Kamptråd LSK-Odd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #61
    4 tapte poeng på siste to nå..

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      #62
      Trukke vi har noen nedrykksdirektør du. Men begynner å lure litt på spillet, og hur detta ska bli framover.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4380

        #63
        Nok en 1-1 match. Er jo ikke direkte ræva, men vi befester vår posisjon som en middelhavsfarer. Vi spiller ekstremt mange jevne kamper, men har ofte ikke nok kvalitet eller mentalitet til å bikke det i vår favør.
        ..................

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Svært betegnende at Hagen er mer skuffa enn Kippe.

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            #65
            Herregud.
            Runar har visst som eneste mål å ikke tape.
            Ikke akkurat offensiv når han setter en forsvarer på høyre kant, med de alternativene som er på benken.
            Og hvorfor spillte Lundemo så lenge. Er virkelig forsøk på 3 poeng mindre viktig en å gi spilletid til en som både er utslitt, og heller ikke har dagen?

            Dette var virkelig mulig å vinne, synd Runar ikke tør.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4380

              #66
              Sliter med å forstå hvorfor Friday kommer inn for Pelle, når vi åpenbart fortsetter i samme stilen. Og når vi først slår langt så er det konsekvent på Erling!? Hva gjorde Friday på banen egentlig? Vi er jo ikke i nærheten av å bruke styrkene hans. Pelle åpna jo friskt som faen i 2.omgang. Burde fått spille mer.
              ..................

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #67
                Mange spillere som hangler, og etter kortleken i dag er det vel et par til som risikerer karantene. Nå venter en batalje mot FKH borte som for alvor begynner å melde seg på i bunnen. Ingenting som tilsier seier.

                Kommentar

                • Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

                  #68
                  Finnur burde ut, og så spille bonke og Lundemo sammen, og med vinger som er vinger, raske og som kan utfordre, men det skjer vel ikke.
                  Finnur er Runars spiller og får spille uansett.
                  Så elendig tempo, og så lite kreativitet på midten som i dag, er helt slitsomt å se på.
                  Pelle var frisk, håper han og kan bli besluttsom og smartere i avgjørelser.

                  Kommentar

                  • MartinRE
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2008
                    • 738

                    #69
                    Må virkelig si jeg ikke skjønner meg på byttene i dag. Pellegrino ut i det han begynte å få til noe, og nettopp hadde skapt 2 ganske store sjanser. Begynte å få fart på angrepene. Ringstad inn på høyrekant når vi har 3 høyrekanter på benken?
                    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #70
                      Det som virkelig er bekymringsverdig dog er hvor mange andreballer vi ikke er i nærheten av å vinne. Starten i dag er en ren katastrofe, helt utrolig at et lag på dette nivået kan stå å se på at Kippe vinner duell etter duell mot Occean og la Odd plukke opp alt som detter ned. Det er NULL struktur! Nada! Det er ikke noe nivå i det hele tatt, Odd får styre hele butikken på vår egen bane.

                      Åssen kan ett lag gå ut sånn? Runar kan ikke spille selv, men det må jo hvile et ansvar på ham også. Gi alt-garanti? Nei, gå overalt-garanti!

                      Kommentar

                      • Trooond
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2015
                        • 1039

                        #71
                        reporterene på tv påpekte også at Lsk ikke spiller på sine styrker. De påpekte at det gikk allt for tregt på midten, de raske stikkerene mot Erling kom aldri. De var forundret over at det ikke var noen plan på å bruke han på en ordentlig måte , og at samspillet ikke sitter bedre så langt ut i sesongen.
                        Finnur har vel spilt omtrent samtlige minutter denne sesongen, men vet fremdeles ikke at Erling er rask og god der fremme ?
                        Begynner bli litt lei den samme leksa nå. 2 veldig svake kamper nå, og svakt fra Benken. Noen gode kamper har det vært, men det begynner på meg og virke som 1 poeng er greit, i hver kamp ? ? ? ?

