LSK Sesongen 2016
Collapse
X
-
For å være seriøs: Hva vi får av signeringer/forsterkninger er helt fette irrelevant så lenge treneren er så inkompetent som han er. Jeg er ett tap unna å si "bare å gi opp folkens". Jeg blir boende på feltet til tross for neste tap, men fy faen. Vår banesportslige leder er fette inkompetent. Bytt trener, det kan faktisk ikke bli verre pdd.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Kommentar
-
Skulle ønske det var kødd...
Pokémonfeberen herjer, og nå har den kommet til Åråsen. På søndag kan du delta i vår Pokémon-konkurranse og vinne VIP-billetter til hjemmekampen mot Rosenborg.
Tom Lund-statuen utenfor Åråsen er et Pokéstop, så inne på stadion vil det være flere Pokémons når vi spiller mot Strømsgodset på søndag. Hvis du fanger flest under kampen, så kan du bli vinneren av to VIP-billetter.
SLIK GJØR DU
Fang så mange Pokémons som du klarer under kampen på søndag. Du kan begynne jakten så fort du ankommer stadion. Ta bilde (screenshot) av hver Pokémon og del på Twitter eller Instagram. Husk å tagge tweeten/bildet med #VIERLSK og @LillestromSK. Bildet må vise at Pokémonen er fanget på stadion for at det skal telle.
Den som deler bilder av flest ulike Pokémons som er fanget på stadion i løpet av kampen vinner to VIP-billetter til hjemmekampen mot Rodenborg 6. august.
Vi gleder oss til å se deg på Åråsen søndag kl 20:00
God Pokémonjakt!
Kommentar
-
Skulle ønske det var kødd...
Pokémonfeberen herjer, og nå har den kommet til Åråsen. På søndag kan du delta i vår Pokémon-konkurranse og vinne VIP-billetter til hjemmekampen mot Rosenborg.
Tom Lund-statuen utenfor Åråsen er et Pokéstop, så inne på stadion vil det være flere Pokémons når vi spiller mot Strømsgodset på søndag. Hvis du fanger flest under kampen, så kan du bli vinneren av to VIP-billetter.
SLIK GJØR DU
Fang så mange Pokémons som du klarer under kampen på søndag. Du kan begynne jakten så fort du ankommer stadion. Ta bilde (screenshot) av hver Pokémon og del på Twitter eller Instagram. Husk å tagge tweeten/bildet med #VIERLSK og @LillestromSK. Bildet må vise at Pokémonen er fanget på stadion for at det skal telle.
Den som deler bilder av flest ulike Pokémons som er fanget på stadion i løpet av kampen vinner to VIP-billetter til hjemmekampen mot Rodenborg 6. august.
Vi gleder oss til å se deg på Åråsen søndag kl 20:00
God Pokémonjakt!
Kommentar
-
Gud bedre land.... Jeg gir opp. Jeg har virkelig problemer med å forholde meg til en slik fotballklubb.Kommentar
-
Skjønner markedsavdelingen godt jeg. Produktet de har å selge er det omtrent ingen som orker å kjøpe. Da er det like greit å satse på noe annet.Kommentar
-
Det er ikke en snøballs sjans i helvete for at man skal kunne slå Godset på søndag. Med et skikkelig fokus på det kollektive og en enorm laginnsats er det mulig å komme derfra med 3-4 mål i sekken.
Som sagt, skjønner at man heller oppforder folk til å gjøre noe annet under kampen.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er ikke en snøballs sjans i helvete for at man skal kunne slå Godset på søndag. Med et skikkelig fokus på det kollektive og en enorm laginnsats er det mulig å komme derfra med 3-4 mål i sekken.
Som sagt, skjønner at man heller oppforder folk til å gjøre noe annet under kampen.Kommentar
-
Som Knut skriver under Falkenborn tråden.
Bra for Falkenborns karriere å få spilletid , men hva med laget ?
Det er ikke flust med høyrebacker ?
Jakobsen er vel fortsatt skadet, og han er vel stopper ?
Er det meninga å hente inn en god en ?
Malic, Brændsrød og Krogstad kommer inn, men er jo ikke forsvarspillere. Brændsrød spilte vel et par kamper på høyre back i sesongoppkjøringa, men er å regne for Kant eller spiss.
Hva om Skogseid blir skadet ?
Hva om 2 forsvarere blir skadet, eller er ute med karantene ?
Det fungerer ikke veldig godt i forsvaret for tiden, men det kan bli værre. Får håpe klubben har en plan, men virker litt uansvarlig åå la Falkenborn gå, før man har en erstatter klar ?Kommentar
-
Et fotballag som ikke vinner er bare et fotballag, ingenting mer. De finner du på Skedsmokorset også, uten at en trenger å skrive noe mer om de annet enn at de ikke vinner, mangler tenner og ikke er spesielt pene å se på.
Men fortsatt så velger Sportsklubben å sveve på gamle prestasjoner, nytenking kalles jaging på pokemons (for å finne folk som kan tenke seg å se på 2*45 minutter) med sovesalfotball på det gamle, men nå dessverre nedlagte fortet Åråsen.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Skjønner ikke hvorfor det er så mange hatere rundt Pokemon. En liten tanke, hvis du er gammal nok til å registere deg på et fotballforum for å diskutere et fotballag, så er det kanskje ikke du som er i målgruppa denne gangen.
