LSK Sesongen 2016

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Jeg står sjeldent først i "må gå"- trådene på forumet men nå er du testa Runar og du holder ikke nivå enda i hvert fall. Et stykke unna og. Kanskje ansette en trener som med suksess har snudd motgang tildligere? I medgang kan alle se bra ut.

Trenger:

- Dokumenterte resultater
    - Temperament
    - En hviss innsikt i norsk fotball
    - Pedagogisk kunnskap og ferdigheter

Erfaring fra å ha prøvd å feilet kommer ikke i LSK. Vil ha inn en som heller skyter fra levera i blant en noe defensivt og tafatt nå for dette er bare trist i lengden. LSK skal aldri bli kjedelig og nå fremstår laget så jævlig kjedelig at jeg blir lei og det skal faktisk mye til.

Og så får spillerne se seg litt i speilet og spørre seg hvem som kan påvirke hvor raskt man er på 2.baller og hvor "på" man er for det har ikke noe med taktikk og spillerinnstruks å gjøre men om holdning til det man gjør.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

En liten link til Gary Martin, som er på vei inn, som Runars støttespiller? Er dette en mann som er god nok til å sette andre spisser på benken, og score de målene som trengs til å klatre opp på en 7 plass, som vel fortsatt er målsettingen ?

Les her om det er av interesse :

The former Boro striker says the country is 'buzzing' at the minute :: He also discusses his own career and hopes for the future

Chesterfield og Vålerenga valgte å ikke tilby kontrakt, men han sier han har lært alt han kan av Runar, så kanskje naturlig at han ønsker seg dit Runar er, men han er visst ivrig på å tilby seg ut til andre klubber i Norge og Sverige også, selv om målet er England.Han sier jo også at han mest sannsynlig vil tjene mindre på å gå til Norge. Er dette en spiller som skal få topplønn i lsk ????
      Last edited by Trooond; 02.08.2016, 14:12.

Kommentar

• 10theri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2010
        • 438

RBK på huet og r*va ut av CL. Skal vi tro det gir oss et ørlite håp om en skuffet og umotivert gjeng på lørdag?

Neida, selvfølgelig ikke. Tipper vi får se et blodtørstig RBK-mannskap som river LSK fullstendig i fillebiter. Jeg kommer, men fy f*aen som jeg gruer meg..
        Heia Lillestrøm......

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1311

Opprinnelig skrevet av 10theri
          RBK på huet og r*va ut av CL. Skal vi tro det gir oss et ørlite håp om en skuffet og umotivert gjeng på lørdag?

Neida, selvfølgelig ikke. Tipper vi får se et blodtørstig RBK-mannskap som river LSK fullstendig i fillebiter. Jeg kommer, men fy f*aen som jeg gruer meg..
          90 minutter i 30 grader og rett ut på overtid. Jeg øyner et bittelite håp om poeng. Jonas Svensson er garantert ikke 100% på høyden i de første minuttene på lørdag...

Kommentar

• hthaug
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 445

Later som vi scorer mål..... noe annet enn slakt blir overraskende for min del.

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4400

Tviler på at vi får se et rbk som vi så Godset. LSK - Rbk er en klassiker som trøndera alltid er topp motivert for. Vi får sjeldent noe gratis. Dem kan være ufokusert en sjelden gang mot Aalesund, Sogndal eller Glimt, men neppe mot oss.
              ..................

Kommentar

• Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

Erik Hoftun sa etter kampen at dette var det bitterste tapet i CL-historien til RBK. De må rehydrere, rehabilitere og restituere seg i to dager før de kan trene for fullt igjen. Vi trente for fullt i går. Vi trenger alle fordeler vi kan få, ellers blir det stygt på lørdag. Vi må løpe som skadeskutte bikkjer. Hardt arbeid møter kjøpelaget. Utleie av spillerbuss møter luksusfly. Husmannsplasser møter Nidarosdomen. Arbeidere møter kremmere. Raumere møter ladejarlene. Dette blir gøy, folkens!

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                  Erik Hoftun sa etter kampen at dette var det bitterste tapet i CL-historien til RBK. De må rehydrere, rehabilitere og restituere seg i to dager før de kan trene for fullt igjen. Vi trente for fullt i går. Vi trenger alle fordeler vi kan få, ellers blir det stygt på lørdag. Vi må løpe som skadeskutte bikkjer. Hardt arbeid møter kjøpelaget. Utleie av spillerbuss møter luksusfly. Husmannsplasser møter Nidarosdomen. Arbeidere møter kremmere. Raumere møter ladejarlene. Dette blir gøy, folkens!
                  Å løpe som skadeskutte bikkjer?
                  halte rundt som benløse fugler, og hodeløse høns? Er vel neppe en fordel..

Kommentar

• Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

Kanskje var det like greit at Gudjohnsen gikk til Molde, og ikke Sportsklubben i våres ?
                    Han ville nok kostet mye i lønn, og har ikke vært noen stor sukksess ?`
                    Nå avbryter han kontrakten etter 1 mål for Molde ?

