LSK – godset, søndag 12. juli kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Det er mulig jeg er litt i affekt nå, men dette var årsverste for min del. Helt håpløst å slippe dem til så mange skudd på hjemmebane, tannløst og ukonsentrert på midten. Fryktelig kamp, og de eneste som kan stå med rak rygg etter dette makkverket er stopperduoen og Erling. Eneste som faktisk var god, som vanlig, var Marius.

    For øvrig er ikke 0-1 på Frode, den er på SKM. Maken til idiotisk "klarering" har jeg aldri sett før.

    ÆSJ.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Krogstad gjorde ikke noe god kamp, men ikke han man skal skylde på.. Men tydelig å se hvilken trener som har mest peiling her i dag. Se bare på siste målet dems.. 3-4 mann alene forran keeper. De går for SEIER, Runar går for å unngå baklengs!

      Kommentar

      • Kjølnerdomen
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2008
        • 148

        Opprinnelig skrevet av occean-fan!
        hatt flere sjanser til å virkelig melde oss på i medaljekampen nå! synd vi mangler det lille ekstra for å avgjøre kampene og er dumt at vi ikke klarer å prestere godt over lengre perioder i en kamp, med enkelte unntak i år. Allikevel er dette en verdifull sesong der mange unge spillere får nyttig erfaring som bygger et sterkere grunnlag for videre sesonger. Økonomien er skrall og man må bygge på å utvikle unge spillere. Jeg synes potensialet i laget er større enn det som blir prestert, så håper vi kan bli noen hakk hvassere utover høsten.
        Får bare håpe vi klarer noen 3-poenger fremover, sesongen blir ikke spesielt verdifull om vi rykker ned, verken for unge eller "gamle" spillere...

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Det er mulig jeg er litt i affekt nå, men dette var årsverste for min del. Helt håpløst å slippe dem til så mange skudd på hjemmebane, tannløst og ukonsentrert på midten. Fryktelig kamp, og de eneste som kan stå med rak rygg etter dette makkverket er stopperduoen og Erling. Eneste som faktisk var god, som vanlig, var Marius.

          For øvrig er ikke 0-1 på Frode, den er på SKM. Maken til idiotisk "klarering" har jeg aldri sett før.

          ÆSJ.
          En feil betyr ikke at man skal gjøre en feil til.. Klønete av SKM, men totalt feil av Kippe. Kippe spilte ellers en god kamp, men savner at kaptein hauser opp gutta på slutten. Skal jage dem frem i angrep på hjemmebane!

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Ta ut Fred, ta ut muligheten til å slå langt og ha flere valgmuligheter offensivt, som Runar hele tiden messer om. Det er jo faen ikke til å forstå! Friday virka tydelig uenig også, så kan ikke være skade. Vi bytta oss ut, Godset bytta seg inn. Sesongen over, og uten at man engang føler man har prøvd å sette seg selv i posisjon. Bortkasta!

            Kommentar

            • BroganTrundler
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2014
              • 665

              Middelmådigheten lenge leve. Ikke en spiller ute på der som viser innsats unntatt Erling. Virker som hele klubben er komfortabel med å sveve rundt midt på tabellen og være irrelevante. Kom gjerne med alle unnskyldninger vi alltid hører, eneste det gjør er å styrke poenget mitt.

              Kommentar

              • tilt
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2007
                • 813

                Jeg var nervøs for nedrykk før sesongen, men etter Vikingkampen tenkte jeg at vi kunne være med å hevde oss og muligens snuse på topp seks, men etter de fire siste kampene innser jeg at jeg må justere igjen. Klarer vi å holde oss blandt de åtte beste, og unngår å tape for enga er dette en sesong over forventningene. Sånn vi ser ut nå lukter det mer nedrykkskamp.
                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                https://twitter.com/#!/KjetiI

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Dytte ball sidelengs og bakover ,og bakover og bakover. Når vi komme frem er set toppen to stk.i boksen. Godset har 5 spillere i boksen på andre målet. Nå må vi tørre mer.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Runar ser nedover på tabellen, det er offisielt. Han er så herlig og smittende offensiv!

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2925

                      En ting som aldri slutter å irritere meg er hvor ufarlige vi er på innlegg i boks! Vi skaper jo aldri en sjanse på det for vi har jo aldri mann plassert riktig i feltet. Blir grønn av detta! Kan noen huske sist vi putta på huet etter innlegg fra kant?

                      Forsvaret viste idag horrible takter. Første målet er en hårreisende heading av Kippe. I det andre så får Godset ha 3 mann aleine på retur. Du ser Kippe og Lundemo gå bak dem. Fy faen!

