Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kamptråd : vIF - LILLESTRØM. Mandag 27 Juli kl 19:00
Har ikke noe mot Kolstad, men hva faren. Nå er det kun en x- faktor spiller på benken, som kunne hjulpet til å snudd dette, Brændsrød.
Ville og heller hatt pelle i denne...
RUNDSPILT!?! HVA FAEN ER DET SOM FEILER DEG, DIN KOMPLETTE IDIOT!?
Slå av og la det bli av, din jævla nay-sayer. Du er faen meg så negativ at du kan finne deg noen andre å holde med, denne klubben trenger ikke tullinger spm deg. Har du NOE positivt å si om noe som helst??? Jeg hadde ikke blitt overraska om du ikke synes gult er en særlig fin farge engang.
Dette er en hjerneblødning og ren uflaks, og om man ikke ser det er man tilbakestående. Jeg sier ikke at vi har vært gode, men det har faen ikke knarkera heller. Om dette er landets "nestbeste" lag bør vi være fordømt livredde for Nord-Irland.
Åssen kan man slutte å spille fotball fordi en spiller er borte? Før man faktisk bestemmer seg for hvilken fotball man vil spille blir dette mer og mer en kamp om å overleve. Man kan ikke hive alt man har bygd på båten bare fordi playmakeren er borte. Da er det noe alvorlig galt i lagbygget. Det er krise nå, og det går bakover med Runar ved roret.
Seriøst? Bonke har han gjort det så dårlig? Vil vel si at han har gjort sakene sine bedre enn de andre sentrale spillere utpå der. Men samme F kan det være, tap mot enga er surt.. Jævlig surt! Kan vi få ett Pelle mål mot slutten i det minste, han trenger det.
Kommentar