Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det bør være 2-0 tidlig. Har trua på 3-0 men man trenger hvertfall ikke safe i dag. Så ønsker å se flere få prøve seg. Brændsrød var bra på rekruttkamp i dag, og bør få muligheten. Osvold spillte vel hele kampen i dag, så han får nok ikke spille . Så kanskje vært greit å sett Arni som spiss siste kvarter også. Håper alle 3 bytter brukes tidlig og fornuftig, så blir det også 3-1 seier.
Jeg ser ikke helt hvorfor Stian tilsynelatende automatisk er å foretrekke foran Simen. Jeg vekter de likt og synes Simen skal få lov til å fortsette fra start. Eller er han kanskje blitt stopper fast?
Morten Svesengen intervjua Runar i rb.nos eminente tiltak: LSK-magasinet. Han står og ser på Kristinsson og kommer innpå søndagens motstander. Intervjuer spør derfor om Kristin Grytkjær, mens han ser dypt i øynene på Runar. Fantastisk øyeblikk.
Jeg ser ikke helt hvorfor Stian tilsynelatende automatisk er å foretrekke foran Simen. Jeg vekter de likt og synes Simen skal få lov til å fortsette fra start. Eller er han kanskje blitt stopper fast?
Stian spiller nok for at klubben skal overbevise han om at LSK er rett plass for han også i 2016. Samt at Simen også spiller stopper ved behov. Frode går jo mot slutten, så ingen dum ide å la Simen få prøve seg der oftest mulig.
Stian spiller nok for at klubben skal overbevise han om at LSK er rett plass for han også i 2016. Samt at Simen også spiller stopper ved behov. Frode går jo mot slutten, så ingen dum ide å la Simen få prøve seg der oftest mulig.
Skal klubben overbevise Stian at han bør bli med videre? Høres helt baklengs ut slik han har prestert, selv om prestasjonene har blitt litt bedre i det siste. Grunnen er nok enklere, dessverre har ikke heller Simen tatt de stegene man kunne håpe på. Må si jeg er skeptisk til om Stian har det i seg til å få fart på karrieren igjen, synes han skal ha skryt for ærligheten i siste intervju med Svesengen, men samtidig synes jeg det ligger mye i kroppsspråk og ord som tilsier at han har gjort sitt beste i LSK og trenger noe annet. Og det er kanskje til det beste for begge parter.
LSK har en mulighet til å sende ut noen signaler nå, håper de tar den. Det er ihvertfall klubben som bør ha de beste korta på hånda.
Prøvde å finne kampen på TV2 Sumo nå. Fant alle kampene uten om LSK - FKH, og skjønte svært lite. Fant den tilslutt via altomfotball.no. Viser seg at TV2 har lagt den under "OBOS-ligaen".
Særrriøst? Kolstad er tilgjengelig men benkes til fordel for Arni? Kom igjen, det er jo bare tåpelig.
Er faktisk helt latterlig. Klasseforskjell på det de to har vist til nå denne sesongen i favør av Kolstad. Med forbehold om at det er noe fysiske utfordringer for Kolstad naturligvis, men selv på 90% er han et bedre alternativ på kanten basert på det som er vist til nå.
Bør bli en grei seier uansett, men må være demotiverende for både Kolstad og et par andre alternativer.
Kommentar