Bataljonen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lamps
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Aug 2005
    • 26

    Bataljonen

    Hei...da var det bruken av tromme da.... :lol:

  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #2
    Litt artig å lese om Lyn supportere som ikke vil ha tromme fordi det lager FOR MYE LIV. :lol:

    Er det rart man kan høre en knappenål falle på Ullevål når Lyn spiller! :roll:

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #3
      Hvor leste du det? mulig å få et utdrag fra teksten?

      Kommentar

      • JhnY
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 975

        #4
        ja, nå har brann folka fått seg 2 trommer.
        *På tide at kfl får seg 3 trommer får å slå bataljonen :P*

        Kommentar

        • JhnY
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 975

          #5
          fant noe kult på bataljonen sitt forum :


          ""
          Jeg synes faktisk det blir litt lettvint å gjøre dette til en diskusjon om trommer eller ikke trommer. Det som først og fremst gjorde at KFL sang ut Klanen noe sinnsykt søndag var at 2.000 mann sto på og sang gjennom 90 minutter. Trommer hit eller dit - det er der vi må begynne, ved å gå i oss sjøl, hver enkelt og spørre om jeg er interessert i å bidra til å skape stemning på stadion, eller bare vil oppleve den. Bidrar 20% av stadion har vi en mektig stemning med eller uten trommer. Det har vi ikke når et par hundre gidder.
          ""

          * klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp forza fugla klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp *

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            At de andre supporterne fortsatt er dønn imot å bruke tromme synes jeg bare er positivt for vår egen del. Det viser jo bare hvem som har baller (sorry, ladies) til å prøve noe nytt, selv om man kan møte mye motstand, og ikke minst forsøk på latterliggjøring fra andre.
            Knurr...

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #7
              "greit nok at LSK lager mye liv. men hva slags supporterkultur er det å stå å slå på en tromme i 90 minutter og synge enkle italienske utrykk OM og OM igjen? dette er en supporter gjeng som får 0 respekt fra meg, og er de stolt av karnevalet sitt så må jeg le. blir liksom en litt for enkel måte å si at man støtter laget på.


              Dessuten er det FORFERDELIG irriterende å høre på. kanskje for spillerne også? eller egne supportere... veit ikke hvor lenge jeg hadde holdt ut på stadda med en hypnotisk bongotromme opp i trynet en hel kamp

              bytter vi stil nå er dette bare en dårlig nødløsning for å få bedre stemning på stadion, og ikke noe vi kan være stolte av.
              hadde flere engasjert seg for å lage litt gammaldags tribuneliv på stadion hadde stemningen bedret seg betraktelig. uten tromme.

              så ikke vær misunnelig på iddiotene fra LSK"

              Synes dette er et av årets innlegg..denne fyren kan ikke ha tatt pilla si! :lol:

              Kommentar

              • artois
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2004
                • 176

                #8
                Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                Synes dette er et av årets innlegg..denne fyren kan ikke ha tatt pilla si! :lol:

                Nå skal det jo sies om disse bergenserne at de har vært kanskje norges mest anglofile supportere gjennom tidene, så at de de prøver å latterliggjøre bruken av tromme og "enkle italienske uttrykk" er vel ikke annet enn hva man kan forvente fra den kanten.

                Da er det bare å minne om at det ENESTE som gir trykk på brann stadion, er den vanvittig komplekse og driftige sangteksten "heia brann, heia brann, heia brann".... say no more....
                Legg til at de for ikke så veldig langt tilbake i tid hadde et lite arsenal av engelske sanger (!) som de brukte for å støtte laget.

                Kutt Norge ved Hamar sier nå jeg :lol:
                Mortus vivis praecipant
                ¤ Brigate Giallo ¤

                Kommentar

                • Kølla Riisa
                  Seniormedlem
                  • Jun 2004
                  • 1021

                  #9
                  Bare og drite i hva Bergen har og si, dem har tapt seg noe jævlig.
                  Det vet alle, ikke minst bergensere selv.
                  Trist og høre på de spe ropene som kom fra Store Stå mot i kampen mot Start igår.

                  Håper egentlig vi får ha monopol på tromma litt til. Gøy og være ene og alene for en sånn steming i Norge.

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #10
                    Sitat fra Brann-fansen; Dessuten er det FORFERDELIG irriterende å høre på. kanskje for spillerne også?
                    Vi vet hva spillerne våre mener om dette. Derfor fortsetter vi!

                    mvh
                    Gammer`n
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Do'h
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 1891

                      #11
                      ALLE var vel kritisk til tromme når vi begynte med det.
                      Alle skal jo plutselig ha det nå.
                      2 trommer. Jah Bataljonen. Lykke til med å holde takta sier nå jeg.
                      Den gode dagen klanen begynner med tromme skal iallefall vi ha et banner hvor det står "Tromme er Bønder" eller noe sånn
                      LSK FOR GULL 2006

                      Kommentar

                      • otho
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2004
                        • 183

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Do'h
                        ALLE var vel kritisk til tromme når vi begynte med det.
                        Alle skal jo plutselig ha det nå.
                        2 trommer. Jah Bataljonen. Lykke til med å holde takta sier nå jeg.
                        Den gode dagen klanen begynner med tromme skal iallefall vi ha et banner hvor det står "Tromme er Bønder" eller noe sånn
                        Yepp yepp, la oss henge et banner over dem til cup-kampen med ordlyden "Vi har ingen tromme"
                        eLSKe i gode og onde dager....
                        eLSKe til døden skiller oss av....
                        å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                        Kommentar

                        • Do'h
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 1891

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av otho
                          Opprinnelig skrevet av Do'h
                          ALLE var vel kritisk til tromme når vi begynte med det.
                          Alle skal jo plutselig ha det nå.
                          2 trommer. Jah Bataljonen. Lykke til med å holde takta sier nå jeg.
                          Den gode dagen klanen begynner med tromme skal iallefall vi ha et banner hvor det står "Tromme er Bønder" eller noe sånn
                          Yepp yepp, la oss henge et banner over dem til cup-kampen med ordlyden "Vi har ingen tromme"
                          Men vi har tromme
                          Dessuten har ikke Klanen begynnt med tromme. Men den dagen det skjer. Da skal de faen meg få høre det.
                          LSK FOR GULL 2006

                          Kommentar

                          Working...