Stabæk – LSK, søndag 16. august kl. 20:00
Collapse
X
-
Vi kan ikke skylde på coachen vår, det blir bare for dumt. Vi gjorde det eneste riktige, kjørte på i første. Kreftene tok slutt, vi har ingen sterke på benken. Sorry alle dere supernegative.
Til oss normale, skuffa: Vi gjorde en god kamp. De hadde Dio.
Dommern bryr meg midtoppåleggen.Kommentar
-
Bittert. Ræva. Og masse positivt. Overkjøring første-omgang. Kjent kollaps i andre i målprotokollen om ikke annet. Så ræva var vi ikke.
Det verste er på defensiv dødball. Vi suger på dødball i mot. Og har gjort det i hele år. Ellers har jeg trua til neste år, så lenge vi holder oss. Ofkir og Kolstad varmer sjela i nok en grusom sesong.runarMKommentar
-
Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dagKommentar
-
Vi leder kampen fram til 85 minutter er spilt. Alikevel er jeg ikke overraska over at vi taper. Taktisk horribel andre omgang. Vi kjører matchen i første og selv Drillo kalte det enveiskjøring. Så kommer andre omgang og initiativet er helt borte. I stedet for å forsøke å roe ned og spille ball når vi leder, så kjører vi på med en defensiv direkte fotball, der vi kun glimter til i blandt. Håpløst. Det her laget er godt nok til å spille ball, da forstår jeg ikke hvorfor vi ikke spiller ball i to omganger. Samme historie som i Sandefjord-kampen, men i dag møter vi et bra lag."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dagKommentar
-
Meget god førsteomgang. Noe labrere i andre, men fortsatt godkjent fram til 80 minutter. Markeringen på defensiv dødball kan dere få gratis av meg."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
-
-
"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, tre spillere ut i karantene og Johan fortsatt ute med skade. Hva så, når de som er igjen spiller årets beste omgang?
Har ikke allverden på benken, men jeg tror nok de som sitter er klart bedre når de kommer inn for en utslitt motpart.Kommentar
-
Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dag
Det er vel for pokker bra at folk er sinte og engasjerte når vi er så nære mot norges nest beste lag?
Helt uenig med deg i forhold til benken. Når Friday var sluttkjørt så burde selvfølgelig Arni ha kommet inn. Med 10 minutter igjen er friske ben gull verdt, uansett hvor mye eller lite tippeliga de har spilt.Kommentar
-
Vesentlig bedre enn forrige kamp hvertfall. Brændsrød ville vært en som kunne vært bra å ha på slutten, men er ikke helt klar fra skade.
Det er vel heller ikke Arni, men mulig de kunne fått litt tid på slutten.
Lundemo blir jo helt borte i 2 omg.
Burde klart å gjøre noen trekk likevel. Men som noen sier. Er det ingen plan på dødball mot?
Erling dekker diomande? Han burde jo ligge ved midtstreken, og overlate forsvar til forsvarere.
Det skjer ved alle dødballer i mot, hvorfor la stabekk komme så lett til, ved å dra alle inn i egen 16.Kommentar
-
Jeg skal erkjenne at vi har litt uflaks i dag, vi har forholdsvis god kontroll på dem før de scorer 1-2 målet helt ut av det blå, en avslutning man sjelden opplever i Tippeligaen. Men måten vi opptrer etterpå, både på og av banen er lett å kjenne igjen, samme driten. At vi slipper inn mål på defensiv dødball er ingen overraskelse, dette er faktisk et problem vi har slitt med i mange, mange år. Skulle likt å se dødballstatistikk for de siste 5 årene i Tippeligaen, jeg er ganske sikker på at myten om "dødball-laget" Lillestrøm hadde blitt lagt død ganske raskt.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar