Jeg kunne ikke vært mer enig med deg. Hva med Cupkampen mot Sandefjord?? Var den også uviktig. Det er fullstendig uakseptabelt å fremstå på denne måten selv i en treningskamp. Hva er meningen med en treningskamp? Det er å forsøke å trene på det man skal gjøre i kamp!! Tror du virkelig denne kampen var så mye viktigere for Stabæk enn for LSK. Neppe! Jeg blir oppgitt over mentaliteten til endel forumbrukere som akseptere en slik oppvisning i dårlig arbeidsmoral. Jeg er veldig bekymret for hvordan vi kommer til å fremstå mot Tromsø. Jeg finner ikke en eneste grunn til at dette skal snu etter en lang rekke med dårlige kamper i serien som kuliminerte i en grusom forestilling mot Stabæk. Gutta har nå veldig mye å bevise men personlig har jeg ikke sett ett eneste tegn på bedring på noen plan. Jeg synes det er forunderlig at det går an å se noe som helst positivt i de siste kampers hendelser. Det er rett og slett forferdelig dårlige prestasjoner. Vi er heldige og vinner 1-0 mot Brann. Denne seieren kan ikke sies å være annet enn flaks. Vi taper 3-1 mot Godset. Her er vi faktisk bedre enn mot Brann men fortsatt veldig dårlige. Fortjent seier til Godset som var det klart beste laget. Vi blir rundspilt av RBK etter alle kunstens regler og er svært heldige at vi slipper unna med 2 baklengs. Mot Sandefjord er vi så dårlige at det er en skam. Hadde knapt skudd på mål.
Vi har spilt en meget god kamp i år og det var borte mot Odd. Synes også vi spilte brukbart mot Molde borte. Vi tapte og hadde en keeper som ikke hadde helt dagen. Kan også ta med 4-0 seieren over 08. Vi hadde ekstrem uttelling og 08 hadde det motsatte. Skal ikke si annet enn at denne kampen også går under kategorien godkjent, men resultatet snakker ikke helt sant ift. spill og kamputvikling.
Hvordan er det da mulig å tilegne klubben mye positivitet når vi i realiteten har hatt griseflaks som har 17 poeng etter 9 kamper. 1 god kamp. 2 godkjente, og 6 rett og slett dårlige kamper.
Det er sikkert endel her inne som ikke er enige med meg i mine vurderinger og det er helt OK. Poenget mitt er at jeg ikke helt ser hvordan vi skal prestere på et høyere nivå når formkurven har stupt de siste kampene. Jeg håper pausen har gjort godt for spillerne selv om det ikke så slik ut etter Stabæk kampen.
Vi har spilt en meget god kamp i år og det var borte mot Odd. Synes også vi spilte brukbart mot Molde borte. Vi tapte og hadde en keeper som ikke hadde helt dagen. Kan også ta med 4-0 seieren over 08. Vi hadde ekstrem uttelling og 08 hadde det motsatte. Skal ikke si annet enn at denne kampen også går under kategorien godkjent, men resultatet snakker ikke helt sant ift. spill og kamputvikling.
Hvordan er det da mulig å tilegne klubben mye positivitet når vi i realiteten har hatt griseflaks som har 17 poeng etter 9 kamper. 1 god kamp. 2 godkjente, og 6 rett og slett dårlige kamper.
Det er sikkert endel her inne som ikke er enige med meg i mine vurderinger og det er helt OK. Poenget mitt er at jeg ikke helt ser hvordan vi skal prestere på et høyere nivå når formkurven har stupt de siste kampene. Jeg håper pausen har gjort godt for spillerne selv om det ikke så slik ut etter Stabæk kampen.
Kommentar