Kjenner jeg grøsser litt av tanken på en så godt som rbk-klar Ringstad på venstreback mot Helland.
LSK - RBK - Åråsen Stadion. 9 August 18,
Collapse
X
-
Si meg en ting. Greit at vi skal bry oss om hva vi skal gjøre selv. Men litt forhåndsregler må vi ta her. Spillet til Rosenborg styres av Selnæs og utføres videre av Jensen. Resten er kosmetisk. For eksempel Hellands dødballer. Men i bunn og grunn så er det Selnæs og Jensen som styrer butikken. Bonke løper like mye som Jensen så den jobben må han prøve på. Selnæs derimot er veldig vanskelig å stoppe. Beste norske defensive ankere av alle norske spillere per dags dato. Hvis Friday skal spille bak Knutzon så blir det han som må ta ut Selnæs. Han klarer ikke flytte beina fort nok til det. Så hvem skal ta den jobben??Kommentar
-
Si meg en ting. Greit at vi skal bry oss om hva vi skal gjøre selv. Men litt forhåndsregler må vi ta her. Spillet til Rosenborg styres av Selnæs og utføres videre av Jensen. Resten er kosmetisk. For eksempel Hellands dødballer. Men i bunn og grunn så er det Selnæs og Jensen som styrer butikken. Bonke løper like mye som Jensen så den jobben må han prøve på. Selnæs derimot er veldig vanskelig å stoppe. Beste norske defensive ankere av alle norske spillere per dags dato. Hvis Friday skal spille bak Knutzon så blir det han som må ta ut Selnæs. Han klarer ikke flytte beina fort nok til det. Så hvem skal ta den jobben??Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Bruke masse energi på å tape minst mulig eller legge alle krefter i en mulig oddsbombe? Eget spill, fokus på hva laget kan gjøre for å score flest mål. Vil se Erling på løp, ikke mot egen 16 meter men mot bortemålet.. Konstant, mos dem Erling. Skyt hull i hanskene til han puddingen i mål Friday, kjør på!Kommentar
-
Her blir det viktigere enn noen gang at vi unngår håpløse feilpasninger og elendige avklaringer på egen halvdel. Dette vil bli straffet."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Med så få kantspillere igjen i klubben tror jeg følgende formasjon ville vært optimal:
Origi
Timisela - MA - SKM - Ringstad
Lundemo
Bonke - Finnur
Martin
Erling - Friday
Lundemo som anker fordi han gjør færrest feil med ball, bonke og finnur som indreløpere og Martin som playmaker. Men det er nok lite sannsynlig at RK gjør en så stor formasjonsendring.Styremedlem 2016Kommentar
-
Generelt skrives det at man ønsker rasker spill i lengderetningen fremover. Allerede fra førstkommende kamp.
(Fritt etter hukommelsen - er noen timer siden jeg leste artikkelen)Sint og tverr på felt NKommentar
-
Liker ikke de signalene i det hele tatt. Ser visse eksperter har vært ute og kalt Martin en luksusspiller. Vel, det er ikke noe problem for en klubb som har jordfresere sentralt å ta av, men formasjonen setter jo autmomatiske begrensninger. Er det slik at man har funnet både spissen og den hengende i Erling og Fred i den fortrukne formasjonen, så blir det trangt bak sistnevnte. Og slik ståa er nå ligger vel Martin best an til å gå inn som venstrekant, men er han defensivt god nok til å gi støtte til Ringstad? Er det ikke bedre med tre sentralt mot et anerkjent kontringsterkt lag, der Martin får en mer kreativ rolle der han er mest komfortabel? Flankert av to spillere som kan dekke store rom og en sikring bak? Også offensivt blir det viktig å ha en ballsikker spiller sentralt.
Da Lundemo ble plassert på kanten og søkte seg inn i banen så man ofte Finnur ta plassen hans. Bonke gjør en del feil med ball, men det viktigste er at han får lov til å prøve, for han er i det minste villig til å ta initiativ til for eksempel å vende spillet med crossere. Eventuelt raskt finne Martin/Lundemo med korte pasninger. Derfor vil jeg ha ham som ryddegutt og sikring bak en treer sentralt, med tida er jeg helt sikker på at han ihvertfall i TL-sammenheng vil være en god toveisspiller, og fungere som igangsetteren vi fortsatt er i beita av. Så, mot RBK:
Origi
Bonke
Lundemo - Martin - Finnur
Friday
Erling
Signeringen av Martin har faktisk sendt intesjonen om å bruke Lundemo mer offensivt enda mer ut i det blå. Nå må man sørge for at det likevel fungerer til lagets beste, og med 4-2-3-1 klarer jeg ikke se hvordan det skal kunne gjenomføres med balanse i lagdelene.Kommentar
-
Det er et lag jeg ikke håper blir noe av hvertfall. Omtrent ingen på midten i sine plasser ?
