Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan noen vennligst forklare hvilken codec jeg må bruke for å spille av Kanari-TV? Jeg har siste versjon av QuickTime installert, men den vil ikke spise fila.
Litt konstruktiv kritikk: hadde det ikke gått an å kode filmene i noe annet enn QuickTime / .mov? F.eks. DivX/Xvid, eller ren mpeg for den sakens skyld...
Kan noen vennligst forklare hvilken codec jeg må bruke for å spille av Kanari-TV? Jeg har siste versjon av QuickTime installert, men den vil ikke spise fila.
Litt konstruktiv kritikk: hadde det ikke gått an å kode filmene i noe annet enn QuickTime / .mov? F.eks. DivX/Xvid, eller ren mpeg for den sakens skyld...
Alt dette har blitt diskutert før.
Anyway: Helt sykt hvordan vi høres ut fra der du står Fritz (?), foran Cola tribunen, så høres vi så jævla bra ut.
Sorry, QuickTime 6.5.2 sa bestemt at den var siste versjon, og at det ikke fantes en nyere - men det var selvsagt bare bull - fant en nyere på www.apple.com.
Så nettopp Kanari TV... Er stolt som en hane her jeg sitter. Veldig bra synging på Tullevål. Og på onsdag knuser vi de ennå mer både på banen og tribunen!!
Nok en gang. Fantastisk. Men neste episode blir bedre :twisted: Tenk om vi kommer til cupfinale folkens... Uff, tørr ikke tenke på det engang. Nervøs allerede jeg :shock:
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Kommentar