stiller meg spørrende til hvorfor et opphold i serien grunnet landslag skal være noen hvilepute for Tippeligalagene. Stabæk har vel som eneste lag i Tippeligaen valgt å kjøre på med full trening de siste to ukene, og jeg mener det burde være en selvfølge at LSK gjør det samme. To ukers kampfri i juni er en ideell mulighet til å få terpet og trent på ting som ikke sitter, i stedet flyr samtlige spillere på byen under byfesten og flere av de etablerte spillerne er direkte dritings. Hvis spillerne skal få friheten til dette, bør minimumskriteriet være at de stiller fullt skjerpa og ikke lar det går utover prestasjonene når det gjelder. Med ligapause fra tidlig november til midten av mars/starten av april ser jeg ingen grunn til at man skal gi spillerne ferie midt i sesong når resultatet er at de presterer elendig etterpå. Synes det er direkte provoserende å se den innstillinga vi viser i dag når man veit at det ikke har vært lagt ned noen som helst innsats for å ta tre poeng denne matchen de siste ukene. Når man teller opp til slutt er det poengsløsing som dette som avgjør om man kan være med å kjempe om topp 5 eller om man havner i den betydningsløse pulja midt på. Nå som vi har røket ut i cupen etter en tidlig fadese er ligaen det eneste vi har å spille for, jeg kan allerede forestille meg hvor spennende kampene blir utover høsten når det beste vi kan oppnå er en syvende plass. Man kan gjerne akseptere dårlige resultater hvis det har vært gjort et ærlig forsøk, men i dag var det rett og slett pinlig innsats.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • Gjest

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Xavi
                                        Sandefjord kjempa bra, vi hadde sjangsene, men ikke effektiviteten som trengtes for å score idag.
                                        Odd hjemme neste!
                                        Jeg synes IKKE SF kjempa bra, jeg så IKKE at "vi hadde sjangsene". og effektiviteten var helt ok tatt i betraktning antallet sjanser vi hadde.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #80
                                          Å sette ut Yohan før Marius ihvertfall er i stand til å starte kamper kan vise seg skjebnesvangert. Er for mye rart som skjer synes jeg, og flere spillere viser tydelig at de mangler noen bak som pusher dem og utfordrer deres posisjon. Ringstad roter blant rekrutta og ble premiert med plass på vårens fiaskolag. Ganske talende egentlig for en type spiller som skal gå foran i dette laget. Hvorfor slippes nyheten om Yohan også kun få dager før serien går igang igjen, når det har gått langt over en uke siden sist kamp? Var det noe man plutselig ble enige om?

                                          Liksom en perfekt måte å ta ut lufta av folk som følger klubben, nå som man endelig følte ting gikk riktig vei mannskapsmessig. Preget tydeligvis laget også, for ingen etablerte tar opp hansken når den viktigste spilleren er ute, faktisk kunne de ikke fremstått mer likeglade. Selv Riise så jo ganske blid ut, betydde nok mer å se sola enn å ta tre poeng.

                                          Kommentar

                                          Working...