To som beviselig ikke har spilt godt på kant, som innover kanter ?
Måtte hvertfall satt Martin på venstre kant, Lundemo i midt, og en ving på høyre ving.
Origi
Bonke/Finnur
Brændsrød-Lundemo - Martin
Friday
ErlingKommentar
-
Vil stille et spm ang. skedsmo politidistrikt.
"Liten oppdatering fra Romerike politidistrikt.Ethvert tilløp til utagerende oppførsel av fotballsupportere i Lillestrøm på kampdag vil medføre stengt bortefelt for samtlige supportere.
Kan ikke annet enn å beklage denne holdningen hos Skedsmo politidistrikt og trusselen om kollektiv avstraffelse for en gruppe mennesker for noe enkelte personer kan komme til å gjøre"
Er de seriøse? Er politiet deres så "nazi"?
Kommentar
-
"Liten oppdatering fra Romerike politidistrikt.Ethvert tilløp til utagerende oppførsel av fotballsupportere i Lillestrøm på kampdag vil medføre stengt bortefelt for samtlige supportere.
Kan ikke annet enn å beklage denne holdningen hos Skedsmo politidistrikt og trusselen om kollektiv avstraffelse for en gruppe mennesker for noe enkelte personer kan komme til å gjøre"
Kommentar
-
Styremedlem 2016Kommentar
-
Fikk ikke med meg annen beskjed en at Lillestrøm-supportere på pub i Oslo ville bli bortvist før søpla-kampen. Trusselen om tømming av bortefelt tror jeg kom fra sikkerhetsansvarlig på stadion, og hadde ingenting med uttagarende oppførsel å gjøre.
Og ja, Romerike politiet er fryktelig dårlig på supporterhåndtering. Dessverre. Dog kommer de aldri i verden til å gjennomføre dette. Men missliker denne truinga uansett.CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Bonke; rett i kroppen på det vandrende gule kortet Selnæææs (uttales på Midt-Nytt norsk). Selnæææs går sur bare noen ser stygt på'n, og med litt muscles brukt mot han, så kjefter'n på seg gult i løpet av 10min, og da må Peugot-Kåre bytt'n ut og i tillegg blir dommer'n så lei at han blir hjemmedommer.Kommentar
-
Får bare regne med 0-2 og rødt kort før det er spilt 10 minutter. Alt annet får vi regne som bonus. Jeg kommer på stadion, men det er som en reservert og allerede resignert supporter. Dette er den type kamper det er digg å sitte på.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Det blir mye folk i morgen. Det er nesten ikke billetter igjen på nye hovedtribune. Nå må folk slutte med faneflukten her inne. Dette blir gøy! Jeg skal faktisk se den norske spillefilmen med det navnet nå. Dersom vi vinner i morgen, så tar vi et l a n g t steg mot 5.-plassen og kan kanskje blande oss inn i kampen om 4.-plassen. Vi kan da selvsagt vinke farvel til bunnstrid, selv om vi strengt tatt må ha 33 poeng for å være helt sikre.Last edited by Frode D. Homb; 08.08.2015, 23:11.Kommentar
-
Det blir mye folk i morgen. Det er nesten ikke billetter igjen på nye hovedtribune. Nå må folk slutte med faneflukten her inne. Dette blir gøy! Jeg skal faktisk se den norske spillefilmen med det navnet nå. Dersom vi vinner i morgen, så tar vi et l a n g t steg mot 5.-plassen og kan kanskje blande oss inn i kampen om 4.-plassen. Vi kan da selvsagt vinke farvel til bunnstrid, selv om vi strengt tatt må ha 33 poeng for å være helt sikre.
Enig 10000 på tribunen og fult trøkk
LSK vinner en noe heldig 2-1 kamp
Optimistene, hvor er dere
Kom dere på kamp i dagKommentar
Kommentar