LSK - S08 søndag 1. november 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Avon
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2011
    • 267

    #21
    Morsomt at LSK plutselig har blitt et dødball-lag igjen.

    Kommentar

    • OlaG
      Oversetterdrone
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 909

      #22
      Opprinnelig skrevet av Avon
      God kamp av SKM så langt.
      To matchavgjørende involveringer i dag, og generelt solid. Dagens fugl så langt for meg.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9453

        #23
        Nice med debuterende kids og det tiende for Erling

        Kommentar

        • caLitri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 634

          #24
          NR 10!!!! Deilig Knutzon!
          Gi alt, stå på LSK

          Kommentar

          • OlaG
            Oversetterdrone
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 909

            #25
            Begge spissene våre på tosifret i år da

            Kommentar

            • caLitri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 634

              #26
              Jævlig fet pyro!
              Gi alt, stå på LSK

              Kommentar

              • holmiz
                The kjøkken-kanariz
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6064

                #27
                Opprinnelig skrevet av holmiz
                PS. I kveld vinner vi. Det er jeg helt sikker på.
                Som sagt...

                Og ja, Three Lions er en av verdens beste fotballpuber.
                Hilsen Anders

                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                Kommentar

                • Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

                  #28
                  3 nye poeng, det var fortjent til slutt. Ingen god 1 omgang, sarp burde ledet klart, selv med Erlings bom. Men er de ikke gode nok til å score, fortjener de ikke mål heller.

                  Bedre og bedre utover 2 omgang, men syntes byttene kunne kommet litt tidligere. Er lov å tørre å involvere 14 spillere i en kamp som dette.
                  Herlig mål av Fred, og meget bra og av SKM, banens beste.
                  Endelig 10 mål på Erling.
                  Også imponert på målet til Erling, at Brændsrød vant ballen i eget forsvar, men rekker opp og er spillbar og med på å forstyrre forsvaret.
                  Arni viser spiss kvaliteter og bør få litt mer spilletid der.
                  Klønete av Amundsen, men ubetydelig, legg det inn i erfsringsboka.

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Trooond
                    3 nye poeng, det var fortjent til slutt. Ingen god 1 omgang, sarp burde ledet klart, selv med Erlings bom. Men er de ikke gode nok til å score, fortjener de ikke mål heller.
                    Er enig i at vi spilte en svak førsteomgang og at Sarpsborg var det farligste laget totalt sett, men at de burde ledet klart kan jeg ikke akkurat si meg enig i når de skaper to klare sjanser mot vår ene, der EK utrolig nok bommer på ballen på åpent mål.

                    Andreomgang var veldig solid i dag synes jeg. Kontrollerer kampen bra og varierer fint mellom korte og lange angrep. Skulle i likhet med deg gjerne sett de to siste byttene noen minutter tidligere. Spesielt Brændsrød burde fått spille noe tidligere.

                    Synd enga tok poeng i dag, ellers kunne det blitt spennende i siste serierunde.

                    Kommentar

                    • bema0806
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2011
                      • 521

                      #30
                      For en jævla søple kanal tv2 er! Sitter hjemme og gledet meg til å se litt av LSK-S08 da jeg har jobbet natt og ikke fikk sett kampen... mrn når det var LSK-kampen sin tur til å vise høydepunkter da spoler de igjennom som om det er en dritt som skjedde i kampen.. hva er det tv2 har så jævlig mye i mot LSK?!

                      Kommentar

                      • Trondeo
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3062

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av bema0806
                        For en jævla søple kanal tv2 er! Sitter hjemme og gledet meg til å se litt av LSK-S08 da jeg har jobbet natt og ikke fikk sett kampen... mrn når det var LSK-kampen sin tur til å vise høydepunkter da spoler de igjennom som om det er en dritt som skjedde i kampen.. hva er det tv2 har så jævlig mye i mot LSK?!
                        Slik prioritering i denne runden forstår jeg veldig godt. Må fokusere på de mest interessante kampene, nedrykk og toppstriden. Helt ok. Kamp mellom to lag midt på tabellen er ikke noe å bruke tid på.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #32
                          Fin avslutning, blanda drops kvalitetsmessig, men effektiviteten fortsetter. Herlig å se Simen virkelig levere på nivået han for det meste har vært et godt stykke unna i år, faktisk fra første touch viste han at dette ville bli en god dag på jobben. Utrolig at Erling fikk fullføre, men det viste seg jo faktisk å gi resultat. Mye å være optimistisk for mtp neste år, men fire lag vil garantert være i toppen (RBK, Godset, Molde og Odd), og da må det helt klare tak til i eget spill for å klare å utfordre de. Ellers vil det bli en sesong mye lik årets.

