20 stoler ødelagt på Ullevål...
Collapse
X
-
Papir-RB hadde en notis i dag om at en 21 år gammel mann fra Oslo knuste flere stoler på VIF-tribunen på Åråsen onsdag kveld.
Politiet hadde blitt tilkalt kl. 20:50 på grunn av mannens opptreden.
Jeg husker ikke beskrivelsen av opptredenen, men tror det var "aggressiv og utagerende".Kommentar
-
Jeg synes å huske at en representant fra Ullevaal stadion mente at man måtte regne med noen ødelagte seter med tanke på at en sittetribune ble gjort om til ståtribune. Selv så jeg ingen som aktivt gikk inn for å ødelegge, men det skjer jo i noen tilfeller.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ulfpulfPapir-RB hadde en notis i dag om at en 21 år gammel mann fra Oslo knuste flere stoler på VIF-tribunen på Åråsen onsdag kveld.
Politiet hadde blitt tilkalt kl. 20:50 på grunn av mannens opptreden.
Jeg husker ikke beskrivelsen av opptredenen, men tror det var "aggressiv og utagerende".
Mener å huske at dette opptrinnet skjedde i pausen, for da la jeg merke til fra min plass på Conten at det var litt turbulens borte hos apeberget. Var en fin blanding av politifolk og tilhørende synging fra apeberget:
"Ut med svinet, ut med svinet".
Er jo greit at de tar ansvar selv og får utpekt syndebukken!Mortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
.. og paven meldte seg ut av nazipartiet i mai 1945 også ;-)
-okb! - litt på sidenKommentar
-
Denne saken har blitt diskutert tidligere... Ingen vits i å starte nye tråder for hvert %¤% tema...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaDenne saken har blitt diskutert tidligere... Ingen vits i å starte nye tråder for hvert %¤% tema...
Som okb sier, avdramatiserte representanten fra Ullevaal ødeleggelsene der,
mens VIF-supportere i andre debattfora mente det var forkastelig og typisk bønda.
Når det samme skjedde på Åråsen, tenkte jeg det var greit å putte det i samme tråden,
og ikke starte en ny.
Leser du noe i trådene, eller henger du bare på krasse kommentarer nederst?
Det som sto ordrett i RB-notisen var forresten at
"Politiet ble varslet om mannens utagerende og destruktive oppførsel".
Grindheim har fylt 22, ellers hadde beskrivelsen passet perfekt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ulfpulfLeser du noe i trådene, eller henger du bare på krasse kommentarer nederst?Kommentar
-
Kommentar