Det var da betydelig lenger siden vi hadde vunnet noe som helst i 2004/2005, men vi var ikke kjedelige av den grunn. Erlandsens siste høst som LSK-trener bydde på fantastisk fotball selv om vi bare ble nummer 7. Du kan alltids argumentere for at vi fikk cupfinalen i 2005, men vi var pokker ikke langt unna cupfinale i 2013 heller. Jeg er enig i at vi er en sportslig middelhavsfarer, og det må vi nok innfinne oss med. Men det betyr ikke at vi behøver å være grå og betydningsløse i norsk toppfotball.
Du ba om argumenter og fikk det. Min oppfatning er at du egentlig har vært ferdig diskutert siden du skummet åpningsinnlegget, men jeg håper andre kan fortsette debatten likevel.
Jeg er litt usikker på hva du sikter til. Hvilke indikasjoner har vi på at noen aktivt ønsker å rive ned klubben?
Du ba om argumenter og fikk det. Min oppfatning er at du egentlig har vært ferdig diskutert siden du skummet åpningsinnlegget, men jeg håper andre kan fortsette debatten likevel.
Jeg er litt usikker på hva du sikter til. Hvilke indikasjoner har vi på at noen aktivt ønsker å rive ned klubben?
Kommentar