Jeg oppfordrer alle på Forumet til å gi 10 øre per tilskuer + 50 kr per scora Lsk mål til kampen mot Mjøndalen. Tommel opp om Du er med på denne.
VierLsk kampen mot Mjøndalen.
Collapse
X
-
Det er tynt med likvide midler, vintern står for døra og ungene skal ha nye vintersko. (Må slutte å gi dem så mye mat, de vokser jo så j#*%ig fort. Ingen ting av det jeg kjøpte i fjor vinter passer jo lenger!) Men jeg skal gi deg en virtuell tommel opp for initiativet. Lykke til! -
-
Blei ikke så mange tilskuere i går, bare litt over fire tusen. I etterpåklokskapens lys kanskje dumt å velge kamp første helga i høstferien mot et av seriens dårligste lag.
Hvor mye sponsing ble det per tilskuer, var 46 på fredagen.woodyKommentar
-
Skuffende at såvidt over 4000 gidder å møte opp når man veit klubben din får viktige kroner i kassa. Jeg har i hvertfall ikke samvittighet til å gi faen i sånne kamper. Samtidig synes jeg det var litt dårlig gjennomført, med "feil" kamp og altfor sein info. Mulig jeg følger dårlig med, men jeg fikk ikke med meg dette før bare noen dager i forkant av kampen...................Kommentar
-
var jævlig dårlig oppmøte, men det har jeg ingen rett til å klage på ettersom jeg ikke var der selv pga sykdom. men hadde møtt opp om vi hadde møtt en større klubb.
jeg har sett inn penger for at jeg ikke gadd å møte opp så ikke noe tapte inntekter på det.
men hvor var infoen om at det var vierlsk kamp? fikk jo vite om det kun noen dager før, og det er får dårlig mener jeg.Kommentar
-
Skuffende at såvidt over 4000 gidder å møte opp når man veit klubben din får viktige kroner i kassa. Jeg har i hvertfall ikke samvittighet til å gi faen i sånne kamper. Samtidig synes jeg det var litt dårlig gjennomført, med "feil" kamp og altfor sein info. Mulig jeg følger dårlig med, men jeg fikk ikke med meg dette før bare noen dager i forkant av kampen.
Kudos til alle bedrifter som bidro, håper de fikk noe valuta igjen for pengene.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar