99KR Alle billetter til årets siste hjemmekamp

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFC1976
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2015
    • 341

    99KR Alle billetter til årets siste hjemmekamp

    Hei.
    Utfordrer alle mann (og damer f.d.s.s) til å bruke twitter/facebook/instagram/snapchat og reklamere for klubben sin siste hjemmekamp i år.


    Klubben trenger likviditet gjennom vintermånedne. Det er rene fakta.

    Jo flere som kommer, jo bedre klubben er rustet til å beholde plassen i "gult" og ikke havne tilbake i "rødt".

    99kr. Bruk det for alt det er verdt.
    Spør vennene dine "Hva skal du på søndag, kl18?". Alle de gamle kjenninger som har sluttet å komme på kamp... spandere en billett på de og se om dukker opp.

    Jeg har sørget for at lag fra Rælingen 2006 og 2007 skal ha vinteravslutningen på Årasen.

    Hva skal DU gjøre for klubben i ditt hjerte?
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Skal prøve å få med noen ekstra, og reklamere litt her og der (har gjort det på Twitter allerede).

    Bra tilbud, og veldig positivt at klubben satser litt på serieavslutninga. Det er ekstremt viktig at vi får en sterk serieavslutning nå, med tanke på positivitet (og sesongkortsalg) inn mot 2016. Vi som følger klubben tett og fortsatt går på Åråsen vet at spillerstallen ser ekstremt spennende ut, men hvor mange er vi? 2-3000? Budskapet må spres, og da er denne kampen siste mulighet på evigheter.

    Kom igjen!

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #3
      De som jobber på Romerike bør invitere med seg hele arbeidsplassen. Har du personansvar, inviterer du med deg hele avdelingen din. Har du ikke personansvar, utfordrer du nærmeste leder til å ta med hele avdelingen, dersom dere får til "ditt eller datt" i dag eller i mårra.

      I tillegg må alle pushe tanter, onkler, fettere og kusiner. Inviter med, og riv gjerne i, om du har muligheten til det.
      Last edited by andee; 28.10.2015, 07:58.
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        #4


        1445962165909.jpg

        Kjøre på nå folkens! Er få/ingen grunner til å ikke komme på Åråsen på søndag! "Gratis" hjemmekamp og 5 måneder til neste gang!
        ..................

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          #5
          Gjelder prisen også ved kjøp på stadion på kampdag?

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            På jobben så har jeg som vane å spandere på alle "en" lønningspils. Nå har jeg heller gitt alle en 100 lapp mot at de går på match. Dette burde vært en vane...

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3339

              #7
              Gjelder dette VIP også? Ser på billettservice at det koster 99 på VIP feltet.

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #8
                Opprinnelig skrevet av LS89
                Gjelder dette VIP også? Ser på billettservice at det koster 99 på VIP feltet.
                Da ser det jaggu slik ut.

                Kommentar

                • lsktokvam
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jan 2013
                  • 108

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Gjelder dette VIP også? Ser på billettservice at det koster 99 på VIP feltet.
                  Ser slik ut ja, bra at klubben faktisk mener hele stadion. men at vip feltet er fullt allerede ifølge billettservice tror jeg er bullshit.. men hadde vært artig om det faktisk er utsolgt

                  uansett så står jeg på kfl feltet og tar med et par kompiser til denne kampen
                  Last edited by lsktokvam; 28.10.2015, 12:15.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #10
                    Kjempetiltak, akkurat det jeg har etterlyst! Nå tror jeg bestemt klubben selv vil få oppleve at pris faktisk betyr noe, så lenge det gjøres riktig. Gratisbilletter man ikke har styring over lokker ikke publikum i samme grad. Det gjør redusert pris sammen med faktumet at man selv bestemmer hvor man vil sitte.

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4377

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Kjempetiltak, akkurat det jeg har etterlyst! Nå tror jeg bestemt klubben selv vil få oppleve at pris faktisk betyr noe, så lenge det gjøres riktig. Gratisbilletter man ikke har styring over lokker ikke publikum i samme grad. Det gjør redusert pris sammen med faktumet at man selv bestemmer hvor man vil sitte.
                      Jeg er helt enig. Redusert pris er mye bedre enn å dele ut gratisbilletter. Jeg håper bare folk i Lillestrøm/Romerike/sammafaenhvor bruker dette gode tilbudet og møter opp! Slik at laget får mest mulig støtte, og at klubben ser at slike tiltak gir resultater. Ville vært vanvittig trist og en skam hvis dette blir en fiasko!

                      Men jeg ser på Facebook at KFL melder at flere felt er utsolgt så det ser lovende ut!
                      ..................

                      Kommentar

                      • Kvalen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 327

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Men jeg ser på Facebook at KFL melder at flere felt er utsolgt så det ser lovende ut!
                        Virker som salgstriks. Kun E og VIP/Platina som er utsolgt ifølge Billettservice.

                        For øvrig veldig enig i at det er viktig at folk stiller opp nå slik at klubben ser at billigere billetter gir BETYDELIG flere på stadion!
                        "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                        - Ivar Hoff

                        Kommentar

                        • gorken
                          Administrator
                          • May 2006
                          • 1483

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kvalen
                          Virker som salgstriks. Kun E og VIP/Platina som er utsolgt ifølge Billettservice.
                          You must be fun at parties.

                          D er så godt som utsolgt, kun noen få plasser igjen. Det samme gjelder F.
                          De få plassene på E er utsolgt.
                          L og N er også nært utsolgt.
                          På RB er T helt utsolgt og S har kun få plasser igjen.
                          I have this condition.

                          Kommentar

                          • Kvalen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 327

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av gorken
                            You must be fun at parties.

                            D er så godt som utsolgt, kun noen få plasser igjen. Det samme gjelder F.
                            De få plassene på E er utsolgt.
                            L og N er også nært utsolgt.
                            På RB er T helt utsolgt og S har kun få plasser igjen.
                            Mulig jeg er festbrems. Trodde de feltene normalt hadde godt belegg jeg. Kanskje med unntak av T.
                            "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                            - Ivar Hoff

                            Kommentar

                            • CFC1976
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2015
                              • 341

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Kjempetiltak, akkurat det jeg har etterlyst! Nå tror jeg bestemt klubben selv vil få oppleve at pris faktisk betyr noe, så lenge det gjøres riktig. Gratisbilletter man ikke har styring over lokker ikke publikum i samme grad. Det gjør redusert pris sammen med faktumet at man selv bestemmer hvor man vil sitte.
                              Kom igjen folkens.
                              Send melding på FB til alle dere kjenner. Send en sms med linken til billett oversikt på billettservice. Det er så lite som skal til !

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4377

                                #16
                                Bra med pushing men jeg savner fortløpende info om antall solgte billetter! Dette burde LSK informere om på Facebook etc hver dag. Når man ser at det bikker f.eks 7000 billetter så kanskje folk som ennå ikke har kjøpt får ræva i gir.
                                ..................

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1445

                                  #17
                                  4800 solgt fredag ettermiddag ifølge RB-Lørdag. Push alle kjente de siste dagene nå, del i sosiale medier, snakk med kassadama på butikken, naboen osv. Fullt kjør nå, så avslutter vi med årets beste tilskuertall
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  Working...