Her må vi unnvære 3 nye spillere. Bonke, Martin og Kind Mikaelsen pga karantene. Her er det bare å brette opp alt som kan brettes opp så tar vi denne.
Stabæk – LSK, søndag 16. august kl. 20:00
Collapse
X
-
Det blir ihvertfall samme kampplan som mot søpla, og spørsmålet er bare hvor god dagsformen til hjemmelaget er. Kommer de opp på nivået de hadde mot bydelslaget vil til og med gårsdagens kamp fremstå som en karusell i slow motion, for ingen har større tempo i spillet enn Stabæk på sitt beste.
Et lag strippa for selvtillit og en trener som hiver sine spillere under bussen etter eget forgodtbefinnende går virkelig til løvens hule.Kommentar
-
Origi
Timi - Arnesen - Kippe - Ringstad
Lundemo - Finnur
Kolstad - Friday - Krogstad/Brændsrød
Knudtzon
- Ikke et vondt ord om spillerne, men dette laget er på papiret langt fra godt nok til å ta poeng mot årets Stabæk-utgave. Håper selvsagt jeg tar feil, men det er et stort tap av Bonke og Martin er ute her. Lundemo er overhodet ikke form, og kroppspråket viser at ting virkelig ikke er som det skal være. Ringstad er en skygge av seg selv, og hadde det ikke vært for at vi ikke har andre alternativer ville jeg satt han på benk. Kolstad og Krogstad/Brændsrød (regner med en av de tar andre kantposisjon) er overhodet ikke ferdig vare enda. Erling og Friday er gode nok til å skape noe på egenhånd, men jeg er redd det ikke holder. Jeg frykter nok et stortap.Kommentar
-
Origi
Timi - Arnesen - Kippe - Ringstad
Lundemo - Finnur
Kolstad - Friday - Krogstad/Brændsrød
Knudtzon
- Ikke et vondt ord om spillerne, men dette laget er på papiret langt fra godt nok til å ta poeng mot årets Stabæk-utgave. Håper selvsagt jeg tar feil, men det er et stort tap av Bonke og Martin er ute her. Lundemo er overhodet ikke form, og kroppspråket viser at ting virkelig ikke er som det skal være. Ringstad er en skygge av seg selv, og hadde det ikke vært for at vi ikke har andre alternativer ville jeg satt han på benk. Kolstad og Krogstad/Brændsrød (regner med en av de tar andre kantposisjon) er overhodet ikke ferdig vare enda. Erling og Friday er gode nok til å skape noe på egenhånd, men jeg er redd det ikke holder. Jeg frykter nok et stortap.
Hvorfor er Martin ikke aktuelt for denne kampen?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
Stabæk har så god offensiv kraft at jeg tror vi får vår fulle hyre med å holde unna defensivt, mens deres forsvar er vel også lagets svake punkt, slik at vi forhåpentligvis kan utnytte ferdighetene til Friday og Knudtzon på topp. Virker som Stabæk har en del humørspillere som kan være litt varierende i perioder, så vi får håpe på en lang kamp i Sandefjord i dag og litt mindre trykk på søndag. En spillesugen Ofkir hadde vært morsomt å se på kant!Kommentar
-
Kommentar
-
Må vel snart være 15 år siden siste seier på Nadderud og ser ikke helt at den kommer her. Hjemmekampen mot TIL blir utrolig viktig. Seier der og plassen er mer eller mindre sikra...Kommentar
-
Helgens runde er veldig interessant og kan fort bli avgjørende for hvor vi står inn i høstsesongen. Tromsø har Sandefjord hjemme og Mjøndalen har Haugesund hjemme. Kan fort bli to hjemmeseire der, og vi har en tøff bortekamp. Avstanden ned til nedrykk og kvalikk kan altså være på 5 poeng etter denne runden, og da begynner det å brenne under føttene våre. Klarer vi dog å holde avstanden eller øke den så tror jeg dette skal gå bra...................Kommentar
Kommentar