Fly til Bodø

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    tur og billetter Fly til Bodø

    Vi har bestilt noen billetter med fly til Bodø, bli med oss på tur, så rekker du opp og ned samme dag.
    SK4114 25 oktober 2015 Oslo – Bodø 13:50 – 15:20
    SK4127 25 oktober 2015 Bodø – Oslo 20:45 – 22:15

    På flyvningen hjemover kan vi også friste med at det blir sammen med laget. Forrige gang vi var et halvt fly med spillere og supportere var det meget god stemning og sangene jallet gjennom flyet. En passasjer tok opp telefonen etter at vi hadde landet, ringte til noen og sa «dette er den sykeste flyturen jeg har vært med på». Bli med du og!
    Billettkjøp

    Du kan resevere en billett ved å sende bindene påmelding til Håkon på SMS, tlf. 908 93 411. Frist: mandag 5. oktober.
    For mer info/spørsmål kontakt oss gjerne: turer@kanari-fansen.no eller telefon til flyvert Håkon: 908 93 411
    Pris tur/retur: 2000 kr
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Ny frist for booking av billetter. Torsdag 15 Oktober

    Førstemann/kvinne til mølla.
    8 ledige pt.
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • lsktokvam
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jan 2013
      • 108

      #3
      jeg som hadde tenkt å droppe Bodø pga måtte sannsynligvis droppe jobb o.l så kommer dette opp og man er hjemme før midnatt.. nå er det bare å grave dypt i lommer og vurdere en gang til om man skal orke en tur til Bodø..

      for det er ingen tvil om at kamper langt faen i voll er mye bedre enn de korte turene

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5915

        #4
        Opprinnelig skrevet av lsktokvam
        .....vurdere en gang til om man skal orke en tur til Bodø..

        for det er ingen tvil om at kamper langt faen i voll er mye bedre enn de korte turene
        Det finnes mange grunner til å vurdere om man skal orke en tur til Bodø. Den største grunnen er at Bodø er Bodø - en forblåst filleplass i verden som man ikke drar til hvis ikke man blir tvunget til det, eller at fugla spiller der.

        At det er langt dit er virkelig ingen grunn. Da må du ha lang vei til Gardermoen, for flyreisa er på 1t og 30 min. Legg til 20 min med flytog fra Lillestrøm og en times innsjekk så har du 2 t og 50 min. I Bodø kan du hinke på ett bein til stadion fra flyplassen.

        Det er vel bare søpla-, godset- og særpkampene du bruker mindre tid til.

        (PS. Jeg har "tilfeldigvis" en jobbdag i Bodø på mandag, så det ville vært hyggelig om noen ble over og tok en øl etter kampen. Regner med å feire og det er kjedelig alene :-))
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • lsktokvam
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jan 2013
          • 108

          #5
          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Det finnes mange grunner til å vurdere om man skal orke en tur til Bodø. Den største grunnen er at Bodø er Bodø - en forblåst filleplass i verden som man ikke drar til hvis ikke man blir tvunget til det, eller at fugla spiller der.

          At det er langt dit er virkelig ingen grunn. Da må du ha lang vei til Gardermoen, for flyreisa er på 1t og 30 min. Legg til 20 min med flytog fra Lillestrøm og en times innsjekk så har du 2 t og 50 min. I Bodø kan du hinke på ett bein til stadion fra flyplassen.

          Det er vel bare søpla-, godset- og særpkampene du bruker mindre tid til.
          Der traff du faen meg spikeren på hodet, og føkka opp alt jeg har av argumenter..

          da er det bare å grave dypt i lommer og sofaen og hvor det kan være penger..
          Last edited by Stray Cat; 05.10.2015, 16:59. Begrunnelse: Fiksa quote

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9413

            #6
            Spørsmålet blir vel om jørn dukker opp med Bodø-tattoveringa si??

            Kommentar

            • gorken
              Administrator
              • May 2006
              • 1483

              #7
              Jørn skal på tur. Tatoveringa skal tas i Bodø.
              I have this condition.

              Kommentar

              • lsktokvam
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jan 2013
                • 108

                #8
                og vi må synge den der, så god tid til å legge til melodi på flyet

                Kommentar

                • lsktokvam
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jan 2013
                  • 108

                  #9
                  Vi som skal på tur, hvordan er det vi får flybillettene? utenfor Gardermoen eller hentes under kampen mot Haugesund?

                  Kommentar

                  • Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

                    #10
                    Du burde jo sende spørsmålet til det nummeret du har fått oppgitt!?
                    Jeg tar kontakt så snart billettene er på plass
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

                    Kommentar

                    • lsktokvam
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jan 2013
                      • 108

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                      Du burde jo sende spørsmålet til det nummeret du har fått oppgitt!?
                      Jeg tar kontakt så snart billettene er på plass
                      Tenkte det var lurt å spørre her sånn at alle kunne se svaret..

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        #12
                        Alle Bodøfarere får frokost/lunsjbuffet for kr 65, mellom kl 11 og 12 på Garcon på Lillestrøm togstasjon. Da kan man ta toget 1205, da er man på Gardermoen 1217. I Bodø er vi invitert på SMITHS SPORTSBAR i Glasshuset. 0,4 øl for kr 60, masse god mat og Premier League på storskjerm. Smiths åpner kl 12.00 for de som tar andre fly.
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • KFL109
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1958

                          #13
                          Åssen er det på Aspmyra igjen? Vil vi få tak over hodet?
                          Vidar Evje

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5915

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av KFL109
                            Åssen er det på Aspmyra igjen? Vil vi få tak over hodet?
                            Spiller ingen rolle. Regner det i Bodø, så kommer det vannrett uansett, me svaret er nei.

                            Visstnok nytt bortefelt på kortsida i år:

                            Denne sesongen har bortesupporterne blitt flyttet fra den forferdelige asfalterte «tribunen» på den gamle hovedtribunen, hvor man i beste fall kunne skimte ryggen på nærmeste innbytter. Det i seg selv er en solid oppgradering, selv om den nye plassen på kortsiden kunne vært bedre. Sikten er helt ok, men manglende tak trekker ned. Akustikk finnes ikke. Sikkerheten er god, men pass på hvor du setter beina når du går til og fra tribunen. Her er det lett å tråkke over på det slitne underlaget.*
                            Last edited by Stray Cat; 24.10.2015, 21:47.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            Working...