Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Pelle ser ut til å være vraket.. Han får komme inn som super-sub. Tror faktisk han scorer i dag! Jeppetijepp. Men må ha litt tur, for gudhjælpe så svak han er når han først får de gedigne sjansene. Helt vaksinert jo.
Herligttttttt at Fredde Fredda spiller, for en type.
Finnur har bestemt seg for å slippe dem til sjanser i dag. Sikkert en del av en clever islandsk plan. Så vi kan contre dem i senk eller no. Stoler hvertfall på keepern vår. Bra Origi!
Lundemo trekker seg mye inn sentralt. Det liker jeg. Håper Timisela kan fylle på litt mer på kanten utover. Ellers syntes jeg vi kan spore mye innsats hittil, sånn for å komme med noe positivt!
Og der når jeg skrev, så kom Timisela oppover! Kult!
Hva faen er dette pisset med å legge alle 11 rundt egen keeper på corner.. Få Erling og Fofana opp på midtstreken. Arnold er også mye dårligere når det blir trangt med folk rundt seg!
Lite som fungerer i presset vårt, Godset får veldig mye tid med ballen. Samtidig har vi selv ingen intensjoner om å få fart på kula når vi har den. Det er i beste fall en uavgjortoppskrift det, som vi jo stort sett har spilt i år også.
Kommentar