Herlig at det er null fokus på kampen mot Godset på søndag...
LSK – godset, søndag 12. juli kl. 20:00
Collapse
X
-
Er nok Gorken som har flytta innlegget fra tråden om søpla borte, til en ny trådCustodesI med og motgangKommentar
-
og jeg tror poenget er at du har like mye rettigheter til å lage kamptråder som alle andre. Så istedet for å klage over manglende fokus og kamptråder, så er det bare å starte selvCustodesI med og motgangKommentar
-
Vil si at hverken Pellegrino eller Friday har spilt seg ut av en startellever, og jeg er en stor fan av Bonke. Støtter derfor den overnevnte lagoppstillingen. Evt. kan en dytte Lundemo opp som hengende spiss, Friday på topp, og ut med Knudtzon for Finnur i andre omgang, og likevel ha et slagkraftig angrep.
Origi
Timisela - Amundsen - Kippe - SKM
Bonke - Lundemo
Pellegrino - Friday - Fofana
Knudtzone---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Vi får satse på 120 lange minutter og avansement for godset. Da blir det en kamp igjen til neste uke som kan flytte fokuset fra seriekampen mot ossMortenKommentar
-
Tipper uansett Kristinsson er uenig i dette og bruker Finnur sentralt og kanskje finner en måte å benke Pelle på.Kommentar
-
Finnur vil være gull verdt i forhold til å bryte de hurtige overgangene til godset.Kommentar
-
Selvfølgelig skal Finnur spille. Nå har halve forumet grini over at innsatsen til BHR blir borte, og så skal den med mest innsats av alle gjenværende benkes? Nei, sier jeg, og selv om tomlene ned hagler så vil jeg stå for det.
Finnur vil være gull verdt i forhold til å bryte de hurtige overgangene til godset.Kommentar
-
Dette er været på søndag. Det er meldt overskyet/regn. Da må gutta sklitakle Godset. Han belgiske spissen er usikker til kampen og da stiller de med Sørum.
kl 20–2 18° 0 mm Flau vind, 2 m/s fra øst Kommentar
-
Dette kan bli Pelles kamp. Han blir sakte men sikkert bare bedre og bedre. Han har mye å bevise mot Godset. Friday kan komme innpå når Godset er møre etter Knudtzon og Pelles hjeringer. Lundemo må starte sammen med Fofana.Kommentar
-
Kommentar
-
Pelle har det meste inne, men mangler foreløpig det lille ekstra foran gållen. Hadde han satt de to megasjansene sine mot Odd og Sandefjord, hadde vi i dag sunget at vu har funnet nytt spissgull.Kommentar
-
Ja, det er vel litt av problemet til Pelle nå. At han ikke får satt store sjanser. Århundredes feilpassning ga nå mål hvertfall, så til slutt må det vel sitte ett mål. Men Friday var mye sterkere sist kamp.
Vil gjerne at spillere spiller i sin posisjon og. Bruk spisser på topp, kanter på kant. Få spillet til å flyte, og bruk hele bredden i laget. Nå trengs det litt guts, da er allt mulig.Kommentar
Kommentar