Ro ned for faen, alt fokus bør være på balanse i lagdelene, glem gjennombruddspasninga! Må man snart lære, dette lever man av!
LSK - FK Haugesund søn. 18. okt. kl. 18.00
Collapse
X
-
Artig med 3 poeng etter en bra 1 omgang.
2 omgang var begredelig, flere som slurver og ikke er opp mot sitt beste. Det kunne det vært tatt tak i, med å bytte mer.
Runar må kanskje vise resultater han og, men synes dette ikke viste noen god lagbygger.
Her var det mulig å vise fler, at de er endel av laget, samtidig som man hadde fått muligheten til å se om flere har nivået.
Syntes Ringstad var bra i dag, og Martin.
Bonke uvanlig svak, men ikke bare hanKommentar
-
Men alt i alt en bra kamp fram til midtveis ut i andre omgang. Første omgang er kjempefin, i første halvdel av andre skaper vi fortsatt en del og har bra kontroll på FKH, men så ser vi ut til å gå tomme og forærer FKH ballen i mange tilfeller, slik at de tar oss i ubalanse, og etterhvert presser oss bakover og skaper sjanser. Dette begynner før Ofkir byttes, men når man ser at det er i ferd med å skje forstår jeg ikke hvorfor man gjør det byttet. I og for seg bør man vel mest av alt forsøke å holde litt mer på ballen og roe ned litt når man leder 2-0. Utover andre omgang blir vi mer og mer direkte i stedet, med det resultat at FKH får mer og mer ball."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ingen som var direkte svake, mer at man senker tempo som gjør at bortelaget kommer inn i kampen. Litt på halvdistanse! Men 2-0 og 4 strake hjemme er jo akkurat hva klubben trenger! Står dette ut sesongen er det faktisk ikke så gæli, så jo ganske mørkt ut her for en liten stund siden!Kommentar
-
Mye bra, samtidig som det er smått absurd at til tross for femti pluss avslutninger fra bortelagene de siste fire hjemme, så står man med 9-1 i målforskjell. Det bør være mer enn nok til å se langt mer grundig bak resultatene enn kun å telle poeng. Det er utviklingen av eget spill som bør være fokuset.Kommentar
-
Kommentar
-
Mot et bedre lag, holder nok ikke dette nei. Men heldigvis er man bedre enn de 7 bakover på tabellen.
Men Origi er utrolig viktig. Han redder mye i dag og..Og får virkelig håpe de ser bak resultater, selv om Runar ikke bruker videoanalyser i sitt arbeid.Kommentar
-
Hvilket av lagene bak oss er vi ikke bedre enn, synes du?Last edited by Stray Cat; 18.10.2015, 20:10.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Bodø/Glimt. Dem er bedre. Resten er laget bedre enn. Jeg forstår hvor du vil, men B/G er pr d.d. bedre fotball lag enn LSK.
Kampen i dag var helt grei. Solid gjennomført 1. omgang. I 2. omgang slipper man seg nok en gang ned og velger tydeligvis å kun gå på kontringer og raske overganger. Gledelig med mål til Arni. Det fortjener han etter mye slit i år. Måtte Selvsagt komme etter min uttalelse om uttaket av laget
Når høsten flyter så bra og fire strake på rad, så blir jeg bare mer og mer irritert over at man nærmest ikke spilte ball i sommer med 1 poeng på 10 kamper. Med feks seier mot Sandefjord og bikket en av de andre uavgjortkampene til seier, ville alt sett mye bedre ut. Da kunne man kapret to eller tre plasser høyere enn hva som nå er oppnåelig. Hadde betydd en del økonomisk også. Nå blir der 8-10 plass. B/G og Odd borte blir tunge kamper.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Når høsten flyter så bra og fire strake på rad, så blir jeg bare mer og mer irritert over at man nærmest ikke spilte ball i sommer med 1 poeng på 10 kamper. Med feks seier mot Sandefjord og bikket en av de andre uavgjortkampene til seier, ville alt sett mye bedre ut. Da kunne man kapret to eller tre plasser høyere enn hva som nå er oppnåelig. Hadde betydd en del økonomisk også. Nå blir der 8-10 plass. B/G og Odd borte blir tunge kamper...................Kommentar
-
Jeg måtte sende en tweet til TV2-Sporten for jeg fant den virkelig ikke. "Du finner den under direkte-tv ", fikk jeg tilbake. Da hadde den på magisk vist dukket opp der neste gang jeg sjekket.Kommentar
Kommentar