Glemte Moen-faktoren i dette. Han har satt penger på dette også, eller så har han fått gonore på Fagerborg og hater Lillestrøm.
Stabæk – LSK, søndag 16. august kl. 20:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Forbanna kyllinger. Får panikkangst av å lede kamper. Dette lukter nedrykk lang vei.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Det her må forsvaret ta på sin kappe, hvor vanskelig er det egentlig å dekke folk på dødball? Drev Kippe og Amundsen med? Stabæk var farlige på hver eneste dødball nesten.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Ble mye rom på slutten når spissene var slitne og skulka på førsteforsvarsinsatsen. Hvorfor ble Arni henta inn om Runar ikke kan sette han inn når vi skriker etter islandsk energi på topp de siste 15?
Friday er dritgod, men virker ikke som han er så glad i Knudtzon...Kommentar
-
Fy faen så ekstremt bittert.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
junior og Runar kan henge seg på bollespisinga! Tommel ned til et innlegg om at gutta er for tafatte. Hva salgs jævla taper mentalitet er det dere har arvet egentlig? Hva FAEN skal til for at dere skal bli skuffa over prestasjonene?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Laget er bra nok, dette må faen meg treneren ta på sin kappe. Se på hvordan målene kommer, mangel på bytter, feighet på corner/frispark i mot osv. Tape etter den første omgangen skal inne være mulig. Skulle satt 1000 kr på seier til hjemmelaget på 2-0, hadde tjent 65.000 kr.....Kommentar
-
Hva skjer med at det er Knudtzone som markerer Diomande i feltet på 2-2?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Jevlig synd at gutta skal få denne i fleisen når de eide første omgang og seiern var 10 minutter unna.
Dårlige markeringer på dødball, FAEN!Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Men når det først skjer, så er Ofkir helt feil mann å ta av.
Ble et bytte bare for å bytte det der.
Og som du vel var inne på, så hadde Arni vært en fin en å sette inn, hvis man først skulle bytte.Kommentar
-
Enormt bra innsats før hvilen. At Stabæk kjemper seg inn i kampen igjen var ikke uventet. La oss ikke glemme at dette er det nest beste laget i landet. Med samme spill og innsats som før pause, så tar vi mange poeng utover høsten.Fra BaillsundKommentar
-
Det handler ikke bare om tekniske ferdigheter. Det handler om å bytte ut slitne bein og få innpå spillere som kan oppretteholde et hvis press og trussel offensivt sånn at motstanderlaget ikke kan presse oss helt tilbake til Alexander Kielland gate når de angriper.Kommentar
-
Årets beste 1.omgang. Vi burde ha drept kampen allerede da. Så skjer det vi alle venter på i 2.omgang. Forbanna frustrerende!!!!! Helvete ass. Åssen er det mulig å falle så jævlig sammen? Finnes jo faen ikke et snev av vinnerkultur verken hos spillere eller trenere..
FAEN MEG DRITT LEI!!!!!!!!!!!!!!..................Kommentar
Kommentar