Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Men dagens trening og andre rykter/opplysninger tyder på at Arni Vilhjalmsson starter på høyre kant, selv om det planlegges å bytte inn Timisela på samme plass relativt tidlig i andre omgang.
Du har nok riktige opplysninger der.
At Timisela skal spille høyreving er for meg uforståelig. Såvidt jeg hører, har det ikke noe med ny kontrakt å gjøre heller. Man har nok av bedre alternativ på høyrekanten, og det Timisela har vist når han går fremover på banen, har vært direkte dårlig syntes jeg.
Og begrunnelse på at Runar ikke orker at Timisela blir sur synes som en hårreisende begrunnelse for min del, og det høres ikke ut til at det var en spøk heller.
Det ser igjen ut til at høyreving offres for at noen utvalgte skal få spilletid, og ikke fordi at de er det beste alternativet.
Derfor er jeg også redd det ikke blir poeng. Viktighet av å vinne er ikke godt nok etablert, selv om Viking har vist dårligere form i det siste.
Jeg synes Timisela har hatt flere gode raid på høyreving. Men litt av og på. Ser ikke for meg at det er så hårreisende at det vil avgjøre kampen. Morgendagen vil vise
At man begrunner et uttak med at en spiller ikke skal bli sur, var det jeg skriver er hårreisende. At jeg synes han har vært dårlig fremover er noe annet. Joda, kommet seg frem på siden noen få ganger, men dårlige løsninger og dårlige innlegg derifra nesten hver gang. Jeg håper nå Arni er bedre fremover , enn det Timisela har vist hvertfall.
Jeg kan stryke det som er ønskelig, men prøver jeg redigere fra mobilen blir allt slettet, har jeg funnet ut.
Se på det som et rykte, så opplyser jeg stray cat nærmere.
Kommentar