Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Selv om sikkert alle har forstått det, så må jeg bare påpeke at man avgir sin stemme gjennom avstemmingen det er linket til i førsteinnlegget. Ikke ved å skrive i denne tråden.
Så er det selvfølgelig lov å dele her hva man har stemt, i tillegg.
Selv om sikkert alle har forstått det, så må jeg bare påpeke at man avgir sin stemme gjennom avstemmingen det er linket til i førsteinnlegget. Ikke ved å skrive i denne tråden.
Rørende, ubegrunnet, tillit til forummedlemmenes intelligens og leseferdigheter, men veldig fin innledning på oppklaringen! Jeg hadde nok brukt "Hør her, kjøtthuer".
Jeg savner fremdeles en definisjon på "ung spiller". Omfatter dette f.eks. Amundsen (23)?
Årets mål for meg er ikke det vakreste, men det som kanskje snudde en ræva sommer til en god høst. Malaury Martin sitt mål mot TIL - kampens eneste i en ræva kamp, men det var der hvor alt snudde! Inkludert den kampen har man på de åtte siste kampene faktisk 2,125 poeng i snitt pr kamp. Kun Viking hjemme som ødelegger rekken av kampen.
Årets peneste mål er vel Fred Friday sitt mot borte mot MIF. Årets spiller en vanskelig, da det sto mellom Amundsen og Origi. Valgte Origi etter nærmest dødt løp. Årets unge spiller er for meg Jørgen Kolstad. Fra min hjemkommune, gjort en kanonbra førstesesong på laget og med han på banen tar laget flere poeng.
Lene Mykjåland er den ubestridte årets spiller blant kvinnene. Årets unge kvinne, vet jeg ikke enda.
Men vi må jo ha noen flere diverse årets fra forumfolket også. Jeg begynner med noen jeg har merket meg:
Årets stoppested: Da bussen gikk tom for diesel, og det ble party på YX Longum i to timer.
Årets kanarifeltmål: Følelsen da det var omtrent som om vi sang ballen i mål, hjemme mot Molde.
Årets røyklegging: Ulevaal.
Årets nyvinning: Klapping og bevegelse på grekern i Kristiansand. Som ikke funka i det hele tatt etter det.
Årets hva-var-det-vi-sa: Søpla, som nå først tar avstand fra casuals.
Årets pauseshow: Bortetribunen i Skien.
Årets WTF: første omgang mot Stabæk borte.
Årets triveligste: Mjøndalen. Der spør politiet om de kan gjøre noe for oss, skaffe oss noen bruskasser å stå på f.eks. Også sendte de med oss en haug pizzaer på turen tilbake.
Årets tøffe-i-trynet: de tøffe startgutta, som etter å ha blitt jaga fra stedet av div fuglafolk, hopper ut av busken de gjemte seg i når kfl-bussen kjører forbi og gjør runketegn.
årets busssang: Sarsborg Sharks
årets buss: den skrøpelige buss nr 3 som kom til slutt til skien og sist hjem igjen.
årets sitat: har du hengepikk i senga holder du med Vålerenga, har du kuk som kan stå holder du med LSK
årets stolt av oss selv: sende til sammen 6 busser til skien når vi hverken kunne bli bedre eller dårligere enn nr 8
årets comeback: fuglatifo
årets bortesupportere på Åråsen i forhold til antall: Sandefjord
Årets knockout : Tuba Lars på Funchaloe på Mjøndalen away ( forklarelse til de som ikke så det. Tuba sto og "slo i takt" i lufta under en sang før Funchaloe's ansiktet kom i veien å han deiset i bakken. auuu )
Kommentar