                      Syns forøvrig Tim virka spennende. Spillet ble bedre så fort Lundemo gikk inn banen og tok over for Margeirsson. Et godt bytte når Krogstad kom inn selv om han ikke fikk til så mye. Vil ha Bonke og Lunde på midten mot Enga
                      Last edited by bjarmann; 12.07.2015, 21:43.
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1252

                        Mjøndalen, Tromsø, Sandefjord, Haugesund, Sarpsborg 08 og Aalesund er lag som skal til Åråsen. Foreløpig er jeg meget lite redd for nedrykk. Alt fra i dag er glemt med seier på Ullevål.

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2558

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Da kan man glemme topp 5, men det er kanskje like greit.
                          Topp 5 glapp for lenge siden... Eneste som teller nå er å unngå nedrykk.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3373

                            Denne gi-alt garantien kan de få billig av meg - ynkelig og pinlig! Hvor er aggressiviteten, gløden for å vinne?

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Topp 5 glapp for lenge siden... Eneste som teller nå er å unngå nedrykk.
                              Med seier i dag hadde man vel ligget 1 poeng bak nr 5? Men det ble jo ikke sånn...

                              Kommentar

                              • Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

                                Fått byttet ut Finnur, når Lundemo skulle inn sentralt, med en rask kantspiller i form, som kunne utfordre utover, og sendt gode innlegg, på Friday, det ville godset slitt mere med, enn løsningen i dag. Da hadde siste målet kommet riktig vei i steden.
                                Last edited by Trooond; 13.07.2015, 08:47.

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  Opprinnelig skrevet av Trooond
                                  Fått byttet ut Finnur, når Lundemo skulle ut sentralt, med en rask kantspiller i form, som kunne utfordre utover, og sendt gode innlegg, på Friday, det ville godset slitt mere med, enn løsningen i dag. Da hadde siste målet kommet riktig vei i steden.
                                  Kanskje en tabbe ikke å sette innpå Brændsrød i stedet. Har hørt positive ting.

                                  Foffen er altfor lite involvert i dag. Bør spille mer sentralt vel.

                                  Kommentar

                                  • Mynten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 484

                                    Fryktelig skuffende kamp totalt sett. Uten Johan og Lundemo i form sentralt i banen er vi sjanseløse i det offensive spillet. I dag hadde vi ikke en spiller i forsvarsfireren eller blant de to sittende på midten som har evnen til å spille gode pasninger i lengeretningen. Alle disse er dårlige i pasningsspillet, usikre på seg selv, og da går tempo ned og det spilles bakover og på tvers. Med en slik lagoppstilling vil vi aldri kunne få flyt i angrepsspillet vårt.

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2558

                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Med seier i dag hadde man vel ligget 1 poeng bak nr 5? Men det ble jo ikke sånn...
                                      Skal man vinne kamper, må man score flest mål. Ikke i nærheten i dag. Totalt fraværende samhandling offensivt. Ikke rart det blir mye trilling av ball bakerst i laget, når du har 5 markeringskjeiler å spille opp på.

                                      Må få mer bevegelse offensivt. Samhandlingen som var der når Johan spilte bak Erling er helt borte. 1. omgang er noe av det dårligste jeg har sett offensivt i år. En eller to sjanser? Den ene er langt fremspill på Erling. Også erdet noen gode sekvenser i 2. omgang, men lite vedvarende trøkk mot motstanderen.

                                      Å snakke om i nærheten av 5. plass i år er som å tro på julenissen i voksen alder. Helt seriøst, så tror jeg man skal sikte seg inn på å komme over 15 plass i stede. Må ha 14-15 poeng til. Hvor skal de tas, når man ikke slår lag som Sandefjord?
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • Fugl1970
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • May 2008
                                        • 99

                                        Har sagt det før og sier det igjen. Vi er alt for feige i hue. Virker som vi er livredde for å tape kamper. Et bevis på det er sluttminuttene i Haugesund. Faller ned på 16-20 meter. Mister for mange poeng pga feighet. Selv mot Sandefjord som hadde tapt 100 på rad. For å vinne kamper så må man tørre å gå framover. Pr i dag så blir det jævlig mye tvers og bakover , tvers og bakover. Nitrist.
                                        En annen ting som irriterer er at vi skal trekke hjem alle i egen boks når motstander har dødball/corner. Hva f.... Vi speller på Åråsen. Legg igjen 1-2 mann på topp og motstander må legge igjen minimum 3 mann.
                                        Pr nå så er vi svake. Må få snudd dette asap, om vi skal slippe neglebiting utover høsten.

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2558

                                          Vet mange er lei mitt gnål den siste uka, men det Fugl1970 sier kan oppsummeres på en enkel måte: når situasjonen er at man har som uskrevet mål å overleve, så er man opptatt av å redde poeng. Man tar til takke med det ene poenget i stede for å prøve å ta alle tre.
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...