Hjertet mitt er knust.
Stabæk – LSK, søndag 16. august kl. 20:00
Collapse
X
-
Synes egentlig bare synd på gutta nå... Hadde fortjent så mye bedre etter det de viste. I første. Med så tynn benk og "ingen" alternativer defensivt så er det ikke akkurat rart at gutta er sluttkjørt på slutten. Bittert som juling.Kommentar
-
Kommentar
-
Vesentlig bedre enn forrige kamp hvertfall. Brændsrød ville vært en som kunne vært bra å ha på slutten, men er ikke helt klar fra skade.
Det er vel heller ikke Arni, men mulig de kunne fått litt tid på slutten.
Lundemo blir jo helt borte i 2 omg.
Burde klart å gjøre noen trekk likevel. Men som noen sier. Er det ingen plan på dødball mot?
Erling dekker diomande? Han burde jo ligge ved midtstreken, og overlate forsvar til forsvarere.
Det skjer ved alle dødballer i mot, hvorfor la stabekk komme så lett til, ved å dra alle inn i egen 16.
Mer irriterende at vi absolutt skal starte så langt ut på innoverskrudde dødballer i mot. Jeg vet det er en vanlig taktikk, mn set funker ikke. Blir alt for stort rom mellom keeper og forsvar. Og vanskelig for forsvarere å få ballen unna når de må løpe mot mål. Man burde forsvart seg mot innoverskrudde frispark på samme måte som hjørnespark. To mann ved stolpene og resten innenfor fem meteren."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Desverre alt for lite på førstelaget, men jeg er jo gal nok til å få med meg 2. lags kamper og en hel del treninger, og kan bekrefte at han ikke gjør skam på hverken innstillig eller duellstyrken islendingene er kjent for.Kommentar
-
-
Når man leder 2-0 til pause og kun sitter og venter på når i skal havne under er det vanskelig å skulle gjenta samme strofen gang på gang. Mens Bradley pisker gutta i hele 2. omgang, gjemmer Runar seg på benken, i rake motsetning til i første omgang. Vi gir fra oss initiativet allerede etter 35 minutter, og Stabæk kjører de siste 55. Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal gi fra oss initiativet og bare løpe mellom i kamper der vi har god kontroll, vi får etterhvert panikk hver gang vi får fatt i kula.
Jeg skal erkjenne at vi har litt uflaks i dag, vi har forholdsvis god kontroll på dem før de scorer 1-2 målet helt ut av det blå, en avslutning man sjelden opplever i Tippeligaen. Men måten vi opptrer etterpå, både på og av banen er lett å kjenne igjen, samme driten. At vi slipper inn mål på defensiv dødball er ingen overraskelse, dette er faktisk et problem vi har slitt med i mange, mange år. Skulle likt å se dødballstatistikk for de siste 5 årene i Tippeligaen, jeg er ganske sikker på at myten om "dødball-laget" Lillestrøm hadde blitt lagt død ganske raskt.Kommentar
-
Det Stabæk presterte i store deler av kampen var det OBOS-nivå på."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Det vi presterte i 2.omgang var Obosnivå.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja nå er jeg spent,, gutten har knapt trent eller spilt 2 lags kamper i hele år så ja jeg har til gode og se han trå til som du sier og jeg har også sett noen treninger og 2 div kamperKommentar
-
Kommentar
-
Faen til forherligelse av detta søplelaget fra Akershus vest. (Ikke bare fra deg). Kommet på feil forum?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar