LSK - S08 søndag 1. november 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2937

    #41
    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    vi er altså kun 2 poeng bak hva vi sluttet på i fjor
    Nei, det er faktisk bare ett poeng. Du må regne inn nøff-poenget.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3373

      #42
      Ett tap siste 9. Småfrekt.

      Kommentar

      • Oldtimer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2011
        • 316

        #43
        Bra feiring etter kampen også, hyggelig at spillerne husker at det er en sittetribune , samt bra fyrverkeri
        Håper det var sponset, hvis ikke gikk vel en ny spiller "opp i røyk" ?

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #44
          Opprinnelig skrevet av McGuffy
          Syns Håkon Skogseid nok en gang fortjener ros. Ante ikke at han var såpass offensivt anlagt som han virker å være.
          Signeringene vi har gjort underveis i sesongen har vært strålende. 100% treff med alle i mine øyne. Det er sjelden kost, og noe Torgeir B fortjener ros for.
          De som kom i vinter har fremdeles en del å bevise, men sommervinduet har gjort opp for det til gangs.

          Kommentar

          • krisbj
            Medlem
            Møteplager
            • Dec 2009
            • 95

            #45
            Hvem var de to guttene som fikk spille litt i går? Noen som vet? Moro at unggutta for prøve seg

            Kommentar

            • Ivailo Kirov
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jul 2012
              • 62

              #46
              Satt nok noen S08 garderoben i går og lurte på hvordan de tapte den kampen :-)
              "Det er de gule som spiller spillet"

              Sitat : Kong Haakon

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2937

                #47
                Opprinnelig skrevet av krisbj
                Hvem var de to guttene som fikk spille litt i går? Noen som vet? Moro at unggutta for prøve seg

                Petter Mathias Olsen (17, fra Fjellhamar) og Henrik Kristiansen(16). Sist nevnte er LSKs nest yngste debutant gjennom tidene, mens PMO er en tekniker og playmaker av rang, som kan bli skitgod om han blir kvitt skadeproblemene og får utviklet det åpenbare talentet.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                  Petter Mathias Olsen (17, fra Fjellhamar) og Henrik Kristiansen(16). Sist nevnte er LSKs nest yngste debutant gjennom tidene, mens PMO er en tekniker og playmaker av rang, som kan bli skitgod om han blir kvitt skadeproblemene og får utviklet det åpenbare talentet.
                  Og begge understreker hvilke spillertyper det er som kommer opp og hvilken fotball også a-laget må dyrke for å hevde seg fremover. Den fordømte kula må ned på bakken.

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3208

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Og begge understreker hvilke spillertyper det er som kommer opp og hvilken fotball også a-laget må dyrke for å hevde seg fremover. Den fordømte kula må ned på bakken.
                    At det er disse som ikke bare passivt "kommer opp", men aktivt velges ut og tas opp av klubbens sportslige ledelse, og at det gjennom flere år har vært satsa på nettopp slike tekniske spillere - som kan holde ballen i laget og på bakken - kan kanskje muligens tyde på at den samme dels utskjelte sportslige ledelsen faktisk i flere år har skjønt og gjort noe med dette???

                    gilbert

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av gilbert
                      At det er disse som ikke bare passivt "kommer opp", men aktivt velges ut og tas opp av klubbens sportslige ledelse, og at det gjennom flere år har vært satsa på nettopp slike tekniske spillere - som kan holde ballen i laget og på bakken - kan kanskje muligens tyde på at den samme dels utskjelte sportslige ledelsen faktisk i flere år har skjønt og gjort noe med dette???gilbert
                      Jo, forhåpentligvis er det jo en plan bak. Jeg håper på enda tydeligere signaler foran 2016, og først og fremst at det skjer noe på stoppersida, slik at vi ikke begynner med ballen bak der bokstavelig talt på bakbeina, men har ihvertfall en som aktivt kan utfordre første pressledd. Spesielt hjemme vil jeg se langt færre lange femmetere fra Origi.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #51
                        Altså, isteden for å snakke om å være mer direkte og etterlyse "høyere spillere", snakk om å dyrke trekantspill og de kjappe kombinasjonene langs bakken med tempo og få touch. Vi har allerede typer som kan stoppe spillet/diktere tempo når det er nødvendig.

                        Kommentar

                        Working...