LSK Sesongen 2016

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1446

Se på telefonen, fotballen er rævva. Det er signalet.
    Custodes
    I med og motgang

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7155

Fra Bøler? Må ble jeg nysgjerrig. Hvilken gate? Kjenner forøvrig fire andre LSK-folk her, så det er ikke helt mørkt. Beste stedet å bo i Oslo!
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

Enga oppe på 15 poeng, kan passere allerede neste runde .

Ser ikke for meg at andre enn Start og Aalesund vil være bak om dette fortsetter. Kvalikamper mot Strømmen er ikke helt utopi !!!''

Nå må dette snus

Kommentar

• Bondepunk
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2015
          • 140

Opprinnelig skrevet av trigz
          Fra Bøler? Må ble jeg nysgjerrig. Hvilken gate? Kjenner forøvrig fire andre LSK-folk her, så det er ikke helt mørkt. Beste stedet å bo i Oslo!
          Bodde i skrenten på 80, 90, og en stund utover 2000 tallet..
          Spillet fotball i Bøler i 2 perioder som guttunge, og senere junior..
          Bøler er en herlig plass. Marka nært, og en fin plass og vokse opp:-)

Kommentar

• BroganTrundler
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2014
            • 665

Guts! Vilje! Råskap!

Kommentar

• Smukken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 720

Jeg bor i Vollen, asker.
              noen fugler her?
              Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4400

I går var det fortsatt ikke så veldig mye angrepsmønster, selv om langpasningene mot Erling var mer presise enn vanlig. Men det vi så i går av glød, trøkk og kollektiv innsats gjorde meg stolt igjen. Det smalt i duellene i går! Erling lå nede med krampe etter 60 minutter, men løp som en tulling i 30 min til! Man kommer så langt med den innstillinga og det kollektivet. Jeg er helt sikker på at selv rbk ville hatt trøbbel med oss i går.

Jeg er så enkel at jeg krever faen ikke mer enn dette. Jeg vil se trøkk og tenning! Så får resten eventuelt komme av seg selv. Jeg håper inderlig at vi får se dette fremover og at det ikke bare var et skippertak av et engangstilfelle. Samtlige på Åråsen gikk stolte ut av portene i går. La det fortsette!
                ..................

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3577

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                  I går var det fortsatt ikke så veldig mye angrepsmønster, selv om langpasningene mot Erling var mer presise enn vanlig.
                  Enig i alt det andre som ble skrevet, men bet meg merke i dette. Løpene til Erling strakk forsvaret til Godset, og midtbanen fylte på bak han. Ofte er det ikke mer som skal til. Altfor ofte har midtbanen vår hangt for langt bak og kommet for sent/halvhjertet etter. Så fort man hever innsatsen to hakk, så er vi der vi skal være. Skulle likt å høre hva Chris Froome mener om at 120 min. på torsdag førte til at Godset hang med i ca. 15 min. i går?

Hvis man ser på Bart City, så har det ofte et lignende mønster hvor backene overlapper kant/ving og det spilles en enkelt vegg før et innlegg, og så er det trykk på fra resten av midtbanen med tanke på løp i boks og gjenvinning høyt i banen. Taktikk behøver ikke å være så jævla komplisert. Etter Leicesters bragd i våres skulle man tro at folk åpnet øynene til alternativer til tiki-taka.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

Kampen mot Ålesund blir en skikkelig 6 poengskamp. Ålesund er desperate og MÅ slå oss i den kampen. De kommer fra 0-6 og lag kommer vanligvis sterkt tilbake etter slike resultater. Men Ålesund fikk skader på flere sentrale spillere mot Brann, samt at den ene midtstopperen fikk rødt kort og må stå over. Med samme laginnsats som mot Godset skal vi slå Ålesund og da er det 10 poeng ned til nedrykk. Greit å ha før det obligatoriske tapet mot trønderlag.

Kommentar

• Trønderkanari
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Aug 2004
                      • 84

Ser ut som vi henter Gary Martin på lån fra Island..

Kommentar

• Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3501

Blir spennende å se hva Runar gjør nå med to nye spisser på vei inn. Lukter fort at Jradi må finne seg en kant igjen, eller at EK flyttes ut dit for å gjøre plass til minst en av de to. Det skjer sikkert ingen endringer til Aafk kampen, men om man taper der så vil sikkert Runar søke i blinde etter nye løsninger igjen.

Kommentar

• Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1493

Opprinnelig skrevet av Totti21
                          , men om man taper der så vil sikkert Runar søke i blinde etter nye løsninger igjen.
                          Problemstillingen er så absolutt releveant.. men begynner å bli lei slike karakteristikker..

Kommentar

• Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3501

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                            Problemstillingen er så absolutt releveant.. men begynner å bli lei slike karakteristikker..
                            Det er jo bare å beklage det, men det er dessverre sånn jeg oppfatter en del av forsøkene til Runar. Kunne kanskje skrevet det litt penere: men om man taper der, så vil sikkert Runar teste ulike kombinasjoner til han finner noe som fungerer igjen.

Kommentar

• Jannis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 266

Nå ble det sagt at det skulle bli klart og skrevet kontrakt mandag med Malec og Matthew, fortsatt er det ikke noen kontrakt på bordet. Sies at de er enige, men hvorfor da ikke signere fort som faen så det ikke blir nok en Edu sak??? Kjenner jeg blir nervøs her.....

Kommentar

• Tvilling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 1493

Opprinnelig skrevet av Jannis
                                Nå ble det sagt at det skulle bli klart og skrevet kontrakt mandag med Malec og Matthew, fortsatt er det ikke noen kontrakt på bordet. Sies at de er enige, men hvorfor da ikke signere fort som faen så det ikke blir nok en Edu sak??? Kjenner jeg blir nervøs her.....
                                Bjarmann sier at det gjenstår kun noen små detaljer.. Overgangen til Malec ble beskrevet som ganske omfattende (les: flere parter) i og med at dette var en låneavtale. De sier at man regner med at han blir klar til Ålesundkampen (papirmassig i alle fall) Jeg ville sovet rolig så lange Bjarmann jobber med saken.

Kommentar

• Martin Olsen
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Jan 2007
                                  • 186

Virker som om de på Forumet her tror at Overganger skjer på minuttet... DETTE ER IKKE FM!!! Dette er virkeligheten og det er masse som skal på plass ved overganger. T.O.M ved overganger for Kidsa og i laver divisjoner så er det en del arbeid...

Kommentar

• plantemiddel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2012
                                    • 832

Når styreleder i LSK sist på søndag sa at de hadde intensjon om å signere to spillere på mandag er det vel ikke så rart at folk er utålmodige? Tar det for gitt at de har kontroll nok til å kunne greie å forutse hvor lang tid dette papirarbeidet tar.
                                    Last edited by Stray Cat; 27.07.2016, 08:57.

Kommentar

• Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5918

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                      Når styreleder i LSK sist på søndag sa at de hadde intensjon om å signere to spillere på mandag er det vel ikke så rart at folk er utålmodige? Tar det for gitt at de har kontroll nok til å kunne greie å forutse hvor lang tid dette papirarbeidet tar.
                                      De sitter kanskje på litt mer informasjon enn det du og jeg gjør. Vi vet ikke hva som eventuelt kan være forsinkende og det skal vi heller ikke vite på dette tidspunktet. Det ville du ikke fått vite noe om i noen kontraktsforhandlinger noe sted. Skal man kritisere tidsbruken, så får man vente til man har grunnlaget for det.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• mrognan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2008
                                        • 850

Frykten for en ny Edu sak er nok det som gjør at mange blir utålmodig. Der var det jo også bare detaljer som gjensto..
                                        Morten

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4367

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                          De sitter kanskje på litt mer informasjon enn det du og jeg gjør. Vi vet ikke hva som eventuelt kan være forsinkende og det skal vi heller ikke vite på dette tidspunktet. Det ville du ikke fått vite noe om i noen kontraktsforhandlinger noe sted. Skal man kritisere tidsbruken, så får man vente til man har grunnlaget for det.
                                          Plantemiddel har et meget godt grunnlag for sin "kritikk" eller forespørsel. Han peker helt konkret på det styreleder sa på søndag. Det er svakt at en styreleder da ikke går ut senest på tirsdag og forteller om hvorfor han gikk ut med feil informasjon!

Vi må passe oss sånn at ikke enhver ytring blir tolket som et angrep på klubben.
                                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...