                        Kommentar

                        • Gjest

                          #72
                          Hvorfor ikke Kind Michalsen er med offensivt når halve banen ligger vidåpen rett foran nesa på'n har ihvertfall jeg trøbbel med å se.

                          Kommentar

                          • Wanker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 633

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av daf
                            Hvorfor ikke Kind Michalsen er med offensivt når halve banen ligger vidåpen rett foran nesa på'n har ihvertfall jeg trøbbel med å se.
                            Han er psykisk skada etter at han i en tidligere kamp snubla bort ballen på midstreken, noe som førte til 2 tapte poeng.

                            Ser ut som mye dreier seg om å unngå feil og unngå å tape. Hvor mange kommer neste gang, når det er ganske tydelig at dette er fokus? Runar må f...meg ta kurs i kroppsspråk og kommunikasjon, det virker så veikt.
                            Hunter S. Thompson:

                            There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                            Kommentar

                            • caLitri
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 634

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av daf
                              Hvorfor ikke Kind Michalsen er med offensivt når halve banen ligger vidåpen rett foran nesa på'n har ihvertfall jeg trøbbel med å se.
                              Fordi han er helt alene på venstresiden og har som oppgave og demme opp defensivt for Fofanas frie offensive rolle.
                              Gi alt, stå på LSK

                              Kommentar

                              • Gjest

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av caLitri
                                Fordi han er helt alene på venstresiden og har som oppgave og demme opp defensivt for Fofanas frie offensive rolle.
                                Jeg ser den, men ER DET SMART ?

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av daf
                                  Jeg ser den, men ER DET SMART ?
                                  Ringstad skulle utgjort en venstreside sammen med Simen, en venstreside som kunne spilt seg veldig gode sammen over tid. De kunne byttet på hvem som var back og kant etter hva kampen trengte.

                                  Kommentar

                                  • maurakanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2005
                                    • 637

                                    #77
                                    Ingen stor kamp fra noen av lagene. For vår del går det aaaaaaaltfor sakte i lengderetninge. Er pasninger på kryss og tvers og bakover. Bedre i starten av andre omgang. Skjønner ikke hvorfor vi setter inn Ringstad på høyre kant. Burde isåfall spilt venstre og flyttet fofana over på høyre. Merkelig når vi har Kolstad, Brændsrød og Krogstad på benken også. Fofana lå nesten som sentral midt når vi angrep i andre omgang. Liten bredde på venstresiden.
                                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                    Kommentar

                                    • Gjest

                                      #78
                                      Hvis det ikke skal spilles fotball foran kanarifeltet, hvorfor skal vi stå der da ?

                                      Kommentar

                                      • Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        4 tapte poeng på siste to nå..
                                        Men de siste 10 kampene sier 5-3-2. Syntes egentlig ikke det er så gæærnt jeg. Odd er et sterkt lag også. Vi var rett og slett ikke det beste laget i dag, men vi har da i allefall en veldig mye bedre førstesesong under Kristinsson enn under Haglund. Det kan bli bra det her!
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          #80
                                          Svak 1.omg. Null kreativitet. Bonke og Finnur sammen sentralt er ikke godt nok offensivt og vi blir tannløse framover. Runar la om i 2.omg. og spilte mer i lengderetning og dermed mer agressivt. Ikke noe feil med innsatsviljen etter pause. Men vi sliter fortsatt med å ha et eget spill, slik som vi har hatt i store deler av årets seks første mnd.

                                          Vi gjør en godkjent 2.omg, men alt i alt er Odd hakket bedre kampen sett under ett. Sjokkerende svake bytter igjen. Ringstad høyre kant??? Pelle var vår farligste spiller.

                                          8.plass på tabellen er akkurat der vi hører hjemme slik prestasjonen har vært i år.
                                          Last edited by vermu; 28.06.2015, 21:28.

                                          Kommentar

                                          Working...