Støtte spillerne!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gullars
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 355

    Støtte spillerne!

    Hei!
    Jeg syns synginga har blitt vannvittig bra i år, og vi skaper et trykk som er helt unikt, men syns kanskje støttinga av enkelt spillere forsvinner litt.. med det mener jeg hat det blir ikke så mye sang på spillerne lenger. Skal gi et par eksempler på hva jeg mener:

    Når en lsk spiller skorer, går man rett på en sang som trøkker, kanskje i steden for å hedre spilleren :?:

    Jeg syns at når en spiller som Pål Strand, som har betydd så mye for klubben i mange år, nå sliter litt som back, burde han få mer oppbakking, når han gjør noe bra i den rollen, så syng som faen, på denne måten hjelper vi spilleren med å spille på seg selvtillit i en ny rolle.. Tror vi på denne måten kan hjelpe han fortere inn i rollen..

    Mulig jeg tar feil, og at noen er uenig.. men hadde det på hjertet, og ville dele disse tankene..

    Noen kommentarer?
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #2
    Til en viss grad enig. Synging er drittbra i år, men en blanding av enkeltsanger til spillerene og felles er bra.
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • Gullars
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 355

      #3
      Håper virkelig at noen flere har en formening om dette?

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Litt enig. Jeg har savnet spillersanger i enkelte situasjoner denne sesongen, men jeg synes at det har blitt litt bedre i det siste. Vi bør synge spillersang når en spiller..

        -scorer mål
        -ligger nede med skade
        -gjør en stor tabbe
        -blir byttet inn eller ute
        -viser ekstremt god innsats
        -gjør et eller annet som er veldig bra

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Helt enig i dette. Trodde først du var en av tullebukkene som mener at jeg ikke skal få synge hvor mye jeg hater søpla, men du snakker faktisk fornuft.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

            #6
            Helt enig. Vi må ikke glemme å støtte spillerne med deres egne sanger. Også Uwe bør vel få høre at vi setter pris på han, for det gjør vi vel?
            Fra Baillsund

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #7
              For å ta vif kampen, så tror jeg fokuset var å KNUSE "miniklanen" på tribunen, og hvise norge hvem som er de beste supporterne..

              Og prisen for set ble nok som du sier... mindre spillersanger..

              Sesongen sett undet ett, så tror jeg det ikke er så aller verst..

              .
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • Macho-Morten
                Ikke KFL-styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2687

                #8
                Jeg synes det er så verst. Ca. etter Vålerengen-kampen på Åråsen har det vært ALTFOR mye fokus på de nye trommesangene, synes jeg. Er faktisk litt enig med enkelte klansfolk (hyyl!) i at selv om det blir trøkk, så forsvinner mye av spontaniteten når vi holder på som vi har gjort i år.

                Med det mener jeg at det ikke virker som om vi lar oss affisere av det som skjer på banen når vi synger f.eks. gospelen. Hvis vi scorer under en sånn sang, jubler vi i 30 sekunder før sangen starter opp igjen som før. Ingen heder til spilleren og ingen uvanlig glede å spore hos oss (for andre). Det samme ved gode prestasjoner, folk som ligger nede etc.

                Forøvrig har jeg ingen konklusjon, jeg bare rambler. Noe som ikke er et norsk ord, men det er en annen diskusjon.

                Kommentar

                • MedlemNR35
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 905

                  #9
                  Helt enig at spillersangene har forsvinnet litt i det siste...Der kan vi forbedre oss litt.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #10
                    Litt enig i at vi kan være litt mer spontane etter spillets gang. jeg husker jeg blei litt irritert da ubåten bare fortsatte å gå, selv om Odd tok ledelsen 1-0 på Åråsen. Akkurat som om vi bare gir faen i det som skjer utpå matta og bare er opptatt av oss selv. Da synes jeg vi burde har avbrutt den tvert og begynt på en ny sang. Lillestrøm våkn opp idag f eks.

                    Kommentar

                    Working...