Litt pizza og cola i pausen, så tipper jeg vi klarer å skape en målsjanse og et par cornere i andre omgang.
LSK - Tromsø
Collapse
X
-
Spillerne går rundt og uffer utpå der. Det sier sitt... Ingen har trua på prosjekt RK. Ikke engang hovedpersonen selv. NÅ trur jeg faen meg jeg hadde ønsket Erlandsen Velkommen. Og det sitter langt inne for meg å si. .***Større baller enn vett***Kommentar
-
Ringstad faen du er så ræva.... Hva gjør at denne nissen på utgående kontrakt blir valgt forran Simen??? Er han så god til og suge??Kommentar
-
En skam for klubben. Runar, spillere pisser på oss. KFL leverer bra ++
Dette er noe av det verste jeg har sett som supporter siden jeg ble fan i 01 - vi har for faen ikke et skudd på mål! Skaper nada. Pasninger går utover sidelinja uten mening. FAEN!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fikk pissa i pausen. Lite kø. Dagens høydepunkt på Åråsen så langt.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Uff.
Håper det snur, men spørs om vi har råd til å surre med dette så mye lenger.
Påfallende mange rare valg. Alle mann i forsvar ved dødball i mot som hele sesongen, mens det har rent inn mål i mot allikevel. Kanskje på tide å forsøke en ny variant. I følge Drillo er det "uforståelig". Ut med en av de to beste fra forrige helg, den andre med sidebytte. I etterpåklokskapens navn ser ikke akkurat det ut til å være en sjakktrekk.
Midtbanekonstellasjonen fungerer ikke, til og med kommentatorene river seg i håret over manglende evne/vilje til å se fremover på banen. Nå mangler innbytte med Arni på kant i andreomgang, så tenker jeg forum-serverene får kjørt seg til smeltetemperatur.
Jaja, godt jeg måtte passe unger og slapp å se dette live.runarMKommentar
-
Kommentar
-
Lurer på hva Martin tenker nå Enhver spiller som signerer for klubben om dagen burde bli lagt inn på galehus***Større baller enn vett***Kommentar
-
Fingerspitzgefühl i laguttaket. Ofkir bytter fra posisjonen han herja i forrige uke. Kolstad ut til fordel for en fyr vi ikke har sett snurten av første 45. En fortsatt underpresterende Ringstad i steder for SKM."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Overkjørt av TIL - det er faktisk sant.
Men nei, vent til Kroktåa, Frode og co kommer tilbake og forklare hvor fantastisk enkelte presterer, Runar må ha tillit og resultatene kommer. Vi må ha tillit og bla bla bla. Tross alt, vi rykker jo ikke ned.Kommentar
-
Frode tilter en gang i blant han og.Kommentar
-
Nei vi rykker nok ikke ned, tilogmed Drillo var temmelig sikker på det. Men hvorfor skal spellera prøve så hardt de kan å få det til?***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar