Oh lord....
Viking - LSK 04 okt kl. 18:00
Collapse
X
-
Hvorfor prøver vi ikke Osvold? Hva er vitsen med han er med? Får jo ALDRI muligheten uansett. Vi kjører kampen, men skal pokker meg ikke få slippe til spillere som Osvold og Brændsrød. Vi har nada å tape. Bare fatter det ikke. I stedet setter vi inn en def midtbanespiller som langt i fra er god nok. Patetisk.Kommentar
-
Vi gjør da ikke noen krisekamp her.
Men utfordringen er at på tross av vel et 30 talls "Nesten-store-sjanser" så har vi vel ikke skudd på mål.
Kombinasjonen av det pluss å slippe inn mål på elendig forsvarsspill, blir dog desverre tap.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Synes vi har spilt en bra andre omgang egentlig. Vilje i laget og bra sjanseproduksjon. Hadde fortjent uavgjort her.,livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Finnur var god han. Vi har flere avslutninger enn medaljekanditaten på bortebane, så alt i alt en god kamp fra vår side.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Utrolig at vi taper her. Nesten like utrolig som at Viking er med i medaljekampen.
Slipper inn et pissmål, ellers synes jeg ikke vi gjør det så aller værst. Må huske på at vi har Kippe, Lundemo og Kolstad ute her, som er viktige spillere for oss.
Forbanna piss, nå er det virkelig ikke en dritt å spille for på slutten av sesongen...................Kommentar
-
Bra match av gutta. Viking er heldige (og dyktige defensivt) som får med seg alle tre poengene.
Merker snau bredde i stallen når vi har et par tre mann ute, på tross av hyling om å sette inn Brændsrød eller Osvold (!?) som nok hadde gjort sinnsykt stor forskjell...
Ofkir digger jeg mer og mer, han har et overblikk og pasningsfot som en rutinert ringrev av en midtbanespiller, samt fart og guts hele veien. Han blir faen meg god!runarMKommentar
-
OM dette var en avgjørende kamp for Arni (som vel er antydet her på forumet), vel da er vel han ikke med videre?
Synes Viking var hakket bedre, men det kunne fort blitt uavgjort. Synes spillet heves etter at Finnur har kommet inn for Arni. Men holdt ikke. Sjansen for å passere et Oslolag i år ble svekket.. (6 p .. ingen ting er tapt før det er tapt..)Kommentar
-
Bortsett fra det, så var det en god del positivt i løpet av de 90 minuttene.Kommentar
-
Det var nok bare en av mange idiotiske spekulasjoner fra en eller annen her inne. For det første så har han kontrakt neste år. For det andre så er ikke EN kamp utslagsgivende for om man skal satse på en spiller eller ikke. For det tredje, så ville i såfall den "avgjørende kampen" vært en urettferdig mulighet all den tid Arni er spiss og ikke en kantspiller. Arni er garantert med videre neste år...................Kommentar
Kommentar