Nå har ikke jeg barn selv, men hvis jeg hadde det og de var i en alder hvor det å gå på kamp er kanskje litt kjedelig i lengden, er dette en genial grunn til at familien samles på Åråsen, barna kommer tidlig for å fanger Pokemon mens kone (eller man hvis det er kona som er mest gira på LSK) passer på. I mellomtida kan far sitte å se på oppvarming prate med gamle kompiser etc.
Under kampen sitter familien samla, greit nok at ikke kidsa har øya glistra til banen, men de klarer ikke å rette oppmerksomheten på en ting lengere enn fem sekunder uansett. La det i såfall få spille litt Pokemon.
Og kanskje en av disse kids som ble med far på kamp i morgen bestemmer seg for at han vil bli fotballspiller for LSK, eller kanskje han blir bare en vanlig fans som du og meg, som tross alt bruker tusenvis av kroner på klubben.
Det er mange som skriker etter langsiktighet, å satse på å få barn på kamp er noe av det mest langsiktige klubben kan gjøre. Ja, det tar tid og innsats å bygge en fotballstrategi osv, men å lage Pokemon event koster nada.
Jeg kommer i jeg på kamp, støtter laget OG treneren. Og kommer til å catche noen Pokemons også.
Det syns jeg alle bør gjøre, støtt laget på banen, men også utenfor når de faktisk prøver å være nytenkene. Er så lei alle som snur en hver stein for å finne noe å klage på.
God kamp.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
greit nok at ikke kidsa har øya glistra til banen, men de klarer ikke å rette oppmerksomheten på en ting lengere enn fem sekunder uansett. La det i såfall få spille litt Pokemon.
Og kanskje en av disse kids som ble med far på kamp i morgen bestemmer seg for at han vil bli fotballspiller for LSK, eller kanskje han blir bare en vanlig fans som du og meg, som tross alt bruker tusenvis av kroner på klubben.
Ikke minst var jeg der med flere venner som gjorde de samme tingene.
Det at man kunne dra på Åråsen og møte andre, skaffe autografer og tjene noen kroner til godteri på å samle flasker var det som gjorde at jeg endte opp som LSK supporter. Tiden på Åråsen gjorde at jeg tilslutt ble glad i både det inkluderende miljøet jeg opplevde i Kanarifansen og LSK som fotballklubb. En del andre venner som vokste opp med fotball kun på TV'en endte opp med rbk og vif eller bare et Engelsk fotballag.
Så med andre ord støtter jeg absolutt alt som gjør at barn og unge synes det er gøy å reise på kamp. Det skal være gøy å dra på Åråsen, men det trenger ikke å være pga fotballaget. Det kommer senere av seg selv hvis de tilbringer tid i miljøet.Kommentar
-
Hadde nesten en tilnærma lik start på livet som fotballsupporter. Spilte i tillegg fotball for LSK (som ble til LSK Rev, Ulv, Bjørn og Hai :P) fra jeg var seks år gammal, så da var det hele laget som fløy rundt på Åråsen, klatra på den gamle tretribunen, og sneik oss inn i deler av stadion hvor vi vel strengt tatt ikke skulle vært - inkludert den gamle klubbrakka på nordsida med alle pokalene. Fattern kjente matrialforvaltern, så vi fikk gamle drakter jeg fremdeles har liggende et sted hjemme. Det var en glimrende intro til klubbmiljøet som har gjort meg til den lokalpatrioten jeg er i dag.
Det er utrolig viktig å ikke glemme kidsa, som er fremtidas supportere. Selv tar jeg regelmessig med meg onkelbarna på kamp. De eldste følger med på kampen, og syns livet og stemninga på Feltet er det morsomste. De yngste syns det er mest stas med Gullik, kiosken og at detta er LSK som "onkel har lært oss at er best". Så får de med seg litt av fotballen, og mye av stemninga også, og det er jeg overbevist om at er viktig. Så får de selv bestemme om de vil være med, men pokemon-greia er bare enda artig greie for unga når de er på kamp.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Både Robiwan, totti, og fredenburg hadde fått mine tomler opp, hadde det ikke vært for denne helvetes iPhone skiten jeg driver og taster på...
For min del, var rekrutteringen til fugla pasient, eller bøffel som det het den gangen, den samme. Plantet flasker, sneik oss inn på matta, og samtidig åpen trening på grus banen(der p-huset står idag) som gjorde at jeg ble gul/svart patriot. Det var ikke satt i sten at det skulle skje, da jeg kun tilbragte annenhver helg hos muttern, mens majoriteten av mitt liv var jeg bosatt på Bøler i smurfeland.
Husker det/den som virkelig gjorde meg frelst. Hans navn er FRODE GRODÅS! En helt i mine øyne, som tok seg tid på sine daglige joggeturer forbi kjellervolla. Der stoppet han opp, og slo av en prat, samt sto en halvtime i mål..
Har 3stk mini supportere hjemme, og guttungen prater fremdeles om den gangen han slo pasninger med Ujah under pausen i cup kampen mot FU/VO..
Fikk meg til å tenke på hvor lite som egentlig skal til...
God sommer, og en god høst til dere,
mine gul/svarte søstre og brødre. For en stor del av det og være fugle, er den familiære tilhørigheten man føler ved at vi står sammen...
Forza Fugla!!Kommentar
-
Så utrolig digg og kult å høre om hvordan folk har blitt fugl. Håper å se masse kids i dag, og at LSK slenger opp Pokemon Sense eller hva det no enn heter som lokker kidsa til alt av LSK eventer, være seg kamp, trening, oppmøte på sentere osv.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
Kommentar