Kommentar

• G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3320

Opprinnelig skrevet av Trooond
                      Kanskje var det like greit at Gudjohnsen gikk til Molde, og ikke Sportsklubben i våres ?
                      Han ville nok kostet mye i lønn, og har ikke vært noen stor sukksess ?`
                      Nå avbryter han kontrakten etter 1 mål for Molde ?
                      http://www.vg.no/sport/fotball/molde...de/a/23755968/
                      Klassespiller som var særdeles god for fiskerne i de første kampene. Hadde ikke klart å takke nei til han i LSK.

Kommentar

• Trooond
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2015
                        • 1039

Og møtet i kveld er om.....

GM......eller andre alternativer?
                        Last edited by Trooond; 03.08.2016, 19:45.

Kommentar

• plantemiddel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2012
                          • 832

Hvilket møte?

Kommentar

• Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2565

Verken Brændsrød eller Krogstad kommer tilbake fra utlån. Da er det vel Gary Martin det satses på? Kjipt. Innleid spiller trumfer egne unge talenter.
                            Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

Slår Gary Martin til, så skal jeg ta en bit av en hatt.

At de ikke klarer å utvikle talenter som Brændsrød og Krogstad i klubben er hvertfall ikke ut fra slik jeg trodde den islandske modellen var. Brændsrød holdt jo nivå i tippeligaen før han ankom for 1,5 år siden. Tillit, klare tilbakemeldinger og matching i tippeligaen burde jo være det som tok disse videre. Ja. Det kunne blitt veldig mange unge, men det går an å rockere litt, og spille med de som er i best form osv.
                              Ikke imponert over hva Runar får til der, og veldig ovverraskende at det er så lite oppfølging og tilbakemeldinger til de unge spillerene. Godt de har Sundgot.

Kommentar

• Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2565

Slår Gary Martin til, så skal jeg ta en bit av en hatt.
                                Jeg tenker på Luke Rodgers.

Blir veldig overrasket om han skulle slå til. Synes å ane litt desperasjon for å få inn "sin" mann i troppen, all den tid det nok skorter på tillit fra deler av garderoben. Og gratis kan det neppe være. Det hjelper heller ikke på den manglende balansen som er i troppen, med mindre man ønsker å dytte Erling ned som back igjen og satse alt på Malec og Martin som spisser.

Utlån av Brændsrød, Krogstad og Falkeborn viser at denne såkalte ungdomsbølgen i klubben er en tilnærmet bløff. Legg til at Kolstad knapt fikk spilletid første halvdel av sesongen. De med alder og erfaring spiller nær sagt uansett (hvertfall første halvdel av sesongen).
                                Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Trooond
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2015
                                  • 1039

Det var kanskje ett unntak, men man så allerede i fjor at de yngste kun ble valgt når det ikke car andre alternativer. Rart at Runar fikk æren for å få frem så mange unge, syntes jeg. Det var det laget han fikk når han kom

Men legger merke til at Runar i morgendagens RB sier at man på hjemmebane må tørre å gå ut som mot godset, selv om det er RBK man møter. Da virker taktikken om å ligge lavt mot lagene nederst på tabellen enda mer absurd.

Kommentar

• kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2452

Men legger merke til at Runar i morgendagens RB sier at man på hjemmebane må tørre å gå ut som mot godset, selv om det er RBK man møter. Da virker taktikken om å ligge lavt mot lagene nederst på tabellen enda mer absurd.

Regner med RK vil vi skal stå høyt hjemme mot alle, men at det er heller mentaliteten til spillerne som får seg en trøkk-16 når de skjønner at motstanderne ikke har noe særlig respekt. Dette er kanskje hovedproblemet til de siste (ti)års utgaver av Fugla, at de som spilte i heydays, hadde
                                    en frykt hos bortelaget (og hjemmelaget når LSK spilte borrte). At det var mer snakk om å redusere tapet, og kanskje få 1p.
                                    Når gutta tror de er høvdinger hjemme, det har tross alt vært ganske bra resultatet på Åråsen de siste 2-3 åra (tatt i betrakning), og så blir møtt
                                    med en totalt respektløs motstander så blir fallhøyden enda større.
                                    Lignende eksempler, ManU under Moyes og LvG, og spesielt RBK etter de mistet hegemoniet. Tildels nå også Molde.

Men er enig i at RK ikke skal ha ros for å få frem nye spillere. Må isåfall bli om Kolstad klarer å spille seg til fast plass for så å bli solgt til Molde.

Kommentar

• Jannis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 266

Og møtet i kveld er om.....

GM......eller andre alternativer?
                                      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                      Hvilket møte?
                                      Hvilket møte??

Kommentar

• Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

Om spillerlogistikk.
                                        Krogstad og Brændsrød blir ikke hentet tilbake likevel, så det tyder på at G.Martin er på vei inn. Men ting drøyer, de sa vel at det skulle avgjøres tidlig denne uken.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

I den situasjonen klubben er i akkurat nå, så er det helt greit å ikke hente tilbake disse på utlån. Spillere uten erfaring fra toppfotball er ikke det sportsklubben trenger nå, de kan heller komme inn igjen til vinteren. Plassen skal sikres og da trenger man spillere med erfaring! Helst ny trener også, men uavhengig av trener så har jeg forståelse for at man velger eldre, mer erfarne og bedre spillere selv om de yngste på sikt kan bidra mer.

Lå man på 5-6-7-8 plass, da kunne jeg forstått at man ville hente dem tilbake.

Kommentar

Working...