                          Godt oppmøte også, alt tatt i betraktning. Håper det setter en standard og repeteres. Ingen billetter bør etter min mening koste mer enn 200.

                          Kommentar

                          • runarM
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 565

                            #33
                            Hva endte tilskuertallet på?
                            runarM

                            Kommentar

                            • PetterH
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2012
                              • 668

                              #34
                              Rundt 6000!

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2937

                                #35
                                Virkelig ingen som berømmer Malaury Martins innsats?? Dagens soleklare kanarifugl, etter mitt skjønn. Fullstendig sjef på midtbana, og hadde luket vekk så å si alle nonchalantheter som ofte tidligere har endt opp i pasningsfeil og balltap.

                                Nå var han sikker som Johan, og løste mange småfloker på midtbana med elegante vendinger og smarte småpasninger. Sikker igangsetter og bestemte mye av tempoet i angrepsspillet. Hans beste kamp så langt. Dette lover godt for 2016.

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #36
                                  Jeg har av diverse årsaker ikke hatt anledning til å se mange av kampene våre denne høsten, men jeg har fått sett de to siste og jeg må si at laget virker til å ha tatt utrolige steg. Det ser man jo også på resultatene den siste tiden som har vært bra. Man kan si at tabellen ikke lyver, men vi er altså kun 2 poeng bak hva vi sluttet på i fjor, hvilket er absolutt akseptabelt.

                                  Det er veldig moro å se hvordan unggutta har løfta seg utover og nå virkelig utgjør en forskjell. Det er rett og slett imponerende at vi på løpende bånd erstatter skadde spillere med nye uten at kvaliteten i laget synker særlig. I dag starter vi uten Johan, Lundemo, Ofkir, Ringstad og Bonke, som antagelig alle hadde startet dersom de var skadefrie, og likevel tar vi en solid 3-1 seier hvor vi er det klart beste laget. Vi ser veldig solide ut defensivt, synes spesielt Amundsen har vært god til tross for en klønete involvering på overtid. Framover har Friday pekt seg ut som en "dark horse" til toppscorertittelen neste år. Arni har vært brukbar de siste to kampene, og selv om jeg fortsatt ikke er overbevist, viser han langt mer nå enn i vår.

                                  Kombinasjonen av mange unge, lokale spillere og den offensive fotballen vi spiller med høy aggressivitet, gir meg troa på at neste år kan bli morsomt. Jeg synes fortsatt vi er et stykke unna de aller beste, men vi bør definitivt kunne være med å kjempe om 3-5 plassen med en knallsesong neste år. Vi trenger nok noen forsterkninger, kanskje spesielt sentralt på midtbanen, men selv uten nye spillere inn tror jeg vi kan hevde oss om vi beholder de fleste til neste år. Må si jeg har vært utrolig positivt overrasket over hvordan vi har fremstått, jeg hadde aldri sett for meg at laget skulle se så bra ut i juni. Kudos til Runar og Siggi! Ikke bare vinner vi fotballkamper, men vi vinner dem overbevisende. Moro!
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • klippen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2009
                                    • 251

                                    #37
                                    Kamp helt på det jevne og utrolig viktig å avslutte med seier på hjemmebane. Synes også innsatsen til Malaury var meget bra og tror vi kan få en bra sentral midtbane neste sesong. Bra stemning på stadion, det så ut som det var bra med folk i fansen?

                                    Fint grep av LSK og sett ned prisen til årets siste hjemmekamp og fint show etter kampen. Tror dette kan hjelpe på sesongkort og sponsorsalget frem mot neste sesong.

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2151

                                      #38
                                      Enig Kroktåa. Beste kampen av Martin i år.Sammen med SKM LSK sine beste idag.begynner å bli varm/trygg i LSK drakta nå, der det ut som .Lover godt for neste sesong.

                                      Kommentar

                                      • Frode D. Homb
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 982

                                        #39
                                        Det var god kok på tribunen. Både Feltet og RB-tribunen sang og klappet sammen ved flere anledninger. Topp stemning.

                                        Gleder meg allerede til neste hjemmekamp.

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5099

                                          #40
                                          Syns Håkon Skogseid nok en gang fortjener ros. Ante ikke at han var såpass offensivt anlagt som han virker å være.

                                          Kommentar

                                          Working...