Men hvorfor får Arni og Martin gule?
Glimt - Fugla søndag kl 18:00
Collapse
X
-
-
-
-
Dette var faktisk akkurat hva jeg tenkte også. Liker uansett at spillera står opp for hverandre! Fire korrekte kort.Kommentar
-
Kommentar
-
Liker hvordan Martin spiller på laget om om han aldri har vært noe annet sted. Var jo litt småbråk i gamleklubben, men jeg synes det han har vist av klubbfølelse og lojalitet til medspillere foreløpig har gått langt utover det man kan forvente.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Det er nok mest frykten for en skade som gjør at han ligger, samt at det nok også er med på å gi dommeren "bevisene" han trenger for rødt kort. Vondt har han nok i morgen igjen. Stygg takling, som kunne endt virkelig ille.Kommentar
-
Som oftest er det ikke snakk om skade, men heller smerter. En slik kakk på leggen gjør vondt som faen, men så lenge det ikke er snakk om en skade er man oppe og løper igjen relativt raskt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Helt enig, han har jo bidratt til en meget god høst og fortjener skryt med resten av laget i måten de har snudd en jævlig negativ trend på. Denne bortekampen er langt fra velspilt, men noe solid over laget siste ukene jeg ikke trodde var der for kort tid siden. Men vi ser jo at det er noe å jobbe med videre også, så 2016 blir nok ikke bare en dans på roser. Men utsiktene er bedre enn på lenge!Kommentar
Kommentar