Hvis man skal snakke om Friday og filming så må man ta med de svina fra Molde og. Fy faen så mange latterlige forsøk på å filme seg til straffe.. Minst 3-4 forsøk!
Molde-LSK, Aker Stadion, søndag 30. august kl 15.30
Collapse
X
-
LSK-spillere skal ikke filme. Men skjønner at Friday misforstår. Han prøver bare å utligne at molde er en juksete pengedopa møkkaklubb....Kommentar
-
Nå blir det vel "vi får jo aldri straffe vi" mas fra Molde for alle penga utover kvelden...
Bra 1.omgang, så som så 2.omgang. Tendenser er det ihvertfall, om det så (som vanlig) er relativt voksne svingninger i prestasjonen vår.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Fy faen Kamara, for en drittsekk han fremstår som. Det er masse dytting i situasjoner der ballen befinner seg et helt annet sted fra Molde-spillerne mot slutten. De tåler visst ikke å tape poeng. 2-2 er innafor borte mot Molde, men dersom Friday ikke hadde forsøkt å filme seg til straffe, kunne det fort blitt seier istedet. Godkjent debut av Skogseid, og Ofkir var god. Det var også Origi som vanlig.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kort oppsummering fra Orakelet:
Vi gjør en god første omgang og en noe svakere andre omgang. Vi scorer to mål og slipper inn to. Vi tar med oss ett poeng i en vanskelig bortekamp***Større baller enn vett***Kommentar
-
I kortversjon at han ikke har vært god nok og jobba hardt nok for laget gjennom treningsuka. Og at det var fint å se at han responderte med et ganske friskt innhopp og fin goal. Liksom. Ellers var analysen til RK av andreomgang rimelig presis. Vi slo bort ball og mista for lett igjen etter at vi vant, blei løpende i mellom.
Har vi sju poeng på fire siste nå? Blir fint, det her.TS05 - Felt CKommentar
-
4 på de siste 4. 7 på de siste 5. 10 på de siste 10. På de 10 siste har vi tatt to seirer. Begge mot ligaens to jumbo-lag. Nært på at vi avga poeng i disse matchene også. Men uansett, vi tar sånn ca. 1 poeng per match nå for tida.
Hadde det spillemessig vært i fin utvikling hadde det vært OK for meg med et poengsnitt på 1.0, men spillet i denne perioden har stort sett vært et sørgelig skue.
Tror ikke vi skal ha noen større problem med å fornye kontrakten, men hverken spillet eller resultatene varmer."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ja, nettopp. Sju på siste fem var det. Syns spillet tidvis varmer, til og med borte mot gode lag i omganger av gangen (én omgang per match, rett nok, men vi har korte perioder/muligheter i andre også i dag, akkurat som vi hadde det borte mot Stabæk også), men det kommer vel an på øyet som ser. Vi starter/eller spiller stort sett med 3-5 mann av svært ung alder. Jeg håper fortsatt på en positiv utvikling. Sett opp en "så ung som mulig-ellever" i eget hode, ut i fra nåværende stall, og det er vel bare én stopper og keeperplass vi ikke har folk i rivende utvikling. Derfor greier jeg ikke å være negativ! Umulig å mislike unggutta og det som et på gang nå. Og selvfølgelig vil det variere i prestasjonene.TS05 - Felt CKommentar
-
Ja, nettopp. Sju på siste fem var det. Syns spillet tidvis varmer, til og med borte mot gode lag i omganger av gangen (én omgang per match, rett nok, men vi har korte perioder/muligheter i andre også i dag, akkurat som vi hadde det borte mot Stabæk også), men det kommer vel an på øyet som ser. Vi starter/eller spiller stort sett med 3-5 mann av svært ung alder. Jeg håper fortsatt på en positiv utvikling. Sett opp en "så ung som mulig-ellever" i eget hode, ut i fra nåværende stall, og det er vel bare én stopper og keeperplass vi ikke har folk i rivende utvikling. Derfor greier jeg ikke å være negativ! Umulig å mislike unggutta og det som et på gang nå. Og selvfølgelig vil det variere i prestasjonene...................Kommentar
-
Mye ball også i Kolstad, mye midtbane i Bonke og tør nesten ikke tenke på åssen Friday vil framstå den dagen han er til stede i 90 min. Tror ikke noen av de viktige unggutta ryker nå. Kolstad skriver på straks, og Moa er evig takknemlig for mulighetene her etter bråstopp på Oslo øst.TS05 - Felt CKommentar
Kommentar