LSK - Tromsø

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    Opprinnelig skrevet av Børge
    Kobra'n (forøvrig latterlig kallenavn)
    Satt to samer bak meg som brukte det navnet ca 100 ganger i løpet av kampen. Slitsomt.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien

    Kommentar

    • AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

      Hvorfor slutter vi å spille hver gang vi leder og legger ut rød løper til redusering?
      er der "lysten til å vinne må være større enn frykten for å tape"-varianten i praksis? Hver helg.

      Kommentar

      • BroganTrundler
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2014
        • 665

        Opprinnelig skrevet av AG-3
        Hvorfor slutter vi å spille hver gang vi leder og legger ut rød løper til redusering?
        Nå spilte vi vel strengt tatt ikke før vi leda engang i dag.

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2558

          Opprinnelig skrevet av AG-3
          Hvorfor slutter vi å spille hver gang vi leder og legger ut rød løper til redusering?
          er der "lysten til å vinne må være større enn frykten for å tape"-varianten i praksis? Hver helg.
          Tror ikke man slutter bevist å spille, men motstanderen må trykke på og man klarer ikke å fortsette å opprettholde trykket.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • Gjest

            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Latterlig mye svartmaling som vanlig.
            Kun En latterlig ting i dag. Din kommentar!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7104

              Slutt å bitche, bitches. Vi vant, og mangler bare kanskje fem poeng på å berge plassen. Bruk energien på å få med flere folk på kamp ut høsten, så vi kanskje overlever til neste april.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1266

                Opprinnelig skrevet av daf
                Kun En latterlig ting i dag. Din kommentar!
                Meld dere på NRK tv Sofa. Det er et passende forum for folk som kommenterer her under match.

                Kommentar

                • Mynten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 484

                  Takk for tre deilige poeng. Takk til Origi. Takk til Tromsø for at dere faktisk presterer å være dårligere enn oss i dag.

                  Fy f... for en elendig kamp av begge lag. Dette var Tippeligaen på sitt aller verste, stakkars nøytrale tilskuere (hvis de fantes). Jeg trodde ikke det skulle være mulig å spille så dårlig. Bevegelse uten ball var fullstendig fraværende, pasningsspill på lilleputt-nivå og mottak med strøm i skoa. Forsvarsspillet er bra i dag, men offensivt er det ingenting som fungerer. Vi har ingen som klarer å bruke ballen fornuftig, og som evner å sette sine medspillere i gode situasjoner.

                  At det er Martin som scorer målet er utrolig. Tror han hadde ballkontakt fire ganger i dag.

                  Vi får glede oss over tre viktige poeng, fint vær og en god keeper.

                  Kommentar

                  • scages
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1292

                    Opprinnelig skrevet av Mynten
                    Fy f... for en elendig kamp av begge lag. Dette var Tippeligaen på sitt aller verste, stakkars nøytrale tilskuere (hvis de fantes).
                    De fantes. En god gjeng med tyske Dortmund fans ble blant annet observert på togplattformen etter kamp. Langweekend i Norge, veit du. Går nok gjetord hjem til Tyskland.

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                      Drittmatch. Dritviktige poeng. Kan jo drømme om at dette gjør at noen senker skuldra litt, og begynner å spille ball. Vi kan, faktisk. Så vidt jeg husker.
                      Det kan man håpe.
                      Men for en gang skyld var jeg rimelig sikker på seier gjennom hele kampen, fordi Tromsø var utrolig dårlige.
                      At det likevel ikke ble flere mål, og at Origi måtte stå fram som matchvinner, ovverrasket derimot.
                      Er egentlig veldig skuffet over laguttak, bruk av spillere og hvordan der fremsto i dag.
                      Nå må Runar snart tenkte på at han skal bygge et lag, hvor spillerne vil spille.

                      Om ett års tid, er det ikke sikkert det er så mange igjen, når de i form og er ute av laget. At spillerene snakker seg i mellom også,bør vel ikke ovverraske?

                      Kommentar

                      • zkinny
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2012
                        • 322

                        Opprinnelig skrevet av Trooond
                        Det kan man håpe.
                        Men for en gang skyld var jeg rimelig sikker på seier gjennom hele kampen, fordi Tromsø var utrolig dårlige.
                        At det likevel ikke ble flere mål, og at Origi måtte stå fram som matchvinner, ovverrasket derimot.
                        Er egentlig veldig skuffet over laguttak, bruk av spillere og hvordan der fremsto i dag.
                        Nå må Runar snart tenkte på at han skal bygge et lag, hvor spillerne vil spille.

                        Om ett års tid, er det ikke sikkert det er så mange igjen, når de i form og er ute av laget. At spillerene snakker seg i mellom også,bør vel ikke ovverraske?
                        Lsk var også utrolig dårlige....var ikke sikker på poeng før alle spillere og dommern var inne i garderoben igjen.

                        Kommentar

                        • tilt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 813

                          Origi var best. Timisela nest best hos oss. Hvor lange kontrakter har disse to?
                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2558

                            Opprinnelig skrevet av tilt
                            Origi var best. Timisela nest best hos oss. Hvor lange kontrakter har disse to?
                            Origi ut 2016? Og Timisela ut året.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

                              Timisela hadde at par skikkelige maktdemonstrasjoner i duellene i andreomgang. Synes dog han har en tendens til å være litt lat, og ikke følge løpene som kommer inn i boksen godt nok. Feks ved den store sjansen til Åsen i førsteomgang.
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

                              Even Nordlien

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Nå hører vi stadig at laget blir redd når de tar ledelsen. Er det et holdbart argument, og blir det nesten ikke som en selvoppfylelnde profeti når til og med treneren drar frem dette titt og ofte? Det er et ungt lag ja, men der det å score mål normalt gir lag energi og selvtillit uansett gjennomsnittsalder, fremstår det i LSK som en byrde. Hva sies egentlig for å peppe gutta, og hvordan? Synker det inn?

                                LSK har så mange unnskyldninger nå for tiden. Skader, karantener, uflaks, ikke høye nok spillere, og det som fremstilles som en særdeles skjør gjeng av fotballsparkende individer. Hvorfor er det slik? Hvordan ble det slik? For å avslutte med litt håp ser Martin ut som en umiddelbar profil og en som kommer inn med ren glede og entusiasme. En ledertype. Målfeiringa i går i seg sjøl skilte seg jo ut i gjengen av gule steinansikter man er vant til. Det ser faktisk ut som han vil være her. Om det har mest å gjøre med at han er ferdig med en vanskelig tid i Sandnes gjenstår å se, men jeg tror han blir en veldig viktig bidragsyter fremover.

                                Må jo ha trua.

                                Kommentar

                                • Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

                                  Nå er det nok en stund siden Runar trakk frem høyden på spillerne våre, men også jeg stusset litt over høyden på en del av våre spillere. Vi må være tøffere i egen og motstanderens boks. Vi har sluppet inn mange mål i det siste på dødball og innlegg, crossere. Vi ble også felt av en suser fra Helland som er vanskelig å forsvare seg mot.

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2558

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    For å avslutte med litt håp ser Martin ut som en umiddelbar profil og en som kommer inn med ren glede og entusiasme. En ledertype. Målfeiringa i går i seg sjøl skilte seg jo ut i gjengen av gule steinansikter man er vant til. Det ser faktisk ut som han vil være her. Om det har mest å gjøre med at han er ferdig med en vanskelig tid i Sandnes gjenstår å se, men jeg tror han blir en veldig viktig bidragsyter fremover.

                                    Må jo ha trua.
                                    Å se hvordan han feiret og den vanvittige gleden over å score mål, var på kanten til å være enda mer deilig enn å se ballen suse inn I nettet. Håper det blir forløsende for laget.

                                    Vi ønsker jo over alt annet at laget skal ha fremgang, selv om man ikke synes spillet de to siste måneden har vært noeå skrive hjem om.

                                    Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                    Vi ble også felt av en suser fra Helland som er vanskelig å forsvare seg mot.
                                    Tettere opp i spilleren. Ikke gi han rom. Og akkurat det pekte RK på at var tatt opp på forhånd. For keeper er det ikke lett, men midtbane og forsvaret ga han for mye rom.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    Working...