VierLsk kampen mot Mjøndalen.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    VierLsk kampen mot Mjøndalen.

    Jeg oppfordrer alle på Forumet til å gi 10 øre per tilskuer + 50 kr per scora Lsk mål til kampen mot Mjøndalen. Tommel opp om Du er med på denne.
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2941

    #2
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Jeg oppfordrer alle på Forumet til å gi 10 øre per tilskuer + 50 kr per scora Lsk mål til kampen mot Mjøndalen. Tommel opp om Du er med på denne.
    Det er tynt med likvide midler, vintern står for døra og ungene skal ha nye vintersko. (Må slutte å gi dem så mye mat, de vokser jo så j#*%ig fort. Ingen ting av det jeg kjøpte i fjor vinter passer jo lenger!) Men jeg skal gi deg en virtuell tommel opp for initiativet. Lykke til!

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      #3
      20 kroner for hver målsjanse vi greier å skape. Kan klare 15 mot eiker-laget i brunt.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Håper mange blir med på og donere 500 kr til vierlsk når vi passerer VIF på tabellen

        Kommentar

        • woody
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 374

          #5
          Blei ikke så mange tilskuere i går, bare litt over fire tusen. I etterpåklokskapens lys kanskje dumt å velge kamp første helga i høstferien mot et av seriens dårligste lag.

          Hvor mye sponsing ble det per tilskuer, var 46 på fredagen.
          woody

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Setter inn ca 560kr jeg da . Med glede.

            Kommentar

            • Langballa
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2014
              • 325

              #7
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Håper mange blir med på og donere 500 kr til vierlsk når vi passerer VIF på tabellen
              Virker som det er ganske mange som er med på denne dealen meg selv inkludert

              Kommentar

              • klippen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2009
                • 251

                #8
                Noen som vet hvor mange kroner det ble?

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4387

                  #9
                  Skuffende at såvidt over 4000 gidder å møte opp når man veit klubben din får viktige kroner i kassa. Jeg har i hvertfall ikke samvittighet til å gi faen i sånne kamper. Samtidig synes jeg det var litt dårlig gjennomført, med "feil" kamp og altfor sein info. Mulig jeg følger dårlig med, men jeg fikk ikke med meg dette før bare noen dager i forkant av kampen.
                  ..................

                  Kommentar

                  • lsktokvam
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jan 2013
                    • 108

                    #10
                    var jævlig dårlig oppmøte, men det har jeg ingen rett til å klage på ettersom jeg ikke var der selv pga sykdom. men hadde møtt opp om vi hadde møtt en større klubb.

                    jeg har sett inn penger for at jeg ikke gadd å møte opp så ikke noe tapte inntekter på det.

                    men hvor var infoen om at det var vierlsk kamp? fikk jo vite om det kun noen dager før, og det er får dårlig mener jeg.

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Skuffende at såvidt over 4000 gidder å møte opp når man veit klubben din får viktige kroner i kassa. Jeg har i hvertfall ikke samvittighet til å gi faen i sånne kamper. Samtidig synes jeg det var litt dårlig gjennomført, med "feil" kamp og altfor sein info. Mulig jeg følger dårlig med, men jeg fikk ikke med meg dette før bare noen dager i forkant av kampen.
                      Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke fikk med meg dette før etter at kampen var spilt. Jeg har riktignok ikke vært veldig "på" angående LSK den siste uka, men jeg har ikke sett dette markedsført gjennom for eksempel Facebook. Skal man nå fram med dette budskapet burde dette vært pusha minimum annenhver dag siste uka før kampen slik at flest mulig får med seg hypen. Dette gjelder først og fremst for å trekke flere tilskuere til stadion, men i fjor så man også at bedrifter kastet seg på og ville være med når de hørte om kampanjen gjennom klubbens mediekanaler. Ikke minst valgte man vel kanskje ikke akkurat årets mest juicy kamp å gjennomføre dette på.

                      Kudos til alle bedrifter som bidro, håper de fikk noe valuta igjen for pengene.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      Working...