Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kamptråd: Lillestrøm SK - Sandefjord Fotball, 2.august kl:18.00
Er ikke veldig veldig fornøyd, men drar med 3 poeng, det var da noe. Men hva skjer, dette burde vært sikret.
Lundemo knall i 1 omg, men Sandefjord tok han tydlig ut av kampen i 2 omg.
En klubb i sportslig oppløsning vinner. Glad over seieren, men vettskremt med tanke på fremtida. En trener som på inn- og utpust messer om å jobbe mer er ikke i nærheten av å få ut vilje og lagspill av spillerne sine. Latterliggjort hjemme av et bunnlag som ikke kan forsvare seg.
Det suverene bånnnlaget har nitten - 19 - avslutninger i dag! Sju på mål. Og Runar står der med den samme nervøse glisinga. Ingen glede i garderoben overhode.
Kan aldri huske at jeg har vært så misfornøyd etter en seier på Åråsen. Kanskje etter 2-1 mot Kaerjeng.
Skandaløs dårlig andreomgang som ikke kan bortforklares på noen som helst måte. Vi setter ny tapsrekord i neste kamp om den forestillingen gjentas. Hva i alle dager er det som har skjedd med laget? Total kollaps det siste halvåret.
Vi trenger ti poeng til. Jeg har vondt for å se hvor de skal komme fra med dette spillet.
Ser i garderoben nå. Begravelse. Hva slags stemning er dette!?
Kristinsson må ut, klarer ikke se noen annen forklaring. Så ut som tap og nedrykk i garderoben, foruten med kristinsson som så t som han nettopp hadde vunnet serien.
Den garderoben der etter kamp tegner et bilde av en trener som overhode ikke har kustus og den nødvendige typen respekt blant spillerne. De gir blaffen, og de få som kanskje er med ennå har skuldra over hodet.
Kan aldri huske at jeg har vært så misfornøyd etter en seier på Åråsen. Kanskje etter 2-1 mot Kaerjeng.
Skandaløs dårlig andreomgang som ikke kan bortforklares på noen som helst måte. Vi setter ny tapsrekord i neste kamp om den forestillingen gjentas. Hva i alle dager er det som har skjedd med laget? Total kollaps det siste halvåret.
Vi taper neste ja. Heldigvis har RBK europacup å tenke på, så de gidder sikkert ikke å druse oss 7-0.
Nope. Mange pizzaesker fra Peppes og flere halvannenlitere med brus.
Fint de har fått det med i sponsoravtalen...
Jeg ville også trodd at det fantes andre, raske karbohydrater som kunne brukes, men dette har vært standard i hele år så vidt jeg vet. Og da må det være fornuftig? Hvem er vel vi, som skal kritisere det også?
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Kommentar