Forza Fugla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #21
    Utfordring til artois, petter og resten av gjenget Conten: Hva med å starte Forza Fugla i kanon? Kan vel faktisk håpe på stemning alà det i mårra! Kanari-Feltet starter med å brøle Forza Fugla én gang, og siden dere har tatt utfordringa og forberedt resten av Conten, reiser den seg opp og brøler tilbake. Kanari-Feltet svarer, dere svar oss nok en gang, før gamle sitta, RB, Vip'en og Kanari-Feltet starter en allsang vi aldri har hørt makan til. Jeg er sikkert litt i drømmeland nå, men fy Fugla så kult det hadde vært. Sjekk filmklippet fra Odense hvis dere lurer på hvor fett det er når sittende supportere reiser seg på sanne kanoner.
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • artois
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 176

      #22
      Da kan jeg melde at petter har sviktet Conten i denne særs viktige matchen, og dratt med gjengen sin over til felt C.

      Så det blir opp til oss resterende Team Scooter å dra i gang :lol:
      Mortus vivis praecipant
      ¤ Brigate Giallo ¤

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #23
        Opprinnelig skrevet av artois
        Da kan jeg melde at petter har sviktet Conten i denne særs viktige matchen, og dratt med gjengen sin over til felt C.
        Stemmer det. Hadde helt glemt det, jeg.

        Opprinnelig skrevet av artois
        Så det blir opp til oss resterende Team Scooter å dra i gang :lol:
        Da blir det med andre ord ikke no' problem! Team Scooter avd. Conten er jo kjent for å være leie, mener jeg!

        Men sånn helt seriøst, er det noen rutinerte sangorganiserere som har trua på forslaget mitt? Litt knapt med tid er det selvsagt, men KFL, også kjent som Norges beste syngende fans, er da ikke ukjent med å ta på seg utfordrende utfordringer!

        Rønnern? CocaJerry? Tony?
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • demian
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2005
          • 228

          #24
          Synes det er et glimrende forslag.

          Hva med å begynne å synge noen minutter FØR kampen begynner i pausen sånn at spillerne kjenner trøkket i spillertunnellen??! Det kunne vært en bra måte å tenne gutta på, tror jeg.
          ULTRAS FELT C

          Kommentar

          • Supermann
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 433

            #25
            Merkli, detta starta som tidenes mest useriøse post :lol: og er nå en fin liten daskusjon.. slett ikke værst :wink:
            Ultras Felt C
            www.ultrasfeltc.com

            Kommentar

            • MobBoss
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 900

              #26
              Opprinnelig skrevet av andee
              Utfordring til artois, petter og resten av gjenget Conten: Hva med å starte Forza Fugla i kanon? Kan vel faktisk håpe på stemning alà det i mårra! Kanari-Feltet starter med å brøle Forza Fugla én gang, og siden dere har tatt utfordringa og forberedt resten av Conten, reiser den seg opp og brøler tilbake. Kanari-Feltet svarer, dere svar oss nok en gang, før gamle sitta, RB, Vip'en og Kanari-Feltet starter en allsang vi aldri har hørt makan til. Jeg er sikkert litt i drømmeland nå, men fy Fugla så kult det hadde vært. Sjekk filmklippet fra Odense hvis dere lurer på hvor fett det er når sittende supportere reiser seg på sanne kanoner.
              Nå har vi jo prøvd det med et annet rop og ikke så alt for stort hell.
              Jeg tviler sterkt på at Tommy gidder å prøve det.
              La oss heller konse om mest mulig trøkk fra feltet

              Invicta

              Ingen er større en klubben

              Kommentar

              • Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

                #27
                jeg syns også vi skal konse om feltet.. det er nok ikke vits og prøve detta ut mot enga i morra.. det må vi ta i en vanlig serie kamp syns jeg selv om den sikkert er viktig den og

                Hehe.. det er FoRz fugla

                ikke fåsja fugla

                der er jeg enig med deg ALT for mange folk synger ikke R enten er de så drita fulle på kampen at de ikke klarer ellerså er de så dumme at de ikke har skjønt at det er en R DER !

                Kommentar

                • Gialloneri
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Dec 2004
                  • 73

                  #28
                  Mulig jeg er uvitende, men... hva/hvem pokker er team scooter, og hvorfor dette ufattelig harry navnet?

                  Kommentar